stoned zonder soorten drugs

marijecaroline

Experimenterende gebruiker
blu zei:
Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje.

energydrink is echt heel erg vies.
en chocola werkt goed tegen verdriet enzo.. maar niet echt iets wat ik zoek ofzo..

blu

Bewuste gebruiker
marijecaroline zei:
blu zei:
Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje.

energydrink is echt heel erg vies.
en chocola werkt goed tegen verdriet enzo.. maar niet echt iets wat ik zoek ofzo..

Ik zal dan maar even een verstandig persoon zijn, en je afraden om nu al te experimenteren met allerlei stofjes. Als je drugs/medicijnen/etc. interessant vindt, dan raad ik je aan om eens op www.erowid.org te kijken of naar de bibliotheek te gaan voor een goed boek over een van deze onderwerpen. Zo leer je de theoretische kant van allemaal soorten stofjes kennen, en kun je later voor jezelf besluiten of je deze stofjes ook daadwerkelijk een keer wilt uitproberen.

blu

Bewuste gebruiker
bier zei:
Je kunt ook een chloortablet inslikken, heb ik ook weleens gedaan, werkt echt :grin:

Geen leuke grap... Verder wordt het over het algemeen niet erg op prijs gesteld als je naïve 14-jarige meisjes op gevaarlijke ideeën probeert te brengen.

marijecaroline

blu zei:
bier zei:
Je kunt ook een chloortablet inslikken, heb ik ook weleens gedaan, werkt echt :grin:

Geen leuke grap... Verder wordt het over het algemeen niet erg op prijs gesteld als je naïve 14-jarige meisjes op gevaarlijke ideeën probeert te brengen.

dacht serieus dat dat ook kon.. maarja dankje anders had ik chloor in me mond..
maar ik heb wel al op dit forum alles gelezen over dxm en nootmuskaat.. en ritalin.
maar aangezien ik niet aan ritalin kan komen en dat ook wel heel veel effect geeft liever niet.
en nootmuskaat geeft kut na-werkingen en dxm is heel ongezond voor je..
en meer dingen weet ik eigenlijk niet.. ojaa codeine maar daar moet je heel flesje van leegdrinken ofzo en dat is ook vies xD

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:
blu zei:
bier zei:

maar ik heb wel al op dit forum alles gelezen over dxm en nootmuskaat.. en ritalin.
maar aangezien ik niet aan ritalin kan komen en dat ook wel heel veel effect geeft liever niet.
en meer dingen weet ik eigenlijk niet.. ojaa codeine maar daar moet je heel flesje van leegdrinken ofzo en dat is ook vies xD

Nee maar als je veel chocola eet word je ook stoned.

marijecaroline

[guote] Nee maar als je veel chocola eet word je ook stoned.[/quote]

nou.. dan moet je heeeel veel chocola eten. en dat is al helemaaal ongezond voor je lichaam.
chocola is onwijs vet en veroorzaakt ook nog eens puisten enzo. dat werkt dus niet echt denk ik..

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:
'marijecaroline' zei:

[guote=''bier''] Nee maar als je veel chocola eet word je ook stoned.

nou.. dan moet je heeeel veel chocola eten. en dat is al helemaaal ongezond voor je lichaam.
chocola is onwijs vet en veroorzaakt ook nog eens puisten enzo. dat werkt dus niet echt denk ik..[/quote]

Drugs zijn nooit gezond, en als je het vies vind of het erg vind om te kotsen kun je beter helemaal geen drugs gebruiken.

marijecaroline

bier zei:
Drugs zijn nooit gezond, en als je het vies vind of het erg vind om te kotsen kun je beter helemaal geen drugs gebruiken.

weet ik.. zijn ook niet gezond.
ik bedoel ermee dat ik wel heb gekeken hoe en wat en dat ik weet wat voor consequenties ik eraan over houd.

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:
bier zei:

ik bedoel ermee dat ik wel heb gekeken hoe en wat en dat ik weet wat voor consequenties ik eraan over houd.

Blijf er dan alsjeblieft vanaf..

marijecaroline

bier zei:
marijecaroline zei:
bier zei:

Blijf er dan alsjeblieft vanaf..

ik wil me gewoon keer relaxed voelen zonder allemaal problemen in me hoofd.. ik voel me gewoon zwaar klote, en ik weet zelf oo heel goed dat ik je dan juist niet moet gaan proberen stoned te worden omdat dat effect dan alleeen maar negatief kan werken enzo.. maar ik weet gewoon niet zo goed wat anders..

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:
ik wil me gewoon keer relaxed voelen zonder allemaal problemen in me hoofd.. ik voel me gewoon zwaar klote, en ik weet zelf oo heel goed dat ik je dan juist niet moet gaan proberen stoned te worden omdat dat effect dan alleeen maar negatief kan werken enzo.. maar ik weet gewoon niet zo goed wat anders..

Blijf er vanaf, je krijgt er alleen maar meer problemen bij.

marijecaroline

bier zei:
marijecaroline zei:

okeeej.. antwoord kon ik zelf ook wel verwachten maarja het is wel zo.
ik ga wel proberen niet te doen. (; dankje.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
bier zei:
marijecaroline zei:

Helemaal mee eens, je moet het niet nemen om vervelende gevoelens te ondrukken want dat werkt alleen verslavender. Goed advies bier, nu jij alleen nog.

marijecaroline

wat is de beste of makkelijkste manier om nootmuskaat noten in te nemen?
opdrinken of opeten en moet je ze dan in stukjes snijden of raspen..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
marijecaroline zei:
De beste manier is gewoon om het helemaal niet te doen. Rook gewoon een jointje of wacht er nog even mee. Kinderen zijn altijd zo veel bezig met volwassen worden. Doe het gewoon niet, blijf jong en onschuldig, zo lang mogelijk. Of in ieder geval tot je middelbare school af is. Je hebt tijd zat. Als je het nu al gaat verzieken is dat alleen maar jammer voor later.

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:

Zou je er alsjeblieft niet aan willen beginnen? Er is al genoeg kapot. Maar ik mag er natuurlijk eigenlijk niks over zeggen. Als je het toch wilt proberen; je kunt de noten het beste gewoon zo wegkauwen met wat melk voor de smaak. Goed kauwen want anders blijven die stukjes in je keel hangen en dan moet je kotsen, dat is niet zo lekker. Gewoon nog wat melk om het door te slikken, niet raspen, dat is veel te veel werk. Ik zou de eerste keer beginnen met 2 noten. Als je daar niks van merkt kun je er de volgende keer bijv. 4 pakken. Succes.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
De beste manier is gewoon om het helemaal niet te doen. Rook gewoon een jointje of wacht er nog even mee. Kinderen zijn altijd zo veel bezig met volwassen worden. Doe het gewoon niet, blijf jong en onschuldig, zo lang mogelijk. Of in ieder geval tot je middelbare school af is. Je hebt tijd zat. Als je het nu al gaat verzieken is dat alleen maar jammer voor later.

:) yep. Je hebt alle tijd, doe het rustig aan. Laat je zenuwstelsel sterk worden, leef gezond, zo lang mogelijk.. daarna gaat het allemaal bergafwaards, begin er niet nu al mee. Ga je veel profijt van hebben. Geduld is de grootste leermeester :sunglasses:
Die eeuwige nieuwsgierigheid altijd, dat zich al vroeg manifesteerd in het leven en ook zoveel kan verpesten :rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Om Chef van South Park te quoten op de vraag wat de juiste leeftijd is om voor het eerst seks te hebben: Seventeen. "Seventeen?" - Seventeen.

Dat geldt ook voor drugs vind ik (:

marijecaroline

ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
of wat is dan precies de reden..
(het is zowieso ongezond.. ook later als je groot bent.)
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
en bij drugs moet je het waarschijnlijk uitstellen voor je hersenen??

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
marijecaroline zei:
ik vind het zo moelijk om het langer uit te stellen.. dan moet ik het nu nog uhm.. zeker nog 4 jaar uitstellen dan ben ik pas klaar met me school.
Ik weet hoe het is en als 14jarige heb je daar gewoon schijt aan. Ik begon ook met blowen toen ik 14 was. Achteraf gezien had ik ermee gewacht, maar het vooral in mindere mate gedaan. Ik vind wiet wel een goede beginnersdrug, vandaar dat ik het aanraad, hoewel ik erop aandring om er nog even mee te wachten. Mocht je het net als ik toen ook gewoon beter weten, zorg dan dat je het beperkt houdt. Zo blijft het leuk en de schade minimaal.

marijecaroline zei:
het beste is om het zolang mogelijk uit te stellen omdat je hersenen nog moeten groeien ofzo?
Dat is inderdaad de enige reden die ik kan bedenken. De impact op onvolgroeide hersenen is veel groter dan wanneer je een paar jaartjes wacht.

marijecaroline zei:
Maar zoals ik dus zei, de schade is in dezelfde hoeveelheden aanzienlijk minder.

marijecaroline zei:
en die leeftijd voor seks slaat nergens op. daarvoor is de reden dat je er klaar voor moet zijn en dat verschilt per persoon.
Weet ik, ik bedoelde het ook semi-serieus. Ik vind 17 wel een experimenteer-leeftijd. Misschien omdat het bij mij toen allemaal snel achter elkaar kwam :)

marijecaroline zei:
Ja.

bier

Badass junkie
marijecaroline zei:
of wat is dan precies de reden..

Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie. Je kunt beter helemaal niet om de rede waarom jij ermee begint gaan gebruiken. Je gaat je dan op de langere termijn alleen maar ellendiger door voelen dandat je je nu al voelt. Dat weet je zelf ook zeg je.

marijecaroline

hmmm.. ik was eigenlijk ook niet van plan elke week te gebruiken.. maar gewoon keertje relaxed.
maar misschien word ik wel verslaafd eraan en ga ik dan alsnog veel gebruiken en dat is dan echt heel slecht voor me hersenen!
blowen heb ik aan gedacht.. maar eigenlijk wil ik niet iets wat met roken te maken heeft..
klinkt heel tegenstrijdig maar; ik vind roken ongezond.
drugs is net zo ongezond of misschien nog wel ongezonder
ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook..

jaa bier, ik weet het. maar het is gewoon onwijs moeilijk.. ik ben echt niet slim bezig en dat weet ik.. dus ik denk dat ik er maar beter niet aan kan beginnen..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie.
Als je advies geeft, doe het dan goed, hier heeft ze niks aan. Net als met dat chloortablet, houd dat voortaan maar lekker voor je, ja?

bier zei:
Je kunt beter helemaal niet om de rede waarom jij ermee begint gaan gebruiken. Je gaat je dan op de langere termijn alleen maar ellendiger door voelen dandat je je nu al voelt. Dat weet je zelf ook zeg je.
Hier had ik overheen gelezen. Dit is zeker waar. Niet gebruiken om ellende te onderdrukken! Verander dan je interpretatie, zie het voor wat het echt is; puberteit. Relativeer het helemaal kapot en lach erom :)

Edit:

ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..)
Dankjewel voor deze : D

bier

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Nee dan duurt het gewoon wat langer voordat je dood gaat ofzo. Gewoon uitstel van executie.
Als je advies geeft, doe het dan goed, hier heeft ze niks aan. Net als met dat chloortablet, houd dat voortaan maar lekker voor je, ja?

Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.

Chris Pontius

Badass junkie
marijecaroline zei:
ik heb keer watergepijpt (ofzoiets..) niet dat daar iets inzat waar je je goed van gaat voelen ofzo.. maar toch gaf het me wel een fijn gevoel en het smaakte nog best wel lekker ook..
Inderdaad, lekker he...

marijecaroline

Exceptional Insight zei:
Hier had ik overheen gelezen. Dit is zeker waar. Niet gebruiken om ellende te onderdrukken! Verander dan je interpretatie, zie het voor wat het echt is; puberteit. Relativeer het helemaal kapot en lach erom :)

je zou denken wat voor ellende kan een meisje van 14 jaar nou hebben?
het is ook niet alleen de puberteit ofzo (wel natuurlijk stukje puberteit enzo) ..maar het zijn ook echte dingen.
dus zolang ik met al die dingen zit enzo.. (wat waarschijnlijk nog wel lang duurt dan..)
gewoon niet gebruiken?
en als het dan weer wat beter met me gaat kan ik altijd nog wel kijken wat ik doe .
ik denk dat ik alleen dan niet meer de behoefte heb om iets te gebruiken..
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
marijecaroline zei:
je zou denken wat voor ellende kan een meisje van 14 jaar nou hebben?
Puberteit is voor veel mensen ook gewoon kut, dat is een feit. Als er dan ook nog echte ellende bij komt is het hek van de dam natuurlijk. Het weegt allemaal ook nóg zwaarder omdat je het niet goed kunt relativeren.

marijecaroline zei:
dus zolang ik met al die dingen zit enzo.. (wat waarschijnlijk nog wel lang duurt dan..)
gewoon niet gebruiken?
Een potentieel verstandig gebruiker, dat zie ik wel. Mooi. Die zijn zeldzaam.

marijecaroline zei:
en als het dan weer wat beter met me gaat kan ik altijd nog wel kijken wat ik doe .
Inderdaaad. Tijd zat!

marijecaroline zei:
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrière is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
want de enige reden dat ik het nu wil is om gewoon even weg te zijn van deze shitwereld. gewoon niet aan de dingen denken waar ik eigenlijk niet aan wil denken.
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.

huh xD schrijf je dat niet zo dan..
Dat ligt eraan wat je met dat water gedaan hebt. En dan nog zijn het 2 losse woorden. Water en gepijpt.

marijecaroline

Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrièr is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:
Je hebt wel vrienden, toch?. Praat erover, ontdek hun kijk op dingen, dat is altijd leuk om te doen; over "het leven" praten. Hoe meer je erover praat, des te sneller verdwijnen ze en maken ze plaats voor leuke dingen.

jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig.. en hij mag me niet volgens mij xD dus tja.
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..

precies, drugs is voor leukheid niet voor verwerking van problemen etc. daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
dankje !!

bier

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Sorry ik was gewoon gefrustreerd. Zo ervaar ik dit op dit moment.
Wat nou weer dan? Wil Sim in natura terugbetaald worden maar kun je zn peplulletje niet vinden?

Nee

Exceptional Insight zei:

En wat als je geen vrienden hebt?

marijecaroline zei:
Exceptional Insight zei:
marijecaroline zei:
Het is het slechtste cliché in het boek, maar drugs zijn er om leuke dingen leuker te maken niet om vervelende dingen minder vervelend te maken. Al doe ik dat zelf ook soms, maar zo aan het begin van je drugscarrièr is dat niet aan te raden :)

marijecaroline zei:

jaa ik heb natuurlijk vrienden xD maardie zijn niet echt super hierin.. die zijn best wel kinderlijk nog nooit gerookt en maken grapjes over dat ze stoned zijn enzo.. van de meisjes dan.
er zit wel 1 jongen in mijn klas die elke dag in het bos blowt en drinkt enzo.. best wel foute jongen..
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig.. en hij mag me niet volgens mij xD dus tja.

Je kunt er toch met ons over praten?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
marijecaroline zei:
Nooit hebben gerookt vind ik niet kinderlijk. Verstandig juist. Dat is echt de meest kansloze drug ooit. Maar ik snap je punt.

marijecaroline zei:
Dat is dan weer een ander uiterste. Dat moet je ook niet hebben.

marijecaroline zei:
maar eigenlijk wil ik hem juuist helpen hij zag er onwijs beroerd uit voor de school snachts na schoolefest.. hij was helemaal de weg kwijt echt zo zielig..
Dat is niet zielig. Eigen schuld.

marijecaroline zei:
ik houd het wel gewoon voormezelf dat ik erover nadenk serieus iets te gebruiken.. maar ik weet niet zo heel zeker meer of ik dat nu nog wel wil doen..
Als je je vrienden als kinderlijk ervaart is het inderdaad maar beter om even te wachten. Mensen die je niet begrijpen en waar je niet mee kunt praten zijn fijn voor oppervlakkig vermaak als je je verveelt. Maar als het diepgang is dat je zoekt, zoek dan nog even verder.

marijecaroline zei:
daar moet ik gewoon aan blijven denken dan komt het wel goed denk ik :wink:
Alles komt goed. Altijd.

Arthur King

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Om Chef van South Park te quoten op de vraag wat de juiste leeftijd is om voor het eerst seks te hebben: Seventeen. "Seventeen?" - Seventeen.

Dat geldt ook voor drugs vind ik (:
Helemaal mee eens :wink:

Bovenaan