Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.marijecaroline zei:Exceptional Insight zei:Alles komt goed. Altijd.
dat klopt.. alleen soms duurt het heel lang. dat is dan wel klote.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.marijecaroline zei:Exceptional Insight zei:Alles komt goed. Altijd.
Exceptional Insight zei:Laat je er vooral niet in meeslepen, bekijk het van een afstand, dat scheelt al veel.marijecaroline zei:Exceptional Insight zei:Alles komt goed. Altijd.
Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.Exceptional Insight zei:nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Arthur King zei:Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.Exceptional Insight zei:nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!marijecaroline zei:Arthur King zei:Zorg er dan voor dat je je problemen oplost, doe wat therapie, mediteer, maar grijp niet naar de drugs om je problemen op te lossen, je verergert ze alleen maar.Exceptional Insight zei:nou.. als ik in dit geval kijk naar paar dingen en dan niet vanuit mijn oogpunt dan ziet het alleen maar nog slechter uit. ik heb best wel vaak scheit-instelling dus het maakt me niet zoveel meer uit. het is gewoon onwijs verrot.
jaa weet ik. ik ga gewoon verstandig blijven. als dat lukt haha xD
dankjewel!
wat was het eigenlijk makkelijk als je nog een klein kind bent. geen zorgen geen problemen alleen maar spelen en plezier.
Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.Arthur King zei:Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen.![]()
Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken? Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.Exceptional Insight zei:Ja joh, maak er een zweefteef van, het ging net zo goed! Doe je probleempjes maar gewoon oplossen met je voetjes op de grond hoor. Ze klinkt niet manisch ofzo dus volgens mij kan ze dit prima zelf.Arthur King zei:Haha, ja dat heb ik ook wel eens gedacht, maar geloof me, het leven wordt wel beter!
En als je echt hulp nodig hebt, kan ik je dit aanraden: 'De helende reis'. Dit is een manier om je van je problemen af te helpen.![]()
Als je "kan" bedoelt in de zin van dat de mogelijkheid er is, dan ja. Maar leer je dan ooit wel voor jezelf zorgen? Als je alles alleen nog maar hoeft te slikken, leer je dan wel zelf kauwen?Arthur King zei:Haha, nee het is geen 'zweef-teef' oplossing, als je echt problemen hebt, kan je toch hulp zoeken?
Dan is het geen echt probleem, anders doe je er wel wat aan.Arthur King zei:Als je werkelijk geen problemen hebt, dat is dat niet nodig, maar ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die onnodig met hun problemen rondlopen.
Carlitos zei:Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.
Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Ik bedoel ik nam op me 15e zonder al teveel na te denken me eerste keer xtc en dat was geweldig.
Leerde het gevoel van drugs kennen en wou weten wat andere drugs deden, alles liep totaal uit de hand terwijl het voor mij ook maar voor af en toe om bedoeld was om wat fun te hebben.
Je wilt meer experimenteren en drugs kennen en dan blijkt er toch wel een favoriet uit te komen (vroeger coke,nu speed)
Gelukkig vind ik blowen niks.
Iedereen heeft wel eens problemen, daar ga je toch niet voor naar een dokter! Beter eerst alles lezen voordat je zomaar iets gaat roepen, denk je niet?Carlitos zei:Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.
Natuurlijk is het onzekerheid, want ze bezit de kennis nog niet. Dan is het niet meer dan logisch dat ze die zekerheid hier komt zoeken.Carlitos zei:Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).
Oh. Dat dan weer wel?Carlitos zei:Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Ik houd niet zo van de rampscenario's. Het is prima dat mensen elkaar waarschuwen. Maar werkt het echt? Het is net als het opvoeden van een kind, je kunt het verschil tussen goed en kwaad uitleggen, maar uiteindelijk gaan ze zelf hun keuzes maken. Objectieve informatie verstrekken is beter dan bangmakerij.Carlitos zei:alles liep totaal uit de hand
Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Exceptional Insight zei:Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Exceptional Insight zei:Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD

bier zei:marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
![]()
marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
bier zei:marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
marijecaroline zei:bier zei:marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
haha okeej dan.
bier zei:Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
marijecaroline zei:bier zei:Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
haha okeej dan.
bier zei:Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
marijecaroline zei:bier zei:Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
wel chill dat je van je ouders in het weekend wat mag drinken.
ik mag namelijk van mijn ouders niet eens een slokje..
haha niet super slim dat je gesnapt bent..
tja.. jongeren zijn vaak slecht toch.
Petrovic zei:Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.
Helemaal mee eens.psychopsychedelic zei:ik zou gewoon een keertje een jointje roken, niet aan al die kruitvat troep beginnen joh, rook gewoon eens een jointje en ga met wat vrienden chillen,..
Arthur King zei:Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
Niet per definitie een positieve ontwikkeling.Oom Klaas zei:Arthur King zei:Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
Exceptional Insight zei:Niet per definitie een positieve ontwikkeling.Oom Klaas zei:Arthur King zei:Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
H3DII31 zei:Flinke dosis Risperdal en je voelt je stoned, ik raad het je alleen absoluut niet aan.
H3DII31 zei:Flinke dosis Risperdal en je voelt je stoned, ik raad het je alleen absoluut niet aan.