Hillbilly bastard
Bewuste gebruiker
Ik heb vorige zaterdagavond op een goa nogal veel coke en speed genomen en toen ik rond 9.00u thuiskwam 30 mg zolpidem om te slapen. Zelfs met die 30 mg heb ik niet geslapen. Ik heb dan zondag last gehad van hallucinaties en een enorme kater. Ik had nog nooit echt visuele hallucinaties gehad (buiten op mdma). Ik heb me tot op deze moment echt brak gevoeld door het weekend. Ik vond dan ook dat het er een beetje over ging. Ook begonnen meerdere mensen in mijn omgeving te zeggen dat ik moest minderen en dat ik slecht bezig was. Ik ben door dit weekend zelfs maandag niet gaan werken...
Ik heb dan ook zojuist een extreem pact gesloten met een goede vriend. Wij gaan allebei geen drugs meer gebruiken tot 30 december 2008 (alcohol, rilatine, nicotine en wiet uitgezonderd). Wie het pact doorbreekt moet de ander 20 euro. Wanneer we alletwee tesamen het pact doorbreken moeten we elk 40 euro aan een goed doel naar keuze.
Het beloofd dus een hard jaar te worden voor ons, maar ik heb er zin in! Ik ga er met volle moed invliegen! Het gaat echt enorm cool zijn wanneer we een volledig jaar geen drugs hebben aangeraakt! Hopelijk hou ik het vol! Wens me succes!
Ik heb dan ook zojuist een extreem pact gesloten met een goede vriend. Wij gaan allebei geen drugs meer gebruiken tot 30 december 2008 (alcohol, rilatine, nicotine en wiet uitgezonderd). Wie het pact doorbreekt moet de ander 20 euro. Wanneer we alletwee tesamen het pact doorbreken moeten we elk 40 euro aan een goed doel naar keuze.
Het beloofd dus een hard jaar te worden voor ons, maar ik heb er zin in! Ik ga er met volle moed invliegen! Het gaat echt enorm cool zijn wanneer we een volledig jaar geen drugs hebben aangeraakt! Hopelijk hou ik het vol! Wens me succes!

,hihi wiellemijn best grappig hie