WhiteWidow zei:Ik zie wel nog vlekken en schaduwen en heb nog steeds het gevoel dat er plannen zijn om mij te vermoorden en dat ik constant in de gaten wordt gehouden, maar wel veel minder dan eerst.
Damn dude, lees dit topic nu pas
Ik wil je wel iets ontzettend op het hart drukken. Een psychose gaat niet vanzelf over. Je gebruikt nu veel minder waardoor de wanen/paranoia veel minder sterk zijn geworden en je geeft aan ermee te hebben leren leven. Als ik jou was zou ik toch alsnog professionele hulp zoeken. Je hoeft je ouders niet meer te vertellen van de verslaving want die ben je vrijwel kwijt, artsen hebben geheimhoudingsplicht en een psychose is ook mogelijk zonder drugsgebruik.
Medicijnen zijn belangrijk voor het onderdrukken van die klachten. Wat schaduwen en vlekken zijn niet direct vervelend, maar plannen dat je vermoord wordt of in de gaten gehouden wordt is heel naar en niet nodig. Nu kun je er mee leven maar wat als je iets emotioneel heel heftigs mee maakt? Dan kan het zo maar eens barsten. Blijf er niet te lang mee rondlopen!