CuriousExplorer
DF-koning
Aaah , ik, dacht al.Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.
1000 euro voor 2 festivals is onmogelijk.
Onmogelijk? Bwa, als VIP stelt het niet veel voor natuurlijk.
Aaah , ik, dacht al.Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.
Haha nee. Voor meerdere. Heb ik 2019 grotendeels gekocht....1,000€ aan kaarten voor 2 festivals?
Wat gaat er om in uw hoofd?![]()
![]()
Dan nog. Ik snap je woede/frustratie/teleurstelling.Haha nee. Voor meerdere. Heb ik 2019 grotendeels gekocht....
Beetje hypocriet dit he? Jou leuke festival mag wel doorgaan maar opstap niet? Zeg dan allebij dicht of open maar dit slaat natuurlijk nergens op. Dat festivals jou ding is is voor een ander een discotheek zijn ding.Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.
Jawel, want de berichtgeving is ook dat maximum bezoekers naar 1000 gaat en dat testen voor toegang voor evenementen komt waarbij je vaste zitplaatsen hebt, dus dan gaan alle festivals er weer af.
Ik hoop oprecht dat ze de buitenevenementen door laten gaan met testen voor toegang en dan met een strenger beleid met checken. Discotheken mogen dicht van mij
Ik ontmoet alleen maar mooie mensen met een beetje MDMAAls er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!
Beetje hypocriet dit he? Jou leuke festival mag wel doorgaan maar opstap niet? Zeg dan allebij dicht of open maar dit slaat natuurlijk nergens op. Dat festivals jou ding is is voor een ander een discotheek zijn ding.