TeKno met een K

TeKNoZem

Wijs gebruiker
endor zei:
Narkotek is dan ook geen artiest.

Lees m'n post eerst eens voor je überhaupt met zo'n slap argument reageert.

Hier nog even verduidelijkt voor je:
vergeleken met andere artiesten en systems.

Ik weet ook wel dat Narkotek een system is. Alsnog vind ik merendeel van hun nummers maar eentonige rommel.

Dopezilla

Badass junkie
Narkotek vind ik zeker niet slecht, maar het is inderdaad wel redelijk eentonig. Ik ben er een beetje van afgekickt tegenwoordig, maar ik heb er in het verleden veel naar geluisterd.

Wat me wel altijd een beetje dwars zat bij Narkotek is dat hun geluid erg hol is. Dat is zonde.

Miaou van Seno blijft een epische track, though. :rock:

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
TeKNoZem zei:
Wel een beetje vroeg om nu al over een feestje in 't weekend te praten panda. =p Tenzij 't een teknival is. >;D
teknival in nederland is niet echt geslaagt dit jaar...

Ja had 't van verschillende bronnen gehoord idd. Mja zelfde geld voor teknival 2008, daar was ik zelf bij. Vind 't zelf totale onzin dat feesten, vooral buitenfeesten, steeds vaker worden ontruimd ookal is er geen overlast.

Persoonlijk denk ik dat er iets te veel openlijk over gepraat wordt. Voorheen was 't niet zo makkelijk om een feest te vinden, nu hoef je alleen op forums maar te vragen en je krijgt een PM met locatie of infonummer.

cropp

Badass junkie
Ik heb me wel vermaakt op teknival, maar teknival hoort méér te zijn dan een standaard feestje, en dat was het niet, de eerste lokatie was wel vet uitgekozen...

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
Ik heb me wel vermaakt op teknival, maar teknival hoort méér te zijn dan een standaard feestje, en dat was het niet, de eerste lokatie was wel vet uitgekozen...

Mja zo was 't ook op DT2008. Was zeker een vet feest, was ook behoorlijk groot. Maar het heeft minder dan een dag geduurd en de verplaatste feestjes waren idd niet meer dan dat, normale feestjes. Wil niet zeggen dat 't niet gezellig was ofzo, het had alleen anders moeten lopen. =p

TeKNoZem

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Net 2 weken geleden ontdekt dat tekno vet is, vooral dit soort tekno :) :

Just 1 love vind ik zo goed als het enige nummer van Narkotek dat chill is. =p

Ben laatste tijd meer weg van dit type:

Maar goed om te horen dat er weer een teknoot bij is. ;D

azgaza

Badass junkie
[youtube]T2A1Ud40BsM&feature=related[/youtube]

[youtube]J1q2WvLRDho&feature=related[/youtube]

[youtube]JmJmVCm_4GQ&feature=related[/youtube]

[youtube]Jd4FJpxE2DU&feature=related[/youtube]

pascal828

Badass junkie
Dopezilla zei:
Iemand enige informatie over die ZMK halloween party de 30e?

Olle
StefanZMK had al een andere party op de 30e, maar die is afgelast! :grin:
Dus hopelijk zullen ze die andere party nu geven.

Vorig jaar was het ook op niks uitgelopen, dus hopelijk gaan ze dit jaar wel knallen. :grin:
Niets is nog zeker..

Bovenaan