Temazepam - te oud?

Jellybabe

Newbie
Hallo,

Eventjes een vraag. Heb momenteel weer problemen om in sleep te komen en heb nog Temazepam liggen, maar ze zijn al een jaar oud. Op de doos staat er: niet meer gebruiken na 7 april 2011. Werkt het dan niet meer of zo? Moet ik weer bij de huisarts langs?

Tufnut

Badass junkie
Waarschijnlijk werken ze nog altijd. Ik begrijp dat de dokter ze heeft voorgeschreven ooit? Zorg dan wel dat je je aan zijn advie shoud en pas op dat je ze niet te lang gebruikt. Beter zoek je een andere oplossing voor je (in)slaapprobleem.

Jellybabe

Newbie
Bedankt Tufnut. Ik ga af en toe door periodes zoals nu dat ik slecht kan slapen. heb kleine kinderen en ze slapen nu allemaal heel goed maar ik niet, waarschijnlijkj door maanden lang iedere nacht te moeten staan, minstens 5/6 keer per nacht. Nu slapen zij goed, maar ik moet weer in een ritme komen. Ik ga het gewoon proberen. Vannacht weer onwijs slecht geslapen, helemaal kapot vandaag.

Noorder

Experimenterende gebruiker
Zolang medicatie droog, donker en bij kamertemperatuur worden bewaard mag je ervan uitgaan dat de medicatie in orde is tenminste tot de aangegeven datum. Hier is wel een aanzienlijke marge toegepast.
Dat wil niet zeggen dat ze daarna niet meer werken of slecht voor de gezondheid zijn. Wel kan de werkzaamheid afnemen.

Valt of staat een beetje met hoe je het bewaard hebt.

Bovenaan