Tips voor gebruik aankomen festival

Denzl13

Newbie
Aangezien we eindelijk weer mogen feesten heb ik besloten na 2,5 jaar weer eens te gaan gebruiken.
Nu heb ik al het een en ander geëxperimenteerd op gebied van drugs en weet ik wat ik wel en niet chill vindt.

Voorheen gebruikte ik eigenlijk altijd 4FMP op festivals omdat ik het scherp blijven er van super chill vindt in tegenstelling tot XTC waar ik niet weet wat links en rechts is.

Nu is dit helaas nergens meer te verkrijgen en vroeg ik me af of 4FMA een goed alternatief voor is , ik heb de forums hier over redekijk afgespeurd maar niet echt een concreet antwoord op gevonden.

is er iemand die deze vraag voor me kan beantwoorden? En zo niet mogelijk een ander alternatief heeft wat lijkt op 4FMP.

hoor graaf van jullie !

Ik zie dat je geen reatcie hebt gehad, ben je ondertussen al naar een festival geweest? Heb zelf geen ervaring met drugs op festivals dus kan je hier geen tips voor geven.

Ik ga zelf volgende week naar een psytrance festival en zit te twijfelen om truffels of 6apb te nemen..

Ik ga zelf volgende week naar een psytrance festival en zit te twijfelen om truffels of 6apb te nemen..
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Heb ook hele gave ervaringen gelezen van combinatie 1p-lsd met 6-apb.
Voor een psytrance feest zou mij dat geweldig lijken.
Uiteraard gewoon lekker doen wat je zelf wilt, leek me een aardige tip 😉

Wat een heerlijk vooruitzicht!
Heb ook hele gave ervaringen gelezen van combinatie 1p-lsd met 6-apb.
Voor een psytrance feest zou mij dat geweldig lijken.
Uiteraard gewoon lekker doen wat je zelf wilt, leek me een aardige tip 😉
Ik zit te twijfelen aan trippen omdat ik bang brn dat het te intens word. Heb nog niet veel ervaring met truffels dus ik weet ook niet hoeveel ik moet doseren voor een lichte trip. En lsd heb ik helemaal geen ervaring mee dus dat ga ik niet voor het eerst op een festival doen.

Ik zit te twijfelen aan trippen omdat ik bang brn dat het te intens word. Heb nog niet veel ervaring met truffels dus ik weet ook niet hoeveel ik moet doseren voor een lichte trip. En lsd heb ik helemaal geen ervaring mee dus dat ga ik niet voor het eerst op een festival doen.
Snap ik helemaal, heel verstandig van je.

Beter om in alle rust een nieuw middel uit te proberen.

Terug
Bovenaan