Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zoek toffe manieren om te blowen en ook nog toffe dingen om te doen terwijl je high of stoned bent.
Deel je ervaringen en geef tips om het blowen nog meer fun te maken.
Nee ik bedoel dingen zoals bv speciale manieren om een soufflet(shotgun) te zetten.Wij gebruiken altijd van die grote lege plastic flessen maken er een gaatje in en blazen daar dan de rook in,daarna draaien we de dop eraf en iemand anders inhaleert de rookdan.(zo leren we beginnende mensen roken)
leuker vind ik, een waterpijp maken van wat pakken dubbelfris met 2 kamers waar rok in kan.
eerst gewoon een jointje roken(puur). En dan heerlijk stoned een pijp maken, is t leukste wat er is!
Joint Rollers Handbook, heb m zelf ook gedownload en uitgeprint.
Serieus een goeie handleiding, wees er echter wel op bedacht dat ze uitgaan van shag vloei en als ze long vloei bedoelen vermelden ze dit.. heb een nosecone gebouwd van 2 longvloei dat was toch iets teveel van t goeie
Voor 2 personen: je gaat tegen over elkaar zitten. Kijk elkaar aan, terwijl jullie een pure joint roken. Op de tafel ligt een revolver met 1 kogel. Omstebeurt pakken jullie die revolver en zetten jullie het tegen jullie hoofd aan. Neem een dikke hijs uit angst en haal die klote trekker over. Zo word je thc high+de adrenaline stijgt op als een motherfucker.
hehe, een joint met meer dan 41 gram weed, het moet nog extremer kunnen?:P Voor 70 euro draai ik er 1 van 70 gram voor je Moet ik daar voor wel speciale vloei en tip hebben ^^
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.