Mensen, heb hier al een topic eerder geplaatst onder de naam: Psychische klachten na Paddoo gebruik. Deze is meer gericht op mensen die na drugs hun spychische klachten hebben zien versterken en die meer in de shit zijn gekomen. Zijn er bepaalde angsten naar voren gekomen ,waar je eerst geen wet van hebt of zijn er angsten versterkt? Denk hierbij aan sociale angst, rare ideeen in je hoofd, meer stress, deprresiever, geen uitweg vinden of een gevoel van onwerkelijkheid. Ik kamp nu zelf met een aantal problemen. In mijn vorige topic kan je lezen dat ik na paddoo's de weg een beetje ben kwijt geraakt. Hiervoor kampte ik al met relatie problemen, veel stress, was ik al sociaal wat angstig. Ik kom uit een gescheiden gezin, ben homo en hebzeerrr slechte relaties gehad. Aan de andere kant ben ik iemand die streeft naar perfectie. Misschien omdat ik homo ben. dit heb meegekregen van mijn omgeving of van mensen om me heen, of misschien zat dit altijd wel in me. Ik heb een enorm goeie cv en doe fucking leuke dingen. Maar een ding, ik ben mezelf kwijt geraakt. Ik zit nu meer ibj mijn gevoel. VAAAAAAAAAAAGheid komt er al een lange tijd naar boven, Het is gewoon simpel gezegd, geen raad met het leven.
Ik hoor graag jullie ideeen en dingen die jullie op dit moment meemaken in combinatie met drugs gebruik of drugs die je hebt gebruikt.
Weet wel. Gebruik geen drugs als je slecht in je vel zit, daar ben ik over uit....
Laterss peepz!
Ik hoor graag jullie ideeen en dingen die jullie op dit moment meemaken in combinatie met drugs gebruik of drugs die je hebt gebruikt.
Weet wel. Gebruik geen drugs als je slecht in je vel zit, daar ben ik over uit....
Laterss peepz!