Highliving
Newbie
Ik zou willen weten tot in hoe ver mijn pepgebruik gevolgen heeft tot de rest van mijn leven. Ik ben 12 maanden geleden voor het eerst in aanraking gekomen met speed. In de eerste paar maanden gebruikte ik meestal maar 1 dag en hield ik nog genoeg tijd tussen gebruik in, maar de laatste 8 maanden is het heel snel gegaan. Als ik gebruikte deed ik dat bijna altijd minimaal een week en de tijd tussen gebruik in werd steeds minder. Op dit moment is 2 weken zonder pep al behoorlijk lang geleden en heb ik al eens 3.5 week achter elkaar aan de pep gezeten.
Dus mijn vraag is: ben ik verslaafd? Zoja, hoe moet ik afkicken?
Ik heb al vaker geprobeerd ermee te stoppen maar na 2 weken niet gebruiken is die gedachte weg en haal ik gewoon opnieuw. Als ik nu zou stoppen, zou ik dan over bv 4 jaar echt geen trek meer hebben of blijft dit voor de rest van mijn leven in mijn hoofd?
Dus mijn vraag is: ben ik verslaafd? Zoja, hoe moet ik afkicken?
Ik heb al vaker geprobeerd ermee te stoppen maar na 2 weken niet gebruiken is die gedachte weg en haal ik gewoon opnieuw. Als ik nu zou stoppen, zou ik dan over bv 4 jaar echt geen trek meer hebben of blijft dit voor de rest van mijn leven in mijn hoofd?