mijn ervaring is zo, als je begint te trippen met een beperkte groep dan wil je meestal alleen maar met die mensen omgaan en is het even aanpassen als er nieuwe mensne bijkome en soms niet altijd even aangenaam
maar als je iets op een feest neemt dan ben je de drukte al van te voren gewoon, nu ja het een feest is het ander niet natuurlijk.. ik weet niet naar waar jullie gaan feesten maar de feesten waar ik trip zijn er wel voor geschikt dikwijls
ik zal even belangrijke criteria opstellen die niet te verwaarlozen zijn
-niet te druk, het aantal mensen op zich maakt niet echt veel uit voor mij, eerder de bewegingsvrijheid
-tolerantie tov drugs, dus nog anderen die gedrogeerd zijn al dan niet op lsd en niet te veel strenge controle
- mogelijkheid gaan om naar buiten te gaan als het even te druk wordt of gewoon liefst openlucht
- chille sfeer, niet te veel agressief volk en te marginale toestanden (al kan het wel grappig worden zo

)
- ook heel belangrijk is de muziek op zich, platte muziek kan snel storen of muziek die niet goed overkomt door slechte soundsystem, je gaat hier niet slecht door maar kunt er aan irriteren, terwijl van die goede psychedelische of gewoon prachtige muziek echt klaarkomen kan zijn
-gratis water vind ik ook wel een must
-veel medetrippers die goed gaan of gewoon blije mensen is ook leuk, teveel mensen die te ver zitten kan zombieland gevoel geven, maar is soms ook wel heel grappig en absurd
dan minder belangrijk maar mss ook niet te verwaarlozen:
-mogelijkheid om te eten, niet iedereen heeft honger op trips maar soms heb je echt wel eten nodig en doet het deugd
-liefst goed weer als het openlucht is, en als het binne is ook liefst niet té warm, al is dit irritanter op xtc

-niet te ver van huis of makkelijk bereikbaar voor moest je het toch niet zo leuk vinden of gewoon uitgeblust bent en naar huis wilt op het einde
voila het is een heel lijstje, maar als AL die dingen volledig goed zitten is het de beste drug om op uit te gaan met KOP EN SCHOUDERS boven de rest