• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport van een vriendin: 130 mcg LSD

MetalGuy

Badass junkie
Goedemiddag, medeforummers-en gluurders zonder account.

Afgelopen dinsdag heb ik toch wel zo'n allemachtig mooi tripreport gelezen van een vriendin van me, dat we hebben besloten deze te delen. Zij heeft geen account hier op DF en ik wist niet zeker of dit was toegestaan. Na overleg met de mods heb ik toestemming gekregen dit report te plaatsen.

Ik zal jullie maar niet verder in spanning laten, hier komt ie, het report:

Lsd trip 130 mcg 1-5-2022

Na mijn laatste paar keer trippen op 100 mcg heb ik besloten om te verhogen, omdat ik het gevoel had dat ik daar wel klaar

voor was en het leek me leuk om te verhogen en andere dingen te ontdekken onder het trippen.

Rond 11.30 uur heb ik de lsd ingenomen, ik ben nog wat dingen gaan klaar zetten voor het paint pouren enzo. Ongeveer na een

half uur begonnen de effecten langzaam op te komen, en vanaf daar ben ik het tijdsbesef een beetje kwijtgeraakt.

Het eerste wat ik ging doen was eten, wat misschien voor de volgende keer geen goed idee is om niet gelijk bij de come up te

doen... eten koste me best wel veel moeite, ik denk vooral omdat ik mij in de come up best wel raar kan voelen. Onder het eten

ben ik al wat muziek gaan luisteren, dit was een beetje rare psychedelic muziek waar ik wel even aan moest wennen. Later

kwam er een liedje op : shpongle - divine moments of truth

Ze zongen iets van “ skumbelebumbeleba” of iets in die richting, en ik ging hier zo lekker op. Dit rare en gekke is precies hoe ik

mij voelde! Ook is er een soort gezicht bij de clip met ogen die knipperen, dit gaf mij zo’n warm gevoel het voelde net alsof het

een hele goede vriend was. De visuals waren trouwens ook best aanwezig. Er was zelfs een moment dat ik naar buiten keek en

dat ik er zelfs even misselijk van werd zo begon alles te kronkelen haha. Mijn foto op de muur was helemaal aan het kronkelen

en op de plafond zag ik allemaal vormen in verschillende pasteltinten.

Vervolgens ben ik naar buiten gegaan, dit kost mij altijd wat moeite omdat ik bang ben dat mensen mij zien maar gelukkig kon ik

mij redelijk ontspannen. Natuur vind ik altijd heel mooi met lsd. Bloemen, bomen, alles is mooi! Vervolgens heb ik mijn

zonnebril gepakt en ben naar de wolken gaan zitten kijken, dezen veranderden allemaal in verschillende geometrische spiralen.

Na een tijdje werd de zon mij iets te heet en ben ik naar binnen gegaan.

Toen ik binnen was ben ik gaan paint pouren. Dit was best een lastige klus maar het is uiteindelijk gelukt:

photo_2022-05-06_15-09-28.jpg

Daarna ben ik gaan douchen, was een lastige klus om mijn kleding uit te trekken ik wist niet meer waar ik het zoeken moest..

uiteindelijk in de douche was het weer zo geweldig als altijd.

Toen ik uit de douche kwam werd de trip langzaam iets minder leuk. Ik kreeg soms weer last van gedachtes

waar ik ook wel eens last van heb als ik nuchter ben maar onder het trippen worden ze soms uitvergroot. Dit

deed mij weer tot iets beseffen: je kunt niet altijd aan het leven ontsnappen. De gedachtes zullen er altijd zijn, en lsd heeft mij

doen beseffen dat ik er maar mee moet leren omgaan. En soms als de gedachtes iets teveel werden ging het met een paar keer

in en uit ademen wel beter gelukkig. En ondanks dat ik de rest van de trip nog last van gedachtes had af en toe, heb ik toch een

hele mooie trip gehad.

Vervolgens ben ik een beetje muziek gaan luisteren en tripclips gaan kijken. Ik weet nog dat het liedje miley cyrus - te climb mij

zo raakte. Dit komt echt uit mijn kindertijd, en de tekst raakte mij zo. Het gaat over het leven, hoe je het soms moeilijk hebt in je

leven maar juist hierdoor word je sterker en leer je van. Een ander liedje wat mij nog wel het meest geraakt heeft is:

Dit is een live optreden van chris martin op one love manchester. Dit is een benefietconcert gegeven voor nabestaanden en

slachtoffers van de terroristische aanslag bij een concert van ariana grande in manchester. Wat daar toen gebeurd is is heel erg,

maar als je hier naar kijkt voel je de warmte en de liefde op iedereen zijn gezicht. Gewoon het gevoel van “je kunt ons kapot

proberen te maken, maar wij staan op en gaan weer verder”. dat gevoel was zo intens bij mij. En je ziet gewoon aan chris hoe

het hem raakt en dat gevoel was ook zo intens mooi bij mij, het is bijna niet te beschrijven.

Na een tijdje ben ik ooit weer een keer naar buiten gegaan, ondertussen was het volgens mij al ergens begin van de avond maar

zeker weet ik het niet meer. Ik zag hoe de zon langzaam steeds verder onder ging, met de zon die op de bladeren scheen, dit

was heel mooi. Ook was er een moment dat mijn tuin net een prachtige oerwoud ofzo leek, en dat ik besefte dat ik dat normaal

echt niet zo zie. Zo ben ik weer naar binnen gegaan, vervolgens na een tijdje weer naar buiten waar ik besloot op een handoek

op het gras te gaan liggen. Met de angst dat mijn buren mij zagen voelde dit wel een beetje gek, maar nog voelde het heel goed

juist. Ben niet heel lang blijven liggen want vond het toch een beetje raar.. toen ging ik weer naar binnen en voor 1 laatste keer

weer naar buiten toen het donker was en heb ik nog even naar de sterren gekeken.

Toen ik weer binnen was heb ik nog even mijn galaxy lamp aan gezet en zo heb ik nog een tijdje naar muziek geluisterd en op de

bank gelegen terwijl de lsd steeds meer uitwerkte. Toen ik ging slapen, dit was denk ik rond half 1 snachts had ik zelfs nog lichte

visuals toen ik mijn ogen dicht deed. Gelukkig viel ik uiteindelijk wel in slaap.

Andere bijzonderheden van de trip:

Er was een moment aan het begin van de trip ergens, dat ik het gevoel had dat ik alles van het leven al mee had gemaakt. Alsof

ik dood ging en weer opnieuw geboren werd maar dan geestelijk vooral.

Ik luisterde naar het liedje: cutting crew - i just died in your arms. En het voelde net alsof hij mij een warme knuffel wou geven,

dit voelde zo bijzonder.

En wat ik nog even wou toevoegen is: hoe donker je leven wel niet is en hoe slecht je je wel niet voelt, verlies niet je hoop en

kijk naar het kleine beetje licht dat er nog in je leven is en geef dat kracht. Er komt een dag dat je je beter voelt, want alles komt

goed.

De Zandman

DF-koning
Uiteindelijk komt alles goed zegt men.
Dat is zo, uiteindelijk gaan wij allemaal dezelfde weg, in een kist van 6 planken.,.en dan is alles voorbij waar we ons allemaal zo druk over hebben gemaakt.
Is dit de werkelijkheid?
Ik denk het wel.

Bovenaan