Truffels in subtropisch zwembad..

the butcher

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik ben van plan om met een vriendengroep van ca. 8 personen truffels te eten in een subtropisch zwembad :hearteyes: .. Lijkt jullie dit een goed idee?

Groeten, Butcher :)

the butcher

Ok, maar buiten in de kou lijkt me toch ook niet echt aangenaam..
Als er nog mensen zijn die zeggen dat het een slecht idee is, zullen we een andere locatie kiezen :wink:
Vindt iemand het wel een goed idee? :)

drain bamage

Badass junkie
Misschien ben je wel 6u van de kaart, willen jullie al die tijd in het water blijven.
Een douche daarentegen is erg aan te raden, een ligbad ook maar om nou in -zoals genoemd- een druk zwembad met allemaal kinderachtige koters te gaan trippen... beetje een slecht idee.
Lijkt me wel grappig om jullie te observeren terwijl jullie los gaan op de glijbaan en in de wildwaterbaan! :grin:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Allemaal gillende kinderen en drukte in een afgesloten ruimte is niet zo'n goede tripruimte. Ik zou gewoon zorgen dat je een huis vrij hebt waar je met zn allen kunt trippen. Als dit niet te regelen is, kan je misschien een huisje huren voor met zn achten. Dan kan je ook makkelijker bepalen of je binnen blijft of even naar buiten gaat.

Als je het toch gaat doen, ben ik wel heel benieuwd naar je ervaring :grin:

the butcher

Het zal waarschijnlijk ook wel het subtropisch zwembad worden, aangezien we een vrij eigenwijze bende zijn :grin: ... Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Ik zal alleszinds zeker en vast laten weten hoe het geweest is, misschien zelfs een reportje... :stoned:

kaasbaas

Badass junkie
Heb je wel is eerder truffels gebruikt? Je zegt dat je wel voor hetere vuren hebt gestaan... Maar je moet de kracht van truffels absoluut niet onderschatten, vooral bij een bad trip in een te drukke ruimte kan je nog wel is paranoïde worden.

Ik zou het absoluut niet onderschatten!

Ik ben bij een bad trip wel is knock out gegaan, je moet absoluut niet je bewustzijn verliezen in het zwembad.

Arthur King

Wijs gebruiker
the butcher zei:
Het zal waarschijnlijk ook wel het subtropisch zwembad worden, aangezien we een vrij eigenwijze bende zijn :grin: ... Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Ik zal alleszinds zeker en vast laten weten hoe het geweest is, misschien zelfs een reportje... :stoned:
Dan verwacht ik wel een tripreportje van je! :wink:
Met een beetje geluk zal je jezelf niet gek laten maken door al die nuchtere mensen daar en zal het een subtropisch tripparadijs worden! :hearteyes:
Wanneer ga je trippen?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als het niet te druk is, kan het wel geniaal worden :grin: Ik zou dan wel voor een doordeweekse dag gaan, zodat je het hele bad bijna voor jezelf hebt. Veel plezier en ik ben benieuwd :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Als ik je eerdere posts goed gelezen hebt word dit dus je eerste keer.
Dan zou ik het niet doen, maar aangezien jullie een "eigenwijze bende" moet je 't vooral doen :rock:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou sowieso niet zo'n hoge dosis nemen als je dit wilt doen, niet meer dan een half bakje ofzo.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Ik zou het echt niet doen. Heb ooit van de kaart in het Tikibad gezeten ( wel anders dan met truffels natuurlijk) maar vond de herrie en schreeuwende koters en de gezinnen echt zwaar a-rielext. Ik kan me zo voorstellen dat het niet echt een inspirerende omgeving is als je tript :grin:

Water is wel cool natuurlijk. Maar ga dan lekker thuis in bad zitten :)

Beeeb

psych-out

Bewuste gebruiker
hangt ervanaf hoe vaak jullie truffels al hebben gedaan...
als jullie beginners zijn raad ik het af, je kan het als je meer ervaring hebt nog altijd eens in een subtropisch zwembad doen.
zijn jullie ervaren dan is het waarsschijnlijk wel eens vet om te doen.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
psych-out zei:
hangt ervanaf hoe vaak jullie truffels al hebben gedaan...
als jullie beginners zijn raad ik het af, je kan het als je meer ervaring hebt nog altijd eens in een subtropisch zwembad doen.
zijn jullie ervaren dan is het waarsschijnlijk wel eens vet om te doen.

Het is waarschijnlijk hun eerste keer. Dat maak ik op uit dit stukje:
Maar we zijn allemaal ouder als 18, en hebben al voor hetere vuren gestaan als een bakje truffels(denk ik)
Het is dus best wel dom van ze. Maar goed. Leren ze het gelijk af als het fout gaat.

aapkut

Badass junkie
zelf zou ik niet met een vol portie daar heen gaan truffles kunnen soms heel hard uit pakken heb ik zelf ervaren :P

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
TeKNoZem zei:
Leren ze het gelijk af als het fout gaat.

Als het maar niet ál te fout gaat, meneer Klink staat al handenwringend klaar voor het volgende verbod......

Ik zou inderdaad een lage dosis pakken zodat je niet teveel mindfucks hebt. Gewoon lekker relaxed met vervormingen en een goed gevoel daar rondhuppelen. Als er iets fout gaat zal het wel weer goed fout gaan.

En inderdaad een rustige dag uitkiezen.

stomme eend

Bewuste gebruiker
ik kan me bijna geen érgere trip-locatie voorstellen dan een subtropisc zwembad... :sunglasses:
Maar goed, dat ben ik, en ik vind het vreselijk om al trippend onder nuchtere mensen te zijn. Ik voel dat heel erg als een rem, ga me dan inhouden zodat ''niemand het merkt". Daarbij vind ik een subtropsich zwembad ook verre van sfeervol...

Wel lijkt het me geweldig om te zwemmen, en ook glijbanen kunnen best heel goed uitpakken. Maar ik zou die roemoerige setting, de beperkte vrijheid dus absoluut niet op de koop toe nemen en dus liever wachter tot de zomer en ergens bij een meertje gaan. (ook niet geheel slim eigenlijk)

Maar ben benieuwd naar je verslag!

the butcher

Trip is niet doorgegaan, de jongen die de truffels zou regelen heeft het laten afweten..
En aangezien dit mijn laatste "uitstapje" voor de examens zou worden, zal het nog een tijdje duren eer we opnieuw een pogen ondernemen :( ..
Hoe dan ook, als er nog ooit getript wordt in een subtropisch zwembad, laat ik jullie zeker weten hoe het was :) !

Arthur King

Wijs gebruiker
the butcher zei:
Trip is niet doorgegaan, de jongen die de truffels zou regelen heeft het laten afweten..
Je kan ze ook gewoon bestellen bij Azarius bijvoorbeeld, maar jammer, ik was benieuwd naar je report.

psysurfer

Belezen gebruiker
ooooowwwjaaa ikben binnekort jarig en we gaan ook naar een super bangelijk zwembad, ik ben niet zo voor truffels dus worden het paddestoelen of een vierkant stukje karton, endan met een dikke duikbril tijdens de golven onder water zwemmen :hearteyes:

:wave:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zou wel relaxed zijn als badmeesters je niet uit het water moeten gaan vissen ineens als je zo bezig bent he.

Hou wel in je achterhoofd: set & setting. Alsjeblieft?

psysurfer

Belezen gebruiker
zo een slecht idee dan? zoiezo geen hoge dossis of combos, gewoon dat klein beetje extra in de glijbaan :grin:
en het is met een groep waaronder er maar 2 a3 dit zuden doen en we hebben al wel wat ervaring, dus mij lijkt dan de setting niet echt uit te maken.
voor de eerste keren zou ik dit nu ook niet aanraden, maar met wat ervaring wat ervaring opdoen kan geen kwaad :tearsofjoy:

kaasbaas

Badass junkie
psysurfer zei:
zo een slecht idee dan? zoiezo geen hoge dossis of combos, gewoon dat klein beetje extra in de glijbaan :grin:
en het is met een groep waaronder er maar 2 a3 dit zuden doen en we hebben al wel wat ervaring, dus mij lijkt dan de setting niet echt uit te maken.
voor de eerste keren zou ik dit nu ook niet aanraden, maar met wat ervaring wat ervaring opdoen kan geen kwaad :tearsofjoy:

Tuurlijk als je ervaring hebt kun je 't is proberen met een lage dosis, maar setting maakt áltijd uit. En vooral als je in een zwembad zit met honderden mensen zal dat zowiezo effect hebben op je trip.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ga op bed liggen, ogen dicht en headphones on. Als je in een zwembad wilt trippen heb je echt niet begrepen waar psilocybine nou werkelijk over gaat.

psysurfer

Belezen gebruiker
ja het kan altijd "foutgaan" ik weet dat een zwembad dan zeker in het rijtje met de slechtse plekken zal zitten, kan goed gaan, kan fout gaan maar ik zou zeker niet willen dat de paddestoel in een nog slechter daglicht word geplaats, leek me wel leuk, een heuse belevennis, patronen achterna zitten in de glijbaanbuis en je heel de tijd af vragen wat er op het einde komt :grin:

Immo

Badass junkie
Lijkt me niets, veels te benauwd/klam. Ergens buiten zwemmen in een meer of open lucht zwembad lijkt me dan wel weer leuk.

drain bamage

Badass junkie
Zwemmen lijkt me sowieso wel interessant dan.
Zolang je het maar uit je hoofd laat om de badmeester te vragen om een taperecorder met White Rabbit in het zwembad te pleuren!
WHITE RABBIT!! :tearsofjoy:

bjo19

Lijkt me geweldig om het daar te doen, maar zoals iedereen zegt, de drukte gaat het fout laten lopen..

Als je het helemaal voor jullie alleen zouden hebben kan ik niet veel beters bedenken op het moment, maar een van de laatste keren dat ik getript heb zat ik een kwartier met 3 kinderen (niet dat ik op ze moest letten) maar ze maakten me echt gek. Zoveel herrie maakte ze nog niet eens maar dat kleine beetje was er teveel aan en ben gewoon op de kamer in bed gaan liggen met kameraden.

kinderen + drukte + truffels = urenlang ellendig voelen

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Je hebt echt geen subtropisch zwembad nodig voor een aangename trip. Hang thuis wat verlichting op, zorg voor goede zit en lig plaatsen. Ik raad het echt af om het in het zwembad te doen, tenzij je het voor die 8 personen hebt afgehuurd.

psysurfer

Belezen gebruiker
Je hebt echt geen subtropisch zwembad nodig voor een aangename trip. Hang thuis wat verlichting op, zorg voor goede zit en lig plaatsen. Ik raad het echt af om het in het zwembad te doen, tenzij je het voor die 8 personen hebt afgehuurd.

tuurlijk heb je geen zwembad nodig om een aangename trip te hebben :grin: het lijkt me gewoon een machtige ervaring, staat zoiezo op mijn to do list (ooit eens)
en als je thuis tript maak je het toch altijd gezellig? tripspeeltjes, lichtjes, smaakjes, muziek,geur, gezelschapspelletjes van vroeger :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Atropa zei:
Ga op bed liggen, ogen dicht en headphones on. Als je in een zwembad wilt trippen heb je echt niet begrepen waar psilocybine nou werkelijk over gaat.

Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Een mooie filosofische trip vind ik mooi maar om gewoon leip in de natuur rond te lopen en te lachen kan ik ook erg waarderen. Als het rustig is, een kleine dosis en je hebt genoeg ervaring, kan het een geweldige dag worden.. Maar hoe de TS post met 'we hebben (denk ik) voor hetere vuren gestaan'. Ik hoop dat je daarmee wel trippen bedoeld en niet stoned of mdma ofzo. Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met trippen. Zelf hou ik ook al niet van met 8 personen trippen. Liever 3/4 ofzo.. Truffels moeten ook zeker niet onderschat worden en gezien worden als het milde broertje van de paddo's. Ze kunnen erg verassend uitpakken en zeker in deze tijden heb je flink doorgefokte en sterke truffels in de winkels liggen..

Bovenaan