• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffelstijd en hawaiaanse mogen nu wel mee

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Beetje saai voor jullie dezelfde setting weer maarja het is me nog te koud buiten dus moet jullie nog ff wachten voor een verslag in Burers Zoo of op de Veluwe...

Nee sorry jullie mogen niet mee ...

Jullie dit keer wel...

En deze rakkers voor verzekering trip...

Ik voel me nu precies zo als het begin van deze whoelalal
FA-Ministry Of Sound - Chillout Mix Liquid Acid (Trip Hop, Acid Jazz, Dub)

Moet je maar eens opsnorren

Mensen...Ik was even vergeten hoe de hawaainse paddo was..
Ik ben vanavond van alles geweest van een alien t/m weet ik veel wat..
Godkolere wat een gestoorde trip was dit....werd er bijna bang van..de psychonaut is er echt even van onderste boven nu nog haha...
Al mijn eerdere psychedelische ervaringen vallen hierbij in het niet..

Ik ben ook achter een paar nuttige dingen gekomen die ik wil delen met diegene die er behoefte aan hebben..
Het betreft deze nummers van de Lords of Acid...
Ze staan nu boven aan mijn lijst van meest wrede nummers..

Lords Of Acid - Darling Cum Here Fuck Me Up The Rear
Lords Of Acid - 12 Marijunana In Your Brain (Dope Sm

Psychonaut1976 zei:

dat had ik nu ook, ik wil wel een uitgebreid report zien :D

Psychonaut1976 zei:
Ik ben vanavond van alles geweest van een alien t/m weet ik veel wat..
Godkolere wat een gestoorde trip was dit....werd er bijna bang van..de psychonaut is er echt even van onderste boven nu nog haha...

Ik ben ook achter een paar nuttige dingen gekomen die ik wil delen met diegene die er behoefte aan hebben..
Het betreft deze nummers van de Lords of Acid...
Ze staan nu boven aan mijn lijst van meest wrede nummers..

Lords Of Acid - Darling Cum Here Fuck Me Up The Rear
Lords Of Acid - 12 Marijunana In Your Brain (Dope Sm

Om 19.30 nam ik het portie truffels met thee in.
Na 10 minuten voel ik al wat broeien na een half uurtje alsof ik een hand vol pillen op heb.

20.20 komen de eerste visuals,dit keer anders dan normaal de muur ademt niet echt maar krijgt soort transparante bollingen,laminaten vloer krijgt hele kleine scherpe motiefjes.

Kameraad van mij die deze avond alleen truffels op had,begint te wandelen door me huis en heeft het steeds over de gezelligheid die ie overal in ziet,in elk hoekje schuilt gezelligheid zegt ie en lacht de hele tijd.

Er was een film op tv * Elijah Wood & Macaulay Culkin: The good son*
Het was echt een ga hem haten thriller tjeeez wat een gestoord takke jong
was die Macaulay Culkin,we hebben tijdje zitten kijken,konden er geen touw aan vast knopen hoe en waarom daar dingen gebeurden maar dat we dat joch een takke jong vonden was duidelijk...pure evil..

Ik hoorde mezelf zeggen tegen me kameraad.....ow ow.. waar is de gezelligheid nou,nog ergens in een hoekje?

Tijd kroop langzaam richting 22.00 toe,toen besloot ik dat de hawaiaanse
maar eens moest gaan nuttigen,ik stond al paar keer op het punt maar de gekheid van de truffels hield me steeds tegen,kan ik die shit er wel bij hebben?Zo rond 22.00 toch maar thee gezet en die vriend hoefde niet hij had het beste ff zwaar op die truffels..

Dus heb ik ze allemaal zelf opgegeten,die gedroogde dingen ruiken echt naar dood,bbrr heel smerig,hup in de thee weg ermee..

Toen werd ik heel eventjes beetje para,want de truffels hadden me eigenlijk nog zwaar in hun greep en had ik nu al die paddo's op?
Ow shit ...kan dit wel? dacht ik ff..

Wat ik hierna mee maakte is eigenlijk met geen pen te beschrijven maar ik ga het proberen..

Mijn leuke vriendelijke visuals sloegen om in hele strakke maar ook weer vage visuals,ik zat op de bank en er kwamen overal kleuren over het plafond alsof er ergens een discolamp in me kamer stond rond te draaien
Ik keek naar me arm en die begon een vorm aan te nemen als die van een alien heel lang geen nagels meer aan me handen en rare stompjes als vingers..ik begon langzaam weg te glippen in een ander bewust toestand en voelde me echt een andere vorm van leven..

Ik stond op uit de bank en kon niks meer van mijn huiskamer maken,complete chaos alles draaide en vershoof,als ik ergens naar keek en draaide me hoofd stond het eerdere plaatje vast op me netvlies en leek dan langzaam op te lossen in de volgende heel gaaf.

Ook als ik stapte op de vloer leek het alsof het soort vloeibaar zand was geworden met als ik een stap zette de vloer ging golven door de touch van me voeten aan de vloer,een andere kamerdaad niet aan de paddos
vond op Internet Lord of Acid met eerder genoemde nummers en pompte
die ff uit de boxen de huiskamer in.

Ik heb geloof ik wel een uur staan dansen/spacen op die nummers tering wat was dat wreed,al chillend de keuken in en stop....boem...me hele keuken was een soort tekenfilm keuken geworden veel te dik getekend met vette stroperige kleuren...

Tijdens mijn trip ben ik vele momenten stil geweest van de effecten en mindfucks van die kleine gedroogde dingen..Ook levensvragen en het leven en de dood kwamen opborrelen dat vond ik wel ff minder maarja dat heb ik altijd met paddo's en hoort er dan bij al kon ik ze dit keer moeilijk afwenden omdat ik identiteits verslies had...ik wist het gtewoon ff niet meer..

Ik was pas een uurtje of 4.00 echt back 2 earth.....
Heb ik wat geahd aan deze trip...? ja..heb nog meer nuttige dingen aanschouwd die ik moet veranderen in mijn dagelijks leven.
Begin er maandag mee.

Ik stond op uit de bank en kon niks meer van mijn huiskamer maken,complete chaos alles draaide en vershoof,als ik ergens naar keek en draaide me hoofd stond het eerdere plaatje vast op me netvlies en leek dan langzaam op te lossen in de volgende heel gaaf.

dat is zo vet... heb ik ook een keer gehad, maar ik had echt zoiets van, ho, nu gaan zitten en niet meer bewegen totdat alles weer synchroon loopt zeg maar.

Intoxicated zei:

dat is zo vet... heb ik ook een keer gehad, maar ik had echt zoiets van, ho, nu gaan zitten en niet meer bewegen totdat alles weer synchroon loopt zeg maar.

Haha,ja klopt moest ook ff gaan zitten en ermee leren omgaan want ik viel van muur naar muur die vloer schoot gewoon overal heen..

Mijn LSD ervaring op in totaal 3 hele vette blotters paar jaar geleden was tot dusver mijn meest bizarre ervaring samen met mijn dob ervaring maar dit sloeg werkelijk alles....

ja als ik te wappie word van de paddestoelen ga ik gewoon ergens op een bank zitten en kom ik daar niet meer weg tot ik er weer bij ben. is altijd het enige veilige gevoel voor mij. Als k hier blijf zitten gebeurt me niets. :wave:

Intoxicated zei:
ja als ik te wappie word van de paddestoelen ga ik gewoon ergens op een bank zitten en kom ik daar niet meer weg tot ik er weer bij ben. is altijd het enige veilige gevoel voor mij. Als k hier blijf zitten gebeurt me niets. :wave:

Als je eraan went kan je het manipuleren,zoals ik deed dansen en dan met de platte hand stukjes gezichtsveld die je ziet verplaatsten idem met de voeten..Heel apart...

mwah kkan het meestal wel manipuleren, maar soms heb e gewoon even een systemoverload ofzo en dan moet k gewoon ff n seconde chillen om daarna weer door te gaan :)

jezus he........
ik denk dat ik t toch echt is een keer moet proberen,anders blijf ik me maar afvragen...... :s :s :s

melissa zei:
jezus he........
ik denk dat ik t toch echt is een keer moet proberen,anders blijf ik me maar afvragen...... :s :s :s

Hehe wel pas doen als je geen dingen meer hebt om zorgen over te maken want dan weet ik zeker dat je fout gaat met Hawaainse. :)

Maar met truffels of MckKennai paddotjes niet hoor.die zijn speels.

het is echt de moeite waard...
het heeft bij mij echt mijn leven veranderd, mijn kijk op dingen zeg maar.
Een maatje van mij wou t nog wel n keer proberen, maar hij vond het maar "wijvendrugs" omdat je het gewoon in de winkel kon kopen. hij stond er dus ook op om gewoon de hele portie te eten in plaats van de halve die ik hem aanraadde. Die kerel heeft een nacht lang ontzettend hard zitten trippen (wel gewoon prettig) maar hij heeft zoveel nagedacht en gefilosofeerd over zijn leven dat hij zich gewoon een zwakkeling voelde dat hij verslaafd was aan iets als coke. En hij is toen gestopt, en in plaats van dat hij wekelijks coke snuift neemt hij nou eens in de maand/2 maanden een lekker portie paddestoelen van moeder natuur. Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo zou werken, maar je kan vanuit een heel ander oogpunt naar dingen en problemen kijken. Dus wie weet is het voor jou ook handig om je bepaalde dingen te realiseren.

Intoxicated zei:
het is echt de moeite waard...
het heeft bij mij echt mijn leven veranderd, mijn kijk op dingen zeg maar.
Een maatje van mij wou t nog wel n keer proberen, maar hij vond het maar "wijvendrugs" omdat je het gewoon in de winkel kon kopen. hij stond er dus ook op om gewoon de hele portie te eten in plaats van de halve die ik hem aanraadde. Die kerel heeft een nacht lang ontzettend hard zitten trippen (wel gewoon prettig) maar hij heeft zoveel nagedacht en gefilosofeerd over zijn leven dat hij zich gewoon een zwakkeling voelde dat hij verslaafd was aan iets als coke. En hij is toen gestopt, en in plaats van dat hij wekelijks coke snuift neemt hij nou eens in de maand/2 maanden een lekker portie paddestoelen van moeder natuur. Ik zeg niet dat dit bij jou ook zo zou werken, maar je kan vanuit een heel ander oogpunt naar dingen en problemen kijken. Dus wie weet is het voor jou ook handig om je bepaalde dingen te realiseren.

Precies sounds like me...een trip laat je zien dat er zoveel meer uit het leven te halen is...en er dus geen plaats is voor iets als coke,wat geestvernauwend is ipv geestveruimend.

die truffels klinken wel leuk.......
maar ik denk dat als ik dingen zou gaan zien die er niet zijn ik me minder prettig zou voelen.....
mah ja......
ik ga denk ik is vragen bij de sjamaan wat t beste bij mij past.....om te beginnen.........

en moet er echt een nuchter persoon aanwezig zijn......
tripbegeleider ofzoiets :s :s :s

melissa zei:
lijkt t dan niet een beetje op sos daar ga je ook bij nadenken,vooral als ik alleen ben....... :s :s :s :s

Kijk met Coke kan je met een avondje hele goeie heldere gesprekken hebben met vrienden over hoe het allemaal wel niet moet,,weer gaaan sporten minder roken etc etc...dat is coke praat,want de volgende dag doe je er niets mee...daarom is het geestvernauwend..

Met psilocybine heb je niet zozeer gesprekken maar een gevoel/gesprek van binnen die het jou van binnenuit verteld zo diep en intens dat het sommige in staat stelt om er de volgende dag of week er echt iets mee te doen.

nee melissa het lijkt totaal niet op sos. Niet wat ik van sos heb meegekregen in elk geval. Het is echt diep nadenken, en het kan heel erg spiritueel voelen. het is alsof je naar jezelf kan kijken zonder de ideeen die je daarvoor had over jezelf, alsof je iemand anders kijkt eigenlijk en zijn problemen wil oplossen. Ik zou het zeker een keer doen. Het heeft mij een (voor mijn gevoel) gezondere kijk op mijzelf en op de wereld gegeven.

en zoals ik al eerder schreef,mijn laatste jointje ging helemaal fout.......
ik wou echt dat t ophield...
ik had een super raar gevoel,alsof al mijn spieren t niet meer deden(in ieder geval niet wat ik wou)
en alsof ik geen controlle meer had over de dingen om me heen en mezelf.
daarom ben ik een beetje huiverig.......

me gewoon lekker space voelen,dat lijkt me net genoeg/......
en idd nadenken over dingen,dat vind ik met sos ook al heel lekker...
gewoon lekker rustig in mijn eentje......
als dit nog beter werkt,dan heeft t zeker mijn aandacht :wink:

wat mensen denken van tripmiddelen is vaak overdreven...
je zal echt niet ineens een weerwolf door je kamer zien lopen of iets dergelijks. het kan wel zijn dat dingen lijken te vervormen ofzo, maar bij mij is het altijd op een leuke manier.

het is niet zo dat je ineens in 'wonderland' rondloopt

melissa zei:
en zoals ik al eerder schreef,mijn laatste jointje ging helemaal fout.......
ik wou echt dat t ophield...
ik had een super raar gevoel,alsof al mijn spieren t niet meer deden(in ieder geval niet wat ik wou)
en alsof ik geen controlle meer had over de dingen om me heen en mezelf.
daarom ben ik een beetje huiverig.......

Mijn eerlijke antwoord is dan eigenlijk toch om het niet te doen...
Maarja aan de andere kant je weet dat het na een paar uurtjes over is
en het mischien een bevrijding voor je is...

Vind het moeilijk om hierin een advies te geven omdat iedereen anders in elkaar zit..

ja en als ik dan alleen die truffels neem waar jij t altijd over hebt,met mate....
want speelt dat ook geen rol :s

je kan er wel goed van in de war van raken , maarja, hoe je op wiet reageert of hoe je op paddo's reageert is natuurlijk een heel ander verhaal. Ik heb mezelf altijd voorgehouden: over een paar uur ben ik weer normaal, en zoals ik al eerder had gezegd, gewoon op 1 plek op de bank blijven dan gebeurt er niks.
Maarja je moet dit echt voor jezelf beslissen ik weet dat ik best tegen een stootje kan, mentaal dan. Voor mij is het een heel fijne drug, maar als je een beetje angstig bent kan het ook vervelend uitpakken, geestelijk dan, zolang je niet op straat gaat rennen zal je lichamelijk niet veel gebeuren.

de truffels zijn wat minder heftig, en als je een halve portie pakt zal het effect wel meevallen. ze zijn alleen wel gatverdamme ranzig in vergelijking met de normale mexicaantjes

dus je kunt jezelf nog wel duidelijk maken dat t na een paar uur weer over is... :s
weet je wat t is,ik ben bang om wat nieuws te proberen omdat je niet weet wat t met je doet.....
maar op dit moment heb ik meer t gevoel dat ik t gewoon een keer ga proberen,ist niks dan houdt t op......
ik hoor er zoveel positieven dingen over dat ik t nu ook echt wil weten.
ga ik "bad" dan overleef ik t denk ik alsnog wel :mrgreen: :mrgreen:
dan ben je alleen een kutervaring rijker :wink:

die kutervaring kun je ook wat van leren...
als je gewoon kan herinneren wat je gebruikt hebt gewoon een halve portie truffeltjes kun je altijd denken over een paar uur is het gevoel weg, en dan ben je ook echt gewoon helder. als het is uitgewerkt ben je gewoon heerlijk helder, dat is ook zo fijn aan paddo's

melissa zei:
dus je kunt jezelf nog wel duidelijk maken dat t na een paar uur weer over is... :s
weet je wat t is,ik ben bang om wat nieuws te proberen omdat je niet weet wat t met je doet.....
maar op dit moment heb ik meer t gevoel dat ik t gewoon een keer ga proberen,ist niks dan houdt t op......
ik hoor er zoveel positieven dingen over dat ik t nu ook echt wil weten.
ga ik "bad" dan overleef ik t denk ik alsnog wel :mrgreen: :mrgreen:
dan ben je alleen een kutervaring rijker :wink:

Klopt als je er zo tegenover staat lijkt het me geen probleem om een half portie truffels te nemen.En inderdaad op wiet reageer je anders dan op truffels,als ik zo nuchter een dikke joint rook krijg ik ook een kutgevoel over me heen,maar dat heb ik dan he...

ik wil t wel samen doen met mijn mannetje,of is t verstandiger als een van ons helder blijft :s :s
hij heeft t alleen eens vaker gedaan.
was er ook positief over maar kwam met een raar verhaal dat hij de vriendin van zijn vriend langzaam in een heks zag veranderen,en dat de kamer leek uit te rekken en ga zo maar door.....
maar over diepere dingen nadenken heeft hij t nooit gehad,en juist dat spreekt mij erg aan.

melissa zei:
ik wil t wel samen doen met mijn mannetje,of is t verstandiger als een van ons helder blijft :s :s
hij heeft t alleen eens vaker gedaan.
was er ook positief over maar kwam met een raar verhaal dat hij de vriendin van zijn vriend langzaam in een heks zag veranderen,en dat de kamer leek uit te rekken en ga zo maar door.....
maar over diepere dingen nadenken heeft hij t nooit gehad,en juist dat spreekt mij erg aan.

Ow als hij al ervaring heeft...
Gewoon samen doen die truffels,ik weet zeker dat jullie een lachkick krijgen waar je de volgende dag nog spierpijn van hebt...en intens geluk gaan voelen en echte gezelligheid,ik heb dit tot nu toe altijd gehad.

Wel de kids ff naar opa en oma....hoef je je niet druk te maken om ieder geluidje..

njsh, die dingetjes heten ook niet"voor niets: philosophers stones
lekker filosoferen dus. En ik heb nog nooit iets gezien dat er echt niet was. Wel alles vreemd zien vervormen bij hogere dosissen, maar niet ineens een palmboom in mn huiskamer ofzo hehe :D

Intoxicated zei:
die kutervaring kun je ook wat van leren...
als je gewoon kan herinneren wat je gebruikt hebt gewoon een halve portie truffeltjes kun je altijd denken over een paar uur is het gevoel weg, en dan ben je ook echt gewoon helder. als het is uitgewerkt ben je gewoon heerlijk helder, dat is ook zo fijn aan paddo's

jahaaa dat zei psy ook al,dat lijkt me echt fijn.....
eigenlijk maak je een soort reis,om verfrist terug te komen :)

ja ik ga t ook echt doen ook......
helemaal omdat psy al zei dat hij van een joint ook naar is geworden.....
en van dit waarschijnlijk niet zo wie weet....
ik ga voor mijn verjaardag shoppen bij de sjamaan :wink: :wink: :wink: :wink:
weet t zeker

als je besluit om het te gaan doen, moet je het gewoon goed voorbereiden. de Setting is net zo belangrijk als het feit dat jij ervoor durft te gaan. Zorgen dat je lekkere muziek hebt enzo. Maargoed ik ga maar eens wat voedsel tot mij nemen. Pm me maar als je nog iets specifieks wilt weten. :wave:

Intoxicated zei:
als je besluit om het te gaan doen, moet je het gewoon goed voorbereiden. de Setting is net zo belangrijk als het feit dat jij ervoor durft te gaan. Zorgen dat je lekkere muziek hebt enzo. Maargoed ik ga maar eens wat voedsel tot mij nemen. Pm me maar als je nog iets specifieks wilt weten. :wave:

doet ik :wave: :wave: :wave:
eet ze.....

maar ehhh......
wij zouden naar ons favo hotel gaan....
niet echt hele vertrouwde omgeving dus lijkt mij.....
kan ik t maar beter thuis doen :s

Terug
Bovenaan