Psychonaut1976 zei:
Mensen...Ik was even vergeten hoe de hawaainse paddo was..
Ik ben vanavond van alles geweest van een alien t/m weet ik veel wat..
Godkolere wat een gestoorde trip was dit....werd er bijna bang van..de psychonaut is er echt even van onderste boven nu nog haha...
Al mijn eerdere psychedelische ervaringen vallen hierbij in het niet..
Ik ben ook achter een paar nuttige dingen gekomen die ik wil delen met diegene die er behoefte aan hebben..
Het betreft deze nummers van de Lords of Acid...
Ze staan nu boven aan mijn lijst van meest wrede nummers..
Lords Of Acid - Darling Cum Here Fuck Me Up The Rear
Lords Of Acid - 12 Marijunana In Your Brain (Dope Sm
Om 19.30 nam ik het portie truffels met thee in.
Na 10 minuten voel ik al wat broeien na een half uurtje alsof ik een hand vol pillen op heb.
20.20 komen de eerste visuals,dit keer anders dan normaal de muur ademt niet echt maar krijgt soort transparante bollingen,laminaten vloer krijgt hele kleine scherpe motiefjes.
Kameraad van mij die deze avond alleen truffels op had,begint te wandelen door me huis en heeft het steeds over de gezelligheid die ie overal in ziet,in elk hoekje schuilt gezelligheid zegt ie en lacht de hele tijd.
Er was een film op tv * Elijah Wood & Macaulay Culkin: The good son*
Het was echt een ga hem haten thriller tjeeez wat een gestoord takke jong
was die Macaulay Culkin,we hebben tijdje zitten kijken,konden er geen touw aan vast knopen hoe en waarom daar dingen gebeurden maar dat we dat joch een takke jong vonden was duidelijk...pure evil..
Ik hoorde mezelf zeggen tegen me kameraad.....ow ow.. waar is de gezelligheid nou,nog ergens in een hoekje?
Tijd kroop langzaam richting 22.00 toe,toen besloot ik dat de hawaiaanse
maar eens moest gaan nuttigen,ik stond al paar keer op het punt maar de gekheid van de truffels hield me steeds tegen,kan ik die shit er wel bij hebben?Zo rond 22.00 toch maar thee gezet en die vriend hoefde niet hij had het beste ff zwaar op die truffels..
Dus heb ik ze allemaal zelf opgegeten,die gedroogde dingen ruiken echt naar dood,bbrr heel smerig,hup in de thee weg ermee..
Toen werd ik heel eventjes beetje para,want de truffels hadden me eigenlijk nog zwaar in hun greep en had ik nu al die paddo's op?
Ow shit ...kan dit wel? dacht ik ff..
Wat ik hierna mee maakte is eigenlijk met geen pen te beschrijven maar ik ga het proberen..
Mijn leuke vriendelijke visuals sloegen om in hele strakke maar ook weer vage visuals,ik zat op de bank en er kwamen overal kleuren over het plafond alsof er ergens een discolamp in me kamer stond rond te draaien
Ik keek naar me arm en die begon een vorm aan te nemen als die van een alien heel lang geen nagels meer aan me handen en rare stompjes als vingers..ik begon langzaam weg te glippen in een ander bewust toestand en voelde me echt een andere vorm van leven..
Ik stond op uit de bank en kon niks meer van mijn huiskamer maken,complete chaos alles draaide en vershoof,als ik ergens naar keek en draaide me hoofd stond het eerdere plaatje vast op me netvlies en leek dan langzaam op te lossen in de volgende heel gaaf.
Ook als ik stapte op de vloer leek het alsof het soort vloeibaar zand was geworden met als ik een stap zette de vloer ging golven door de touch van me voeten aan de vloer,een andere kamerdaad niet aan de paddos
vond op Internet Lord of Acid met eerder genoemde nummers en pompte
die ff uit de boxen de huiskamer in.
Ik heb geloof ik wel een uur staan dansen/spacen op die nummers tering wat was dat wreed,al chillend de keuken in en stop....boem...me hele keuken was een soort tekenfilm keuken geworden veel te dik getekend met vette stroperige kleuren...
Tijdens mijn trip ben ik vele momenten stil geweest van de effecten en mindfucks van die kleine gedroogde dingen..Ook levensvragen en het leven en de dood kwamen opborrelen dat vond ik wel ff minder maarja dat heb ik altijd met paddo's en hoort er dan bij al kon ik ze dit keer moeilijk afwenden omdat ik identiteits verslies had...ik wist het gtewoon ff niet meer..
Ik was pas een uurtje of 4.00 echt back 2 earth.....
Heb ik wat geahd aan deze trip...? ja..heb nog meer nuttige dingen aanschouwd die ik moet veranderen in mijn dagelijks leven.
Begin er maandag mee.