yo mensen,
ff een snel vraagje. is het mogelijk om van de ene dag op de andere dag van dia naar clonazepam over te stappen? dus zonder eerst af te bouwen. ik gebruik nu ongeveer 6 weken diazepam maar ik ben hierdoor nogal suf de laatste tijd. veel moeite met opstaan, ongemotiveerd, moe etc..
opzich logisch side effects nauurlijk. maarja aangezien diazepam net als clonazepam op dezelfde neurotransmitter GABA werkt, lijkt (mij) dit in theorie geen probleem.
graag serieuse reacties van mensen met veel benzo ervaring, dus geen recreatief gebruik maar dagelijks.
ik hoor het wel !
groet !
ff een snel vraagje. is het mogelijk om van de ene dag op de andere dag van dia naar clonazepam over te stappen? dus zonder eerst af te bouwen. ik gebruik nu ongeveer 6 weken diazepam maar ik ben hierdoor nogal suf de laatste tijd. veel moeite met opstaan, ongemotiveerd, moe etc..
opzich logisch side effects nauurlijk. maarja aangezien diazepam net als clonazepam op dezelfde neurotransmitter GABA werkt, lijkt (mij) dit in theorie geen probleem.
graag serieuse reacties van mensen met veel benzo ervaring, dus geen recreatief gebruik maar dagelijks.
ik hoor het wel !
groet !