• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Vanavond ga ik op reis... heb net mn ticket besteld ;)

fokker

Belezen gebruiker
Zo, net mn paddo's de keel af gewerkt in n soepje... nam nam! :beer:

Dus over n half uurtje vertrek ik :wave:

Joints liggen al voorgedraait in de aanslag, Parasense staat al door mn speakers te pompen, dus ik ben klaar voor op reis! :mrgreen:

Uitgebreide foto raportage volgt wel als ik weer nuchter ben, de digicam ligt al in de aanslag :wink:

Zoals nooit te voor, gelukkig kan ik er nu weer mee lachen... :mrgreen:

Heb een onwijze bad trip gehad :(

Het begon allemaal erg ruig, de meest extreme visuele trip ooit te voor.

Normaal zag ik vervormingen van mn beeld, maar nu was helemaal niets meer herkenbaar, en ik vond het extreem kikke! Niks van de werkelijkheid stond meer overeind...

echter, mn korte termijnen geheugen begon compleet te vervagen, en t begon echt moeilijk te worden om me te herinneren wie ik was en wat ik gedaan had... en toen dacht ik, kut, dit voelt niet helemaal okay, mn vriendin had hetzelfde...

ik dacht nog bij mn eigen, zal ik maar de suikerpot gaan halen, maar dacht toen och joh dat gaat wel over, niet aan denken en just go with the flow... geen goede keus geweest... t ging van kwaad tot erger, en ik wist totaal niet meer wie ik was, waar ik was, hoe ik er terecht was gekomen... snapte totaal niets meer en voelde mn bewustzijn langzaam weg zakken... omdat ik niet eens meer wist dat ik paddo´s gehad had, en uberhaubt wat paddo´s waren begon toch langzaam een gevoel van paniek op te komen... dan flitste door mn hoofd, misschien ben je wel dood aan t gaan, maar wat is doodgaan :s wat betekent dit allemaal. Mn geheugen was nu zo ver vertrokken dat ik nog geen seconde meer terug kon denken en werd ongelooflijk paranoia....

Mn vriendin had (god zei dank) minder geslobbert dan mij van t magische goedje, en was nog in staat het woord 'suiker' te roepen, maar wist ik veel wat in godsnaam suiker was :mrgreen: Ook wist ik niet meer wie mn vriendin was en was dus erg wantrouwend.

Na n flinke tijd hadden we de suiker gevonden, en toen was de vraag, wat moeten we hiermee? Eindelijk wat lepels van t goedje onze keel af gegutst, en vrij snel daarna werd t allemaal wat rustiger in mn hoofd... mn geheugen keerde weer wat terug, en ik wist weer wie ik was en waardoor ik dit allemaal doormaakte... toen kon ik gelukkig ook weer redeneren dat dit kwam door de paddo's, niet echt was, en ik me gewoon moest laten gaan. Vanaf dat punt heb ik een heerlijke trip ervaren, visueel bleef flink alles vervormd, maar ik kon er gelukkig weer van genieten, en we hebben om heel de situatie flink kunnen lachen gieren en brullen.

Volgende keer toch wat minder sterke paddo soep maken! 2 overvolle bakjes waren echt wat te veel van t goede :rolleyes:

Nu zit ik nog wat te genieten van flashbacks en n joint... en ik ga zo meteen de foto's van t begin van de avond eens uploaden, vanaf toen ik slecht begon te gaan zijn er (achteraf helaas) geen foto's meer gemaakt.

Och ja, kan gebeuren, volgende keer beter :)

Egodeath. Wat je nu beschrijft zoek ik al maanden, zelfs met 6 gram (2 porties) was mn ego nog enigzins intact.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

12.jpg

13.jpg

en op dit nummer begon mn visuele trip eenorm gaaf te worden... alice in wonderland gevoel!
http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3

Ja echt een heel depri nummer zeg, echt niet om lekker te trippen, maar smaken verschillen nou eenmaal

Wauw een heftige ervaring.
Trouwens dat nummer doet me denken aan Belle en het beest :P
en die mok is echt SUPER!!! :D

Sweet_Shadow zei:
en die mok is echt SUPER!!! :D

hahaha, dat viel me ook al op. Vind je het gek dat je een bad trip krijgt als je uit zo'n mok drinkt en die muziek er bij opzet. Chucky is niks bij dat blije mokje!

Verder klinkt het idd zeer heftig,
maar wist ik veel wat in godsnaam suiker was :mrgreen: Ook wist ik niet meer wie mn vriendin was en was dus erg wantrouwend.

geweldig! haha

Die paddos zien er niet vers uit man. Heb 1 x ook zo oude paddo's gegeten die redelijk beschimmeld waren en heb de zelfde ervaring als jij gehad. Ik ben toen out gegaan en wist ook niet mer wat er gebeurd was tot ik wat druivesuiker at en ik weer bij kwam.

Was ook ééns maar nooit meer... dit was té heftig die troep! Cool om eens meegemaakt te hebben, maar op dat moment alles behalve cool, doodsangsten doorstaan eerlijk gezegd, en out gaan door totale paniek is niet chill...

volgende keer gewoon weer hawaiaantjes, mn vriendin is er echt minder blij mee geweest nog en is voor de rest van haar leven genezen. Ik zei al kom op was dat nou we weten waarom t zo fout ging, we hebben veel te veel gepakt en totaal droge paddo's.... volgende keer niet zo dom doen meer dus... Maar och, zij moet doen waar ze zich lekker bij voelt en laten waar ze zich niet lekker bij voelt.

Zij maakt zichzelf altijd te gek als ze t net gehad heeft uit angst dat ze misselijk wordt, en jah dan beginnen die paddo's te werken en wordt wat je denkt net wat echter dan je wil, en dan wordt je dus ook misselijk...

Maar ik ga binnenkort weer ns naar wonderland denk ik 8) :mrgreen:

Hoeveel dat was? geen idee... n hoop! Die gozer bij de smartshop had me eerst truffels gegeven waar ik niet om gevraagd had, kwam k thuis pas achter... dus ik al beetje sad want die truffels krijg ik met geen mogelijkheid omlaag... dus ik terug naar die gozer, en die zei van oh ja sorry was niet express, maar wil je eens echt hard gaan? Ik zeg prima! :mrgreen: en toen vulde die me 2 bakskes (normaal heb k 1) met gigantische paddestoelen... championen uit tsjernobil leek t wel...

dus goed, ik thuis alles gemaakt... damn... :mrgreen:

Waren wel oude paddo's zat al witte aanslag op... Mn brein deed er iig rare dingen door :D

paddo meeting, vet! In t bos ofzo? :mrgreen: Getto blastertje dr bij, gasstelletje voor paddosoep te maken, en n paar van die maffe mokken...

Dan trippend door t bos rennen, VET :mrgreen:

Kom dan alleen met de fiets, ik rijd niet na paddo's gehad te hebben... :mrgreen:

fokker zei:
paddo meeting, vet! In t bos ofzo? :mrgreen: Getto blastertje dr bij, gasstelletje voor paddosoep te maken, en n paar van die maffe mokken...

Dan trippend door t bos rennen, VET :mrgreen:

Kom dan alleen met de fiets, ik rijd niet na paddo's gehad te hebben... :mrgreen:

haha, als het moet gebeueren, dan sowieso met die mokken ja!

Rijden kan wel, moet je gewoon tijdje wachten

t laatste waarop ik zit te wachten is een flashback achter t stuur, ik heb als stelregel dat ik de eerste dag na pado's niet rijd, de 2e dag rond de middag als ik me nuchter genoeg voel rijd ik wel weer. Van fietsen is trouwens ook niet slecht voor mn conditie :wink:

fokker zei:
t laatste waarop ik zit te wachten is een flashback achter t stuur, ik heb als stelregel dat ik de eerste dag na pado's niet rijd, de 2e dag rond de middag als ik me nuchter genoeg voel rijd ik wel weer. Van fietsen is trouwens ook niet slecht voor mn conditie :wink:

moet je is proberen te fietsen met nog een kilometers lange rechte weg voor je, dan zakt de moed je wel in de spreekwoordelijke schoenen...

moet je eens space een bult af fietsen dan word je gewoon door een tunnel heen gezogen alleen wel opletten dat je je ogen open houd ik neig altijd om ze dicht te doen op de fiets

Bal0n zei:
Wat een eng nummer zeg :P. Echt niet een nummer waar ik op zou willen trippen iig.
tja Parasense is ook niet echt zo happy muziek hoor

trouwens ik heb ook ooit zoiets gehad mijn eerst trip had ik ook een egodeath, toen mijn broer me suikerwater wou geven beet ik eerst in de dop :D en dan smeet ik het naar hem, ik heb ook nog naar hun zitten spuwe haha, wat moet ik toch wantrouwig geweest zijn

kort door de bocht? hmm ik ben niet vies van drugs, ik doe wat ik lekker vind en jij wat jou ligt, al vond ik paddo's wel anders en harder dan alles wat ik ooit gedaan heb... Paddestoeltjes, mushies, now thats some weird ass fucking drugs I'll tell ya! maare FOKKER, dat muziekje is heeeeeeeeeerlijk! I'd like it on my Ipod! Let me know!

Peace... :P :wink: :love: :wave:

Hmmmm ik heb er ook weer zin in! :mrgreen:
Ik heb voor maandag lekker een retourtje hawaii geboekt, ik hoop dat het daar lekker weer is :love:

Terug
Bovenaan