PepTalk zei:
Er zijn een heleboel geheugen bevorderende supplementen te halen.
Of ze iets uithalen met de vergeetachtigheid door het blowen weet ik niet.
De vergeetachtigheid op lange termijn word volgens mij vooral veroorzaakt doordat wanneer je (vooral net voor het slapen) blowt, je niet/minder droomt en je slaapfases verstoord zijn.
Normaal als ik nuchter in bed lig, denk ik nog na over wat ik die dag allemaal gedaan heb enz.
Herhaling = onthouden. Als ik blow voordat ik ga slapen, doe ik dat allemaal niet en stone ik hem gewoon lekker.
Jij hebt er vooral last van op je werk, dus dan gaat het slaapverhaal misschien niet op.
Probeer gewoon niet te veel te blowen, en probeer bijv. eens ginkgo biloba uit.
Wiet veroorzaakt in ieder geval niet een bepaald vitamine tekort die je heel makkelijk weer aan kunt vullen.
Ja hehe, van mij is het net hetzelfde

ik probeer altijd smoren, blowen voor ik ga slapen, te vermijden, zeker als ik de volgende ochtend moet gaan werken. Ik stel men slaapmax van 8 uur altijd uit, en als ik dan eenmaal diep aan het slapen ben, geraak ik altijd zo moeilijk uit men bed, met als te laat komen op m'n werk en vroeger school als gevolg

Kvind 't wel ambetant hoor.. ik probeer nu liefst gewoon in de weekend 1, 2 gr max te blowen, ipv 4,5 gr in 2,3 dagen
Zeker nu probeer ik er op te letten dat ik niet zoals een zombie ga werken, zoals onderandere donkere wallen onder je ogen en shit
En zoals je zegt, die dromen, lol, 't viel me echt op in de voorbije 3 weken dat ik amper, tot niet meer blowde, ik veel meer intensere zottere dromen had dan normaal, maar spijtig genoeg vergeet ik ze allemaal, en sinds men eerst jointje dit weekend, heb ik totaal geen dromen meer, vooral die lucide dromen