Verkoopt de Smartshop iets wat lijkt op speed?

Ik heb een aantal jaren via een goed contact hele zuivere speed kunnen kopen. Kocht altijd nat en droogde zelf, was altijd prima spul. Maar vorig jaar is mijn contactje ermee gestopt. Sindsdien dus ook niks meer gebruikt :( , want ik heb geen andere contacten. Ik zit nu eenmaal niet in een wereldje waar deze contacten makkelijk te vinden zijn. En zomaar in een vinexwijk op mensen afstappen of ze pep verkopen lijkt me ook geen goed idee :rolleyes:
Nu zat ik me af te vragen of er ook middelen in de smartshop te krijgen zijn die de zelfde effecten hebben als speed: super wakker en alert / lekker energiek. Iemand nog tips?

harry123

Bewuste gebruiker
*modknip, Research Chemicals aanbevelen doen we hier niet.
Ze vraagt immers iets dat op speed lijkt vanuit de 'smartshop' dus niet vanuit een RC-vendor site.

walnootje

Belezen gebruiker
Jovanovic zei:
herbal speed gewoon

Dat is misschien leuk als je et nog nooit gedaan hebt, maar uit mijn ervaring blijkt dat als je goeie zuivere speed gewend bent, niks van de smartshop daaraan kan tippen.

De herbal speed die ik kan krijgen bij de smartshop bestaat voor het grootste gedeelte uit caffeine icm natuurlijke stoffen waar je een energieboost van krijgt. Ik zeg niet dat het niet werkt maar ik wordt er zelf heel onrustig van en die boost vlakt ook redelijk snel af.

jramusch

Newbie
Mistress_JD zei:
Ik heb een aantal jaren via een goed contact hele zuivere speed kunnen kopen. Kocht altijd nat en droogde zelf, was altijd prima spul. Maar vorig jaar is mijn contactje ermee gestopt. Sindsdien dus ook niks meer gebruikt :( , want ik heb geen andere contacten. Ik zit nu eenmaal niet in een wereldje waar deze contacten makkelijk te vinden zijn. En zomaar in een vinexwijk op mensen afstappen of ze pep verkopen lijkt me ook geen goed idee :rolleyes:
Nu zat ik me af te vragen of er ook middelen in de smartshop te krijgen zijn die de zelfde effecten hebben als speed: super wakker en alert / lekker energiek. Iemand nog tips?

Ik ken je probleem, maar met een beetje geluk kan je bij feestjes genoeg regelen. Vast contacten zijn zeker fijn. Zelf heb ik er ook een half jaar over gedaan voordat het een beetje compleet was. Jammer genoeg zijn er een aantal opgepakt. Qua pep zou ik het niet echt weten als vervanging, omdat pep zo goed is van zichzelf.

harry123

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
*modknip, Research Chemicals aanbevelen doen we hier niet.
Ze vraagt immers iets dat op speed lijkt vanuit de 'smartshop' dus niet vanuit een RC-vendor site.

Dan zou ik eens subtiel vragen naar flux ofzo.. Verkopen ze soms wel eens

Jovanovic

Belezen gebruiker
Koop salvia,lsa of truffels. zo veel betere 'producten' dan herbal speed.....desnoods koop je 5 verschillende 'party' pillen in de smartshop en gewoon combo'tje doen

Bovenaan