pipo35 zei:Dat lijkt me duidelijk, maar hoe lang duurt dat?
Het is vooral een kwestie van tijd. Het hangt vooral af hoelang, hoeveel en hoevaak je ze gebruikt hebt. Hoe meer, hoe langer het duurt voor je tolerantie vermindert.pipo35 zei:Hoe verlaag ik m'n tolerantie voor benzo's?
Is dat gewoon een kwestie van tijd - waarin je niets gebruikt? Waar moet ik rekening mee houden (dagen/weken/maanden)?
Redelijk vaag eigenlijk. Zal wel door die 6mg bromazepam zijn & 25 mg diazepam :P...Winehouse zei:Door
1. Niet elke dag benzo's te nemen.
2. Niet constant te blijven slikken.
Bijvoorbeeld elke dag, op dezelfde tijdstippen, zoveel hoeveelheid. (Zo krijg je het dus wel van de dokter) Dat dus niet doen
3. Probeer te beperken tot de weekenden.
Dit is een beetje vaag bericht, maar ben zelf ook waus. Excuse .
Pammer zei:Eigenlijk vind ik raar dat er een tolerantie al ontstaat bij zo weinig gebruik?
Ik dacht dat er veel mensen zijn die ze dagelijks nemen...Sublimo zei:Pammer zei:Eigenlijk vind ik raar dat er een tolerantie al ontstaat bij zo weinig gebruik?
Twee keer per week is niet echt weinig voor benzo's.
Pammer zei:Ik dacht dat er veel mensen zijn die ze dagelijks nemen...Sublimo zei:Pammer zei:Eigenlijk vind ik raar dat er een tolerantie al ontstaat bij zo weinig gebruik?
Oom Klaas zei:2 keer per week drinken geeft na een tijd ook tolerantie.
Met iedere drug eigenlijk wel.
Pammer zei:Ik dacht dat er veel mensen zijn die ze dagelijks nemen...Sublimo zei:Pammer zei:Eigenlijk vind ik raar dat er een tolerantie al ontstaat bij zo weinig gebruik?
Vind jij dat onregelmatig?speedjunky69 zei:ik slik benzo's heel onregelmatig zeg maar 1-2 keer per 2 weken