aquarel zei:xtc vind je nu eenmaal met hopen, speed vind je tegenwoordig moeilijker en coke vind je redelijk gemakkelijk maar het kost teveel voor een paar uurtjes plezier al moet ik er wel bijzeggen dat het enorm lekker is.
aquarel zei:als je met de juiste mensen omgaat wel, en dat wil ik juist vermijden.
needlefreak zei:aquarel zei:xtc vind je nu eenmaal met hopen, speed vind je tegenwoordig moeilijker en coke vind je redelijk gemakkelijk maar het kost teveel voor een paar uurtjes plezier al moet ik er wel bijzeggen dat het enorm lekker is.
welke drugs je kan krijgen verschilt van plaats tot plaats en je persoonlijke contacten.
inderdaad, XTC smijten ze tegenwoordig supergoedkoop naar je kop.
maar al de rest (speed, etc) is voor mij ook geen probleem om aan te geraken.
dietie zei:needlefreak zei:aquarel zei:xtc vind je nu eenmaal met hopen, speed vind je tegenwoordig moeilijker en coke vind je redelijk gemakkelijk maar het kost teveel voor een paar uurtjes plezier al moet ik er wel bijzeggen dat het enorm lekker is.
welke drugs je kan krijgen verschilt van plaats tot plaats en je persoonlijke contacten.
inderdaad, XTC smijten ze tegenwoordig supergoedkoop naar je kop.
maar al de rest (speed, etc) is voor mij ook geen probleem om aan te geraken.
zoals jullie hier zeggen dat de xtc zo gemakkelijk te vinden is , tot hiertoe nog niks gevonden,ma kblijf zoeken
Drazzic zei:xtc snuiven kom op zeg, lijkt me nou echt een don't

dietie zei:Om ja dat is redelijk makkelijk te krijgenAnders keer naar dance feest gaan bij je in de buurt en ff rondvragen kom je terug met 20 nieuwe telefoon nummers
![]()
het probleem is drazzic dat ik er 27 ben en mezelf niet zo snel meer op een dancefeest zie vertoeven(ze denken al snel dat je een flik in burger bent).Het was al enkele jaren geleden de laatste keer en ik krijg nu weer eens zin in een bol dusja.
nuja kvindt wel iets

BASE22 zei:EY COLD-LADY GELOOF MAAR, DAT JE NIET WIL WETEN HOE
HET VOELT ALS JE HET SNUIFT.
doopie zei:BASE22 zei:EY COLD-LADY GELOOF MAAR, DAT JE NIET WIL WETEN HOE
wtf is dit nou weer voor antwoord ?

valt allemaal nog goed mee....need^weed zei:doopie zei:BASE22 zei:EY COLD-LADY GELOOF MAAR, DAT JE NIET WIL WETEN HOE
wtf is dit nou weer voor antwoord ?
hij bedoeld ermee dat het erg pijnlijk is
moeilijk hé beetje doordenken![]()

bleh,ik heb menige jarenDeranged zei:Dat heb ik ook, al heb ik nooit een pil gesnoven. :P
echt smerig gewoonDrazzic zei:xtc snuiven kom op zeg, lijkt me nou echt een don't
laan zei:mee eens. Snuiven kan er overigens ook voor zorgen dat die chemische bende gaat kristalliseren achter je ogen. Waardoor je blind zou kunnen worden... Maarre.. waarom eigenlijk niet anaal inbrengen?![]()