Verschil tussen slikken en snuiven van XTC*

cold-lady

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal

ik had een vraag. ik gebruik vrij regelmatig XTC maar wat is nou eik het verschil tussen XTC slikken of XTC snuiven???

Exort

XTC snuiven?? Een pil verbrokkelen en dan op snuiven sjahh het werkt sneller en je neus gaat er kapot door dat is het verschil :)

looyke

En tis pokkegoor, dat spul door je neus
En t doet zeer

Maarja het werkte wel sneller :P

looyke

Van een paar keer gaat je neus niet meteen naar de klote...
Als je t blijft doen, ok dan wel

Exort

1 keer geprobeerd en nooit weer brand nog erger als een dikke lijn goeie pep :grin:

aquarel

bwoa, ik vind het snuiven van pillen wel lekker.
het effect komt later op als speed en het heeft min of meer een speed werking gevolgd door een narcotisch body up high gevoel.
afhankelijk van de pil vrees ik :grin:
neem wel een hele pil om in 1 keer te snuiven, het is veel dat door je neusgat schiet, maar zo hebt je wel een goei gevoel.
maar het slikken vind ik persoonlijk leuker.

mijn neus is nog in orde hoor, geen probleem zo snel gebeurt het niet dat je neusbeentje bij de verloren voorwerpen ligt.
en ik snuif nu al zo'n 7 jaar.
niet iedere dag :wink:, ongeveer 10 keer per jaar, als de gelegenheid zich voordoet.
xtc vind je nu eenmaal met hopen, speed vind je tegenwoordig moeilijker en coke vind je redelijk gemakkelijk maar het kost teveel voor een paar uurtjes plezier al moet ik er wel bijzeggen dat het enorm lekker is.

needlefreak

Bewuste gebruiker
aquarel zei:
xtc vind je nu eenmaal met hopen, speed vind je tegenwoordig moeilijker en coke vind je redelijk gemakkelijk maar het kost teveel voor een paar uurtjes plezier al moet ik er wel bijzeggen dat het enorm lekker is.

welke drugs je kan krijgen verschilt van plaats tot plaats en je persoonlijke contacten.

inderdaad, XTC smijten ze tegenwoordig supergoedkoop naar je kop.
maar al de rest (speed, etc) is voor mij ook geen probleem om aan te geraken.

dietie

Newbie
needlefreak zei:
aquarel zei:

welke drugs je kan krijgen verschilt van plaats tot plaats en je persoonlijke contacten.

zoals jullie hier zeggen dat de xtc zo gemakkelijk te vinden is , tot hiertoe nog niks gevonden,ma kblijf zoeken

Drazzic

Bewuste gebruiker
dietie zei:
needlefreak zei:
aquarel zei:

zoals jullie hier zeggen dat de xtc zo gemakkelijk te vinden is , tot hiertoe nog niks gevonden,ma kblijf zoeken

Om ja dat is redelijk makkelijk te krijgen :grin: Anders keer naar dance feest gaan bij je in de buurt en ff rondvragen kom je terug met 20 nieuwe telefoon nummers :)

needlefreak

Bewuste gebruiker
Drazzic zei:
xtc snuiven kom op zeg, lijkt me nou echt een don't

ik heb vroeger nog xtc pillen geshot. meestal lost zo'n pil wel niet helemaal op maar het kan en het is zalig. ook wel gevaarlijk maar dat was in m'n zotte periode. :mrgreen:

dietie

Newbie
Om ja dat is redelijk makkelijk te krijgen :grin: Anders keer naar dance feest gaan bij je in de buurt en ff rondvragen kom je terug met 20 nieuwe telefoon nummers :)[/quote]

het probleem is drazzic dat ik er 27 ben en mezelf niet zo snel meer op een dancefeest zie vertoeven(ze denken al snel dat je een flik in burger bent).Het was al enkele jaren geleden de laatste keer en ik krijg nu weer eens zin in een bol dusja :confused: .
nuja kvindt wel iets

Drazzic

Bewuste gebruiker
dietie zei:
Om ja dat is redelijk makkelijk te krijgen :grin: Anders keer naar dance feest gaan bij je in de buurt en ff rondvragen kom je terug met 20 nieuwe telefoon nummers :)

het probleem is drazzic dat ik er 27 ben en mezelf niet zo snel meer op een dancefeest zie vertoeven(ze denken al snel dat je een flik in burger bent).Het was al enkele jaren geleden de laatste keer en ik krijg nu weer eens zin in een bol dusja :confused: .
nuja kvindt wel iets[/quote]

Zijn zat mensen van jou leeftijd op dancefeesten hoor, maar het is ook wel ergens anders te regelen misschien keer wat aan je vrienden vragen of ze iets weten.

needlefreak

Bewuste gebruiker
nuja kvindt wel iets

leeftijd speelt geen rol. ze denken dat het enkel de jeugd is die veel drugs gebruikt maar ik ken een heleboel mannen en vrouwen van in de 30/40 jaar die regelmatig cannabis, xtc, speed of coke gebruiken. de oudste die ik ken is 52 en rijd heel het land rond met een vrachtwagen terwijl hij op speed zit. :mrgreen:

doopie

Bewuste gebruiker
xtc hoor je niet te snuifen is dit is echt fout

xtc bestaat uit chemische bestand delen die bijv extreem zuur zijn
die is dus echt enorm slecht voor je reukorgaan.

verder heb je wel eens mensen die een xtc pil eerst kauwen dit raad ik ten zeerste af door het extreme zuur worden je tanden broos en hou je niets meer over al helemaal niet omdat je na het gebruik van xtc gaat kauwen en knarsen.
dus gewoon door slikken die xtc

Frisko

Badass junkie
Re: XYC SNUIVEN

need^weed zei:
doopie zei:
BASE22 zei:
EY COLD-LADY GELOOF MAAR, DAT JE NIET WIL WETEN HOE
HET VOELT ALS JE HET SNUIFT.

wtf is dit nou weer voor antwoord ?

hij bedoeld ermee dat het erg pijnlijk is

moeilijk hé beetje doordenken :rolleyes:
valt allemaal nog goed mee....
de 1 meer als de andere natuurlijk(afhankelijk van het mdma gehalte)
vies is het zeker wel,maar dat is speed ook!!
heb vroeger regelmatig een pil gesnoven!!
doe het nou niet meer trouwens,heb een beetje een afkeer van pillen gekregen!!
doe mij maar snelle :wink: :wave:

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Dat heb ik ook, al heb ik nooit een pil gesnoven. :P
bleh,ik heb menige jaren :flushed: :flushed:
elke week pillen geslikt en gesnoven soms ook :flushed: :flushed:

nu ik eraan terug denk zou ik me eigen voor me kop moeten slaan!!
maarja,gedane zaken nemen geen keer hé :)
nu ben ik blij met me grammetje speed op vrijdag :wink: :wink:
of 2 :P :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
LOL, een maat van mij had nog een pil die kapot/afgebrokkeld was doordat ie hem op de verkeerde manier door midden wou breken. We hadden toen al 2 pillen op en in de trip zelf allebij de helft opgesnoven van die ene verbrokkelde pil. Ondanks dat ik hem al spacede was het echt niet te doen :kots: echt smerig gewoon

Drazzic

Bewuste gebruiker
Drazzic zei:
xtc snuiven kom op zeg, lijkt me nou echt een don't

Nou ja toch maar een keer geprobeerd tijdje terug. Met mdma poeder/kristallen.. deed best wel pijn hehe maar werkt prima. Maarja volgende keer maar gewoon via de mond is wat prettiger.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Waarom zou je het snuiven?
Als het om de snelheid gaat,verpulver je pilletje dan en neem het oraal.
Wel vies maar werkt dan wel sneller :mrgreen:

Rain

Bewuste gebruiker
mee eens. Snuiven kan er overigens ook voor zorgen dat die chemische bende gaat kristalliseren achter je ogen. Waardoor je blind zou kunnen worden... Maarre.. waarom eigenlijk niet anaal inbrengen? :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
tja dat kan ook schijnt heftig te zijn nog niet geprobeerd
op die manier werkt het volgensm ij ook heel snel

pillywilly

heb nu al jaren geen xtc meer gebruikt...

maar soms idd deed ik het ookwel eens snuiven.
het is ideaal als het sneller moet inslaan.
bv 1/4 pil fijnprakken opsnuiven,en 3/4 doorslikken.
snuiven werkt vele malen sneller, maar ook korter.

A

Anonymous

Gast
laan zei:
mee eens. Snuiven kan er overigens ook voor zorgen dat die chemische bende gaat kristalliseren achter je ogen. Waardoor je blind zou kunnen worden... Maarre.. waarom eigenlijk niet anaal inbrengen? :grin:

Hoe bedoel je? het lost op in vocht dus het kan niet kristaliseren..

Bovenaan