Verschillende drugs na elkaar

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hooj hooj,
Ik ga binnenkort met 8 vrienden van me in een bos overnachten.
We beschikken over allerlei drugs. Wat ik me nou afvraag is als een bepaalde drug uitgewerkt is kun je dan iets anders nemen? Bijv. Wiet daarna Lsd daarna Xtc daarna Ketamine daarna Dxm, allemaal na elkaar als ze uitgewerkt zijn, brengt dit gevaren mee?

Thankss

Immo

Badass junkie
Als je het niet te gek doet zou het wel goed moeten gaan. Het is wel een behoorlijke aanslag op je lichaam om zolang aan de drugs te zitten. Ik zou het zelf echt niet zien zitten om al die verschillende drugs na elkaar te gebruiken, Mja dat is mijn mening. :)

TrippyShit

Badass junkie
Dit kan gevaren meebrengen ja. Drugs zijn nou niet heel gezond voor je, dus verschillende soorten drugs op één avond nemen zonder slaap en dergelijke is niet heel goed voor je. Zowiezo lijken de middelen die jij nu opnoemt me niet super om na elkaar te nemen. Wiet en lsd kan wel.
Maar na zoveel uren lsd zou ik zelf geen zin meer hebben in mdma :P En na mdma al helemaaaal niet in zoiets schadelijks als dxm. Je gaat je waarschijnlijk flink verrot voelen de next day. Ik zou een keuze maken. Bijvoorbeeld alleen wiet en lsd ofzo. Als je 1 goede lsd zegel pakt trip je em toch wel 8-12 uur. Weet niet hoeveel ervaring je hebt met lsd, anders zou je op het 4e uur ongeveer nog wat mdma erbij kunnen nemen. Candyflip, moet heel leuk zijn maar enige ervaring met vooral lsd is toch wel vereist vind ik zelf dan. Je moet zelf weten wat je doet maar al die drugs achter elkaar zeker met lsd ertussen lijkt mij niks.

cropp

Badass junkie
ik heb ooit ergens gelezen dat een combi van xtc of mdma en dxm binnen een week voor grote problemen zorgt.

dus als ik jullie was zou ik of pillen schrappen of dxm, ik heb wel eens dxm met veel drank en wiet gecombineerd en dat is ook niet bepaald een aanrader.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beter neem je geen dxm en mdma op 1 avond. De DXM zorgt ervoor dat de mdma minder snel wordt afgebroken wat resulteerd op een zware belasting van de lever. Het kan ook zorgen voor een veel hogere lichaamstempereatuur. Er wordt aangeraden minimaal 96 uur tussen dxm en mdma te laten.

Veel plezier :)

cropp

Badass junkie
Petrovic zei:
Beter neem je geen dxm en mdma op 1 avond. De DXM zorgt ervoor dat de mdma minder snel wordt afgebroken wat resulteerd op een zware belasting van de lever. Het kan ook zorgen voor een veel hogere lichaamstempereatuur. Er wordt aangeraden minimaal 96 uur tussen dxm en mdma te laten.

Veel plezier :)

presies dat had k dus gelezen

dat het voor oververhitting, lever problemen en hartkwalen zorgden.

Wacky

Badass junkie
lsd, mdma en ketamine zijn iig wel erg goed te combineren imo :)
Vooral ketamine vind ik echt iets wat niet zo heel bezyonder is an sich maar geweldig is in combi met mdma en/of lsd.

Ik doe dat alles combineren 1 keer per jaar in de zomer op festivals. Verder geen gewoonte van maken.

Elektronik

Ik ga gewoon lsd & wiet & ketamine & dmt gebruiken denk ik telkens als het ene is uitgewerkt een uurtje later de ander beginnen. dag 1: lsd & wiet en dag 2: ketamine en dmt?

TrippyShit

Badass junkie
Dag 1 zou ik gewoon lsd,wiet,keta doen.. als je dag 2 met 8mensen in een bos nog dmt wil roken kan je dat doen, lijkt me alleen niet geweldig in die setting zo. En dmt is binnen 10-20min gewoon uitgewerkt en dan zit je daar de rest van de dag :P Ik zou gewoon 1 super avond houden met lsd, mdma, keta, wiet als opties en dmt een keer thuis doen. Maarja dat moet je allemaal zelf weten natuurlijk :P

Elektronik

jaa lijkt me wel vet, weet alleen nog niet of het wel goed uitkomt zo al die dingen na elkaar qua misselijkheid, gezondheid, ...

Wacky

Badass junkie
Elektronik zei:
Ik ga gewoon lsd & wiet & ketamine & dmt gebruiken denk ik telkens als het ene is uitgewerkt een uurtje later de ander beginnen. dag 1: lsd & wiet en dag 2: ketamine en dmt?

Als je dit zo post, rijst mij toch de vraag, heb je eigenlijk die drugs al eens opzichzelf gebruikt ? Trips / spaces hebben een open eind, "een uurtje nadat het is uitgewerkt" bestaat niet.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
LSD na wiet lijkt me wel een lekkere combi, maar of je na 12 uur dan nog zin hebt in nog meer andere dingen?

ik in elk geval niet.

Spor

Wijs gebruiker
ach, ik gebruik(te) zo vaak drugs door en na elkaar, tot wel 9 soorten binnen 6 uur ofzo.
DXM (of eigenlijk alle dissociatieven) en mdma zou ik idd niet doen als je er nog een beetje bij wil blijven :) heb geen ervaring met DXM maar wel met MDMA+keta en daar moet je van houden zal ikmaar zeggen

Meta4

Afgelopen weekend begonnen met een joint, toen een lsd zegel. Ging bijna fout en heb een nak speed op om mentaal wat meer helder te worden, dit werkte precies goed. Later alsnog 2 behoorlijk goeie XTC pillen erbij. Ging moeilijk hard haha. De lsd was zo goed als weg voordat ik die xtc nam.

Debris

Bewuste gebruiker
Kan geen kwaad zolang je niet overdrijft.
Luister naar je lichaam! Als je hart begint te steken, en je je niet meer 100% voelt. Stop dan! Ga slapen. Morgen is weer een dag.

tomz0r

Badass junkie
Natuurlijk kan zoiets kwaad. Zoveel verschillende soorten drugs op één avond zijn niet echt gezond en erg zwaar voor je hersenen ook in combinatie met slaaptekort. Denk dat je er na een paar uurtjes niks meer aan gaat vinden omdat je gewoon uitgeput bent. LSD in de omslag van XTC lijkt me ook niks. Kan alleen maar tegenvallen na MDMA.

Ook moet je als je een slechte of saaie ervaring op LSD krijgt absoluut geen andere middelen erbij nemen voordat je je van tevoren ingelezen hebt. Weet van tevoren wat je gaat doen, en overdrijf niet!

Finesse*

Belezen gebruiker
Het kost het lichaam en je mentale gestel zoiezo al veel energie en moeite om je lichaam zo lang wakker en trippende te houden, zeker als je steeds nieuw speelgoed naar binnen gooit. Dat kan gewoon heel straining zijn, het beste is inderdaad gewoon goed luisteren naar je lichaam, quit while you're ahead. :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
of je gaat lekker dik hallucineren en tripmiddelen combineren, of je gaat strak en wakker de nacht door, combineer dan bijV : mdma, amfetamine, dex, 4-fluor, wiet kan er ookwel bij:P mschien wat sos,, voor een mooie avond zou ik voor de lsd en ketamine ofzo gaan idd,, heb zelf geen ervaringen mee maar lijkt me een redelijke combi,, moet wel van hard gaan houden :wink:

cronos

Wijs gebruiker
ik zou dat eerlijk gezegd niet durven hoor :rolleyes:,ik was laatst geleden op trip,en had goesting om speed te snuiven...maar ik durfde echt niet...iemand die dat ooit eens geprobeerd heeft? :smoke:

cronos

Wijs gebruiker
je hebt gelijk,best dat ik het niet gedaan heb...mijn heerlijke tripje dan(misschien) aan de kloten :wink:

Immo

Badass junkie
Ik heb ervaren dat speed de trip wat minder hard maakt, mja ik vind het opzich wel waard om iets zachter te trippen en het heerlijke speed gevoel toe te voegen aan mijn trip. Mja dat is mijn mening. Ik praat nu over een kleine dosis speed mischien dat een hoge dosis het effect helemaal laat verdwijnen, daar heb ik zelf geen ervaringen mee en ben ook niet van plan dat te proberen. :)

cronos

Wijs gebruiker
Immo zei:
Ik heb ervaren dat speed de trip wat minder hard maakt, mja ik vind het opzich wel waard om iets zachter te trippen en het heerlijke speed gevoel toe te voegen aan mijn trip. Mja dat is mijn mening. Ik praat nu over een kleine dosis speed mischien dat een hoge dosis het effect helemaal laat verdwijnen, daar heb ik zelf geen ervaringen mee en ben ook niet van plan dat te proberen. :)
dank u immo om dit te vermelden :wink: ,maar ik ga die combinatie toch maar niet doen,gezien ik niet liever zou zachter trippen :P

Bovenaan