Verschrikkelijke kaakpijn

vyce

Newbie
Ik had dus afgelopen zaterdag 1 pilletje geslikt. en nam daarna een kaugompje, omdat ik niet wou dat ik als een kameel door de discotheek zou gaan lopen. Maar die avond heb ik dus de hele tijd non-stop lopen kauwen. Spuugde ik de een eruit, nam ik gelijk weer een nieuwe. Toen rond een uur of 4 gingen we wat eten en toen kreeg ik me mond nauwelijks open!
De volgende dag had ik er nog steeds last van, mar ik dacht dat het wel die dag daarna over zou zijn!
Maar nu isset dinsdag en ik heb er nog steeds last van! :openmouth:
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat het eindelijk es overging?

Normaal heb ik dit nooit zo erg, maar dat komt ook omdat ik die vorige keren geen kauwgom kauwde!

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Spierpijn kan natuurlijk makkelijk meerdere dagen aanhouden. Vermoedelijk duurt het nu nog een paar dagen voordat het helemaal weg is.

doopie

Bewuste gebruiker
ja dit is een standaard bijwerking van xtc
best vervelend maar volgens mij heben vele hier last van

Ben blij dat ik gestopt ben met die troep maar ik was echt DE kauwende kameel op feesten enz. Ik nam altijd lollystokjes mee. Die zijn hard genoeg om op te kauwen en er zit geen smaak aan. Je kan het tegen houden als je er maar heeeeeeeeel erg aan denkt om niet te kauwen. Begin je met kauwen gaat het ook niet over.
Je kan het beste je kaak spier een beetje masseren, dat werkt meestal wel.

:wave:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Is normaal en gaat vanzelf weg. Ik zelf probeer altijd gewoon zonder kauwgom te doen als ik XTC op hebt. Als je eenmaal begint met kauwen hou je zeker niet meer op die avond :grin: en vaak ziet het er ook niet uit als je al herkauwende koe doe de discotheek vliegt.

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ik heb met nieuwjaar 8 pilletjes geslikt op een nacht en vandaag, de dag erna dus voelt het alsof mijn tanden los staan. Ik kan niets hard kauwen. Kan enkel soepjes drinken en papjes kauwen.

Bal0n

Badass junkie
L-Mack zei:
Ik heb met nieuwjaar 8 pilletjes geslikt op een nacht en vandaag, de dag erna dus voelt het alsof mijn tanden los staan. Ik kan niets hard kauwen. Kan enkel soepjes drinken en papjes kauwen.

Je moet ook geen 8 pillen slikken, das gewoonweg achterlijk..

tja,,de KK (kauwende kaken :wink: ) Het blijft een mysterie voor mij. De eerste keren dat ik een p'tje heb genomen heb ik nergens last van gehad. Daarna altijd wel, soms heel licht, soms urenlang dat je bijna zo snel kauwde als je maar kon. Meestal valt het erg mee. Een verklaring in de verschillen heb ik amper kunnen vinden. Anderen missschien wel?
doe rustig aan, Maarten

L-Mack

Bal0n zei:
L-Mack zei:

Je moet ook geen 8 pillen slikken, das gewoonweg achterlijk..

Waarom is het achterlijk? Ik heb ze niet tesamen genomen heb altijd pauzes tussen gelaten. En ik weet niet hoe jij feest maar ik feest van zonsondergang tot zonsopgang dus ik heb wel iets nodig om heel de nacht door te blijven gaan. Misschien flash jij van 1 pilletje maar ik voel dan nauwelijks nog iets. Ik slikte namelijk al een tijdje, was het dus al gewoon. Maar sinds nieuwjaar slik ik niet meer en ben van plan het een tijde niet meer te doen zodat het terug zoals nieuw voelt als ik het nog eens doe. Ik ga ver met drugs en amuseer me altijd maar ik heb de situatie onder controle. Ik wist perfect wat voor pillen ik slikte en hoe hard ze waren. Dus achterlijk zou ik het niet noemen...

Krs

Bewuste gebruiker
Nou 8 pillen vind ik ook wel wat overdreven zoveel heb ik er echt niet nodig om een nacht op een feest door te komen. Meestal redt ik het er op 2 dus waarom zou je er 8 nodig hebben?

doopie

Bewuste gebruiker
als je al een langere tijd xtc gebruikt is 8 niet vreemd
ken genoeg mensen die het op 10 a 15 doen niet goed natuurlijk maarja ieder zijn eigen keuze

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Kauwe?

mijn 1e keer had ik er geen last van... volgende keren met meer pille wel...gewoon kauwgom en je kaak in een relexte stand laten..lama zegge... bij mij altijd gewerkt

Mzll Gabberfreak!

heidrun

Belezen gebruiker
ja kauwen, het hoort erbij he?

het helpt ook als je ergens op zuigt, bijv. kauwgom, lolly, of in nood het touwtje van je trui.

je kunt ook proberen om te ontspannen, maar mijn kaak gaat dan trillen, is ook geen leuk gezicht.
ik heb me er bij neergelegd, je wordt nou eenmaal lelijk van xtc, maar wat maakt het uit je voelt je toch fijn?

Formshift

Belezen gebruiker
heidrun zei:
ja kauwen, het hoort erbij he?

het helpt ook als je ergens op zuigt, bijv. kauwgom, lolly, of in nood het touwtje van je trui.

je kunt ook proberen om te ontspannen, maar mijn kaak gaat dan trillen, is ook geen leuk gezicht.
ik heb me er bij neergelegd, je wordt nou eenmaal lelijk van xtc, maar wat maakt het uit je voelt je toch fijn?

Beetje ouwe topic, maar kon het niet laten om alsnog te antwoorden.

Als ik kauwgom kauw als ik waus ben, dan zit ik de volgende dag alsnog kauwbewegingen te maken terwijl er dan nix in me mond zit. Kauwgom is dus nix voor mij.

Lollies proef ik geen eens, dus schiet ook niet op.

Trillende kaken, dan hou ik altijd me kaken op elkaar, waardoor ik de volgende dag kiespijn krijg... irritant dus

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ach hoevaker je x gebruikt hoe minder bijwerkingen je zal hebben van je kaken.Het is net als sporten,de 1e paar x heb je spierpijn en daarna heb je geen spierpijn meer omdat het went :wink:

Nick

dan zit er veel pep in de pil tog?
met pure mdma pillen of poeder kristal heb ik et minder :confused:

Marcel

Belezen gebruiker
Fabeltje...er zit (bijna) nooit pep in pillen. In minder dan 1% van alle pillen die we op de testservice testen zit pep.

Als je meer merkt van het speedy effect dan betekent dit dat je te vaak slikt. Jammer maar waar. Je merkt dan ook dat het 'liefdesgevoel' minder wordt.

Je hersenen hebben nu eenmaal 6-8 weken nodig om weer je seretonine niveau op je oude, normale peil te krijgen. Dan heb je ook optimaal plezier van je pillen. Hoef je er ook geen 8 te nemen (zegt overigens helemaal niks..testen = weten http://www.drugs-test.nl/).

spacekonijn

Badass junkie
als ik een kauwgompje indoe gaat mijn kaak een eigen leven beginnen en word ik echt gek/

gewoon geen kauwgom indoen ff jezelf rustig houden met je kaak en dan heb je al snel nergens last meer van

Limburg

Newbie
haha dat had ik op het begin ook eens :grin:
Die kaak vloog die avond van te voren uiteraard alle kanten uit :beer:
Kon 2 weken niks gemakkelijks eten... alleen yogurt etc... als ik iets uit de automaat pakte van een frikandel enzo en die mond ging open deed het alweer pijn maar gaat vanzelf wel weer over :wave:

Bovenaan