verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

n2o

Newbie
hoi bebe(en anderen)
ik begrijp precies de manier waarop jij over pep denkt,dat je er bijna verliefd op bent :)
zelf ben(was) ik ook een dagelijks gebruiker,en hetgaat niet om de hoeveelheid,maar om de gewenning,aangezien pep een langere werkingsduur heeft dan bijv coke.
Ik heb nog nooit mij ziek gevoelt door de pep,en de meeste mensen die er slecht uit gaan zien door de pep,dat komt puur en alleen omdat zij meestal niet goed eten en/of slapen.wel is het zo bij mij,dat wanneer ik een nachtje doorgeknald heb,mijn huid vies aanvoelt,maar dit komt volgens mij omdat destof probeert ook via je huid te ontsnappen,en je nou eenmaal wat beter dingen ziet,voelt en proeft(je bent scherp)
ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen(misschien jij ook?) nou eenmaal moeten accepteren dat zij waarschijnlijk hun leven lang een verslaving met zich mee zullen dragen,ofdat nou alcohol of drugs is..zij zijn nou eenmaal wat gevoeliger voor verslavingen.Bij mij is het zo ergdat Alles wat ik lekker of leuk vind het een verslaving(obsessie) word,(het zit namelijk al in mijn genen)daarom ben ik zelfs BLIJ dat ik niet verslaafd ben aan coke,gokken of alcohol,want die twee maken het leven ECHT onaangenaam.Je moet niet denken dat je een van de weinige bent die niet zonder pep wil,want het zijn er veel hoor,en dan heb je ook nogde "legale pep' gebruikers,namelijk de ritalinslikkers :tearsofjoy:
in het begin zeg ik ik ben (was) een dagelijkse gebruiker,omdat ik nu ongeveer 1,5 week niks gehad heb,en ja ik voel me verschrikkeleijk,het is net of ik 24 uur per dag adrenaline in mijn lijf heb,en ik droom er bijna elke dag over.In mijn geval is het zo goed als zeker ook dat ik ADHD heb en enkele andere "stoornissen",maar ik geloof niet in medecatie en ben ervan overtuigd dat iedreen wel borderline of iets dergelijks heeft.Het is niet dat ik perse wil stoppen,het is gewoon dat ik eens wil kijken he het zonder gaat en met een goede basis(huisje,werk etc) want die heb/had ik ook nooit en dat kwam niet door de drugs,maar door mijself als persoon(impulsief,teveel aan anderen denken etc)
Ik kan nu al(ben 23) met zekerheid zeggen dat ik nooit helemaal zal stoppen met drugs,want het is nou eenmaal wel mijn ding,ik wil alleen ook zonder kunnen functioneren,en buiten die wereld kunnen leven.Dat jij zo ziek bent geweest komt waarschijnlijk door versnijdingsmiddelen die dedealers gebruiken,dus als jij wil blijven gebruiken,zorg dan dat je 'zuivere'pep hebt,dit zal ook geen gevolgen voor je uiterlijk hebben waarschijnlijk.Je moest eens weten wat zeerallemaal door gooien om het meerte laten worden.Probeer het anders zelf te maken :wink: ,dat is het beste omdat je dan altijd wat hebt en hierdoor word het dan vanzelf minder aantrekkelijk vind ik zelf.nou ik hoop dat je wat aan mijn verhaal gehad hebt,blijf bij jezelf en succes verderz :wave:

n2o

Newbie
Taat zei:
Ooit gehoord van alinea's :confused:
Dit is niet te lezen

Sorry,ik wist niet dat er hier ook nauwlettend op spelling en indeling werd gekeurd.

Kijk ik leer het al :wink:

Als je je vinger er dan bijhoudt of een lineaal snap je misschien ook waarom ik mij niet met dit soort dingen bezig hou.

:wave:

n2o

Newbie
psychopsychedelic zei:
+
het is inmiddels al bijna 2 jaar terug

ketamine en lachgas is beiden zeer aan te raden(ik heb niet voor niks de naam n2o)

mijn mooiste tripjes ooit waren met lachgas,ik heb al een aantal keer ook mezelf terug zien en voelen komen in mijn lichaam(of ben ik toen iets tever gegaan misschien en washet een zuurstoftekort/bijna doodervaring?) veel mensen denken dat je er van gaat lachen of het net als poppers of helium is maar dat is dus niet het geval.

let bij lachas op het gebruik en dan zul je echt iets heel heftigs meemaken,waar je misschien eerst even aan moet wennen.
ik doe het altijd als volgt:
-zet een lekker muziekje op(rave of trance o.i.d) en zorg dat je lekker ligt met je ogen dicht(geen prikkels van buitenaf)
-ik neem zelf altijd 2 patronen per keer in een ballon.
-adem in en uit in de ballon,rustig en zonder tussendoor te stoppen of je ogen open te doen.probeer wel de ingeademde lucht zo lang mogellijk vast te houden en adem dus uit IN de ballon(circulatie)
-ook als je al in 'de trip' zit proberen door te gaan,want het heeft geen nut om hetdaarna nog te doen,dan ben je al op je 'terugweg' :tearsofjoy:
-het is aan te raden het te doen bij slaapgebrek en onder invloed van meerdere dingen,datversterkt dewerking natuurlijk :rock:

ketamine is helemaal top!!goed te doseren(leg geen lijnen maarverspreid het een beetje)en daarbij is ook een aanrader om een dvdtje op tezetten met visuele effecten en muziek ofzo.

have fun!! :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
n2o zei:
psychopsychedelic zei:
+
het is inmiddels al bijna 2 jaar terug

ketamine en lachgas is beiden zeer aan te raden(ik heb niet voor niks de naam n2o)

mijn mooiste tripjes ooit waren met lachgas,ik heb al een aantal keer ook mezelf terug zien en voelen komen in mijn lichaam(of ben ik toen iets tever gegaan misschien en washet een zuurstoftekort/bijna doodervaring?) veel mensen denken dat je er van gaat lachen of het net als poppers of helium is maar dat is dus niet het geval.

let bij lachas op het gebruik en dan zul je echt iets heel heftigs meemaken,waar je misschien eerst even aan moet wennen.
ik doe het altijd als volgt:
-zet een lekker muziekje op(rave of trance o.i.d) en zorg dat je lekker ligt met je ogen dicht(geen prikkels van buitenaf)
-ik neem zelf altijd 2 patronen per keer in een ballon.
-adem in en uit in de ballon,rustig en zonder tussendoor te stoppen of je ogen open te doen.probeer wel de ingeademde lucht zo lang mogellijk vast te houden en adem dus uit IN de ballon(circulatie)
-ook als je al in 'de trip' zit proberen door te gaan,want het heeft geen nut om hetdaarna nog te doen,dan ben je al op je 'terugweg' :tearsofjoy:
-het is aan te raden het te doen bij slaapgebrek en onder invloed van meerdere dingen,datversterkt dewerking natuurlijk :rock:

ketamine is helemaal top!!goed te doseren(leg geen lijnen maarverspreid het een beetje)en daarbij is ook een aanrader om een dvdtje op tezetten met visuele effecten en muziek ofzo.

have fun!! :wave:

ligt het nou aan mij of heeft dit er egt geen reet mee te maken :confused:

Drientje

DF-koning
Ik wil nog steeds weten hoe nou met berbe is.

@N2O, als je je verhaal perse kwijt wil, we hebben ook een onzin gedeelte, leef je uit.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik zou zeggen: we sturen massaal privé berichten. Dat komt dan als het goed is wel in haar inbox bij haar e-mail te staan, dus wanneer ze haar mail checkt ziet ze meteen het drugsforum staan. :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mwah in april van dit jaar was ze nog steeds aan t 'afkicken' :wink: De zoekfunctie doet wonderen :P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
berbie blijf eeuwi verslaaf ... kom doo ha vade .. die dwingt ha.

jawor?? ze zegt dat ze juist niet naar dr ouders kan toestappen om te helpen afkicken,, en dat die niks mogen weten van drugsgebruik,, dus wtf lul je? :mrgreen: :wink:

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
101tv ,... ik heb een geheim?

Ik zou het gewoon aan mijn ouders vertellen, als ik echt wil stoppen, maar zoals jij zegt elke dag speed snuiven en dan 2 jaar lang, mijn ouderes hadden dat allang aan mij gezien, ik weet ook zeker als je het je ouders verteld dat ze je wel helpen stopppen. :beer:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zeker weten, je ouders zullen je mischien eerst een preek geven recht uit het hart, en ze zullen diktelleurgesteld zijn, maar ook heeeeeel blij dat jij zelf je verslaving inziet en hulp vraagt om te stoppen, ze zullen je zeker tot het bittere eind steunen, maar ik zou mn ouders niet eens zo willen kwetsen als ik met mn verotte kop aan harddrugs verslaaft ben,, ik zou zelf afkicken, heel moeilijk, maar ik hoef geen bitches die mij gaan dwingen,., maargoed, ik ben dan ook niet verslaafd, hoewel ik nu tog twijfels heb over pep.. ik ben namenlijk nu 2/3 dagen zonder pep en kkr aggresief!!.. maar deste meer reden er af te blijven :rock: :rock: :openmouth:

Bovenaan