verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

Frisko

Badass junkie
zommes zei:
Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.

Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
whehe dude,mondje houden als je nergens iets van weet...
vraag eens aan schranz hoeveel speed(kwaliteitspeed) "gert rutten" erdoor jaagt op 1 nacht...
denks dat je omvalt :wink:

berbe

Bewuste gebruiker
Re: 10????

tofke zei:
Als je 10 g op een avond wegwerkt kan dit maar 3 dingen willen zeggen:

1 je morst heeeeeel veel

2 t is geen deftige pep

3 je telt 1-2-10

1 wat er in het zakje/sealke zit gaat er tot laatste korreltje in

2 tot4dage erna dachte mense dat ik was blijve hange (belgische termen)

3 eerste 2 lijnen cm dik lengte van dvd hoes en daarna heel de nacht door max half uur tusse elke keer gebruik soms kwartier en elke keer minstens 2 lijnen elk =============== halve cm dik
khad 25gr gehaald zakje was dag erna zo goed als half leeg (had nog gram verkocht en paar mense beetje late mee snuiven)

als dat geen deftige pep was vraagk me af waarom ik die nacht de afkick op een manier wel waard vond (terwijl kameraad dacht dat ik dood aant gaan was de dag erna)

heeft met jouw 3 punte niets te make
=>TOLLERANTIE/GEWENNING<=
gebruikte toen al bijna 1.5jaar zo goed als dagelijks
en pep is spul waarvan je tollerantie supersnel hoger gaat ligge

berbe

Bewuste gebruiker
stuikerken zei:
Idd 10 gram op een avond hmm... Dan ben je echt wel ziek, of je kan gwn niet tellen. :rolleyes:

echt wel ziek=>nja de dag /dage erna wel ja
1 dag zwaar afgezien
en tot 3dage daarna niet kunne ete door het gal braken (door oraal veel gebruikt te hebbe terwijl ik oraal gebruik niet gewoon ben)

berbe

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.

Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.

nja alsk eem nog eens heb zalk je seintje geve
10 gr pep gaat er heus in na dat je al tijd veel gebruikt
maar geef toe is overdreven
was zowat dubbele van wat ik gemiddeld op die tijd gebruik
1 avond zei je
was van 8uur savonds tot 8,9 of 10 uur smorgens

(en ja dan ben je ziek las ik hier=>dan maak je nuchtere mense gewoon gek kheb van 8 a 9 u savonds tot 11 u voormiddag ligge rijmen)
en de vage avontuurtjes diek de dage erna heb uitgehaald in me eige wereldje gaak ni zegge =>schaamk me beetje voor snap nou nog niet hoe je zon dinge kan meemake door wat poeder:confused::d)
mja
avond zelf=>top echt heerlijk vet
dag erna =>nooit meer!!!!!!!!

en overdrijve of stoerdoenerijverhaaltjes vertelle is niet zo mijn ding
ik zei het eig meer om mense te waarschuwen dat je van pep dus wel kan afzien en dan heb ik het niet over een 1 a 2 gr op feesje afkick
ik zei in topic zelf uiteraard al datk mense die pep wille gaan probere het echt afraad omdat het zo lekker is

berbe

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven

lees topic eens opnieuw en deze keer goed
ik heb maar 1 keer in me leve 10 gr weggeesnatst in nachtje
ervoor was het meeste kdenk nog niet de helft
als je dat elke dag zou doen
dan ben je na een maand super dood of te wel nog te para vaag en wouss om in een zware psychiatrie tezitte :openmouth: :grin:

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Dat is hijzelf?
nee een maat van ons... :rolleyes: :)

hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!! :rolleyes: :angry: :openmouth:

meth666

Belezen gebruiker
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben

Jeller

Badass junkie
jij hebt hulp nodig, ga eens naar een anti-verslavingszorg, het is duidelijk dat je dit niet alleen kunt

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit :rolleyes:
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelf :confused: ik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.

berbe

Bewuste gebruiker
meth666 zei:
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben

als je neus er van gaat bloede lijkt et me niet zo best goed spul
ik ga super hard van spul wat nog niet eens brand
heb in 2 jaar (vooral laatste tijd 5 keer bloedneus gehad)
en erna kwam ik erachter dat dat kwam door dat ik het buisje van stijf papier (geld) te hard in me neus propte om zo snel mogelijk te kunne snuffelen

berbe

Bewuste gebruiker
meth666 zei:

idem geld voor mij
khou er te veel van kan niet zonder leve wil ik gewoon niet
ookal zouk mss kunne stoppe nuchter leven sucks
kword liever 30 en leve op pep
dan 192 b w v spreke en nuchter:confused:

berbe

Bewuste gebruiker
Moon zei:
ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit :rolleyes:
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelf :confused: ik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.

wat is dat nouw voor onzin:confused:
met alle respect voor je gedachtegang over men topic en zo
lees em wel eve tegoei dan
kheb die zeker niet gemaakt om te late zien hoeveel ik snuif maar om mense in te late zien dat pep wel degelijik verslavend is
ik dacht tot eig nog niet zo lang gelede dat dat normaal gebruik was zonder probleem te hebbe en toenk zelf besef kreeg van hoeverre ik wel ben in men gebruik storte ik gelijk helemaal in
kwil mense waarschuwen die het wille probere
als na dat je probeert blijkt da je ieem bent die van oppeppend spul zoals speed houd (maar ook echt houd praat er voordurend over enz)
dat je dus echt probleem gaat krijge omdat je pas in gaat zien dat je verkeerd bezig bent als het te laat is

domzel

Belezen gebruiker
berbe,

ik denk dat je idd zoals eerder gnoemd, hulp nodig hebt. Je hebt het duidelijk moeilijk met je gebruik, en als de situatie echt zo is als je omschrijft, dan moet je professionele hulp gaan zoeken. Dat zooitje drugsgebruikers hier kan je echt niet helpen bij dit soort dingen (niks tege DF Btw)

Ik raad je aan te gaan kijken naar (interne) verslavingszorg- oplossingen in je regio.
kan je amper helpen, maar iig succes ermee.

Mara

Experimenterende gebruiker
en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
citaat<-- komt uit origineel verhaal (van Berbe)

hoi, ik ben de vriendin van meth666 en ben dus net zo lang verslaafd als hij. Ik vroeg me af of je weet dat alle stoffen pas echt uit je lichaam zijn na anderhalve maand. (het duurt 72uur voordat het uit je bloed is) De reden waarom ik dit zeg, is omdat veel mensen t niet weten en t wel belangrijk is om te weten (waarschijnlijk ook in jouw geval)(als je t nog niet wist dan..)

Ten tweede zeg je (in een reactie) dat je het best vind om 30 te worden.
Het klinkt misschien heel hard maar ik denk dat je dat op deze manier niet eens haalt. Ik ga nu niet zeggen dat je moet stoppen ofzo, want dat heb je (vast en zeker) al genoeg aangehoord + dat ik zelf ook verslaafd ben dus dat zal ook wel een beetje dubbelzinnig zijn :rolleyes: .De reden waarom ik dit denk is (afgezien van het vele gebruik-->hartinfarct) Omdat je niet bij mij de indruk wekt in je verhaal, ook echt je best te doen goed voor jezelf te zorgen. Zoals je weet ontrekt speed vocht, dus drink veel! ten tweede zou je eigenlijk elke dag een vitamine-tablet moeten nemen, omdat je lichaam veel meer vitamines verbruikt. Als je zulke dingen dus niet doet gaat je lichaam 2/3x zo snel naar de k*nker, terwijl het niet eens zo'n grote moeite is . Zoals ik net al zei, weet ik niet zeker of je dat ook daadwerkelijk niet doet, maar ik denk door je verhaal te lezen van niet. In ieder geval is dit als een tip bedoelt en niet als kritiek, je moet zelf weten wat je er mee doet/of je er wat mee doet.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe en ik hoop dat je aan mn reactie wat hebt :)

Zat0x

Jonge je mind is fucked.. En jijzelf ook . Nu ik hier met kaaktrekjes zit en eindelijk die gram van het weekend op heb besef ik nog veel beter dat het eens en de laatste keer is (al kan ik dit neit beloven)
Ik wou weten wat het met je doet , en wat de naeffecten zijn...

positief
- Het is zeker lekker, maar sex is beter
- Ik wordt er zooooooooooo geil van en een orgasme lijkt wel... ze zeggen dat een shot heroine als een orgasme is en dan maal 1000 vermenigvuldigen.. nOu dit was misschien keer 100 maar damn wat was dat explosief
- Actief worden all was ik daar niet heel de nacht zoet mee:mrgreen:

negatief
- Prikkelende kuttroep in mijn neus gaven een bevestiging .. Op souten met deze troep..
- NIET kunnen slapen en de volgende dag fucking rot/misselijk/depresief zijn
- Het schuldgevoel wat ik achterafheb .. ( zoiets van je hebt aan de harddrugs liggen lurken)
- Willen eten maar niets naar binnen krijgen.
- Lichamelijke wazigheden
- kaken
- vast nog meer.......................

Vondt het leuk voor een keertje maar vindt het te veel nare kuteffecten hebben en vindt het mijzelf neit waard om aan deze shit hooked te raken.

Alhoewel ik alle respect heb voor de gene die dat wel zijn. Ik kan het me heeeel goed voorstellen om het te lekker te vinden en onbewust te moeilijk vind om het toch maar ff niet te doen. IK denk dat het heel sluipend werkt.

Ik wou dat mensen konden inzien dat je het alleen recreatief zou moetten gebruiken alleen er hangen te veel factoren omheen die dat vaak niet mogenlijk maken.

Door jou verhaal te lezen bevestigd alles alleen nog maar meer om er niet te ver mee te gaan naar mijn opzicht. Ik weet zeker dat veel mensen die dit lezen een stuk serieuzer gaan nadenken over drugs..

Heirvoor bedank ik je ga mijn verhaal niet als negatief opvatten alsof het naar jou gericht is...

greetzz,
Een onhervaren gerbuiker die het graag zo houd. :wink:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
geeft veel inzichten deze topic....wel interessant om te lezen hoe iedereen naar zichzelf kijkt als iemand anders zijn siuatie uitlegt. Positief en negatief komen allebei aan de orde! Maar ga je nu dus stoppen Berbe of ga je nog gewoon door? Misschien in mindere mate? :sunglasses:

cadou

Belezen gebruiker
Definately ontkenningsfase!!!!!! Zoals je zelf al zegt heb je inderdaad een probleem en dat probleem heet helaas verslaving! Maar als je bij jezelf nog niet zover bent dat je dat kunt erkennen heeft het geen nut om daar over te discussieren. Spuiten is niet gezonder. Speed kun je een hele tijd gebruiken zonder dat je er slecht uit gaat zien, maar de omslag van een leuke drug naar er uitzien als een junk gaat vooral bij speed razendsnel (idd. van de een op de andere dag) en totaal onverwacht. Jij hebt die omslag al gehad en eigenlijk ben je dan al te ver gegaan met pep. Ga in ieder geval niet spuiten, daarmee bereik je niet het effect wat jij wil bereiken.

cadou

Belezen gebruiker
tsssss....... neusschade, heb ik het niet over. Er zijn nog wel meer ongezonde aspecten aan speed dan het neusje waar iedereen maar over blijft doorzagen. Je neus gaat dan misschien niet kapot maar de rest van je body wel, en dan heb ik het niet eens over de geestelijke schade die je oploopt. Speedspuiters zijn gewoon wacko!!!

GabberFreak17

Belezen gebruiker
tjeeeshhh jonge ga hulp zoeken echt!
kweet hoe t is ! stom kk wereldje.. dagenlijks gebruik van speed
breek me de bek dr nie over los pfff

Nd dan stuk na stuk togh steeds weer n paar mensjes die drugs wille gebruike:confused:... ndd... Die in T Loze Drugs wereldje komen. dan krijg je gevallen zoals dit... zelf heb ik dit ook eerlijk gezegt zit ik er nog in, Hoe ik eruit kom ik weet t niet,, Mja To The Point,
Kan wel zeggen' Kortom' Was dr maah iemand die t kon weerhoude die zooi bestond, of ontwikkeld werd, zou een hoop problemen Schelen!
berbe Sterkte!
LaterSS

deamonique

GabberFreak17 zei:

Nd dan stuk na stuk togh steeds weer n paar mensjes die drugs wille gebruike:confused:... ndd... Die in T Loze Drugs wereldje komen. dan krijg je gevallen zoals dit... zelf heb ik dit ook eerlijk gezegt zit ik er nog in, Hoe ik eruit kom ik weet t niet,, Mja To The Point,
Kan wel zeggen' Kortom' Was dr maah iemand die t kon weerhoude die zooi bestond, of ontwikkeld werd, zou een hoop problemen Schelen!
berbe Sterkte!
LaterSS

tast speed schrijfvaardigheid aan?

disaster

Bewuste gebruiker
deamonique zei:
GabberFreak17 zei:

berbe Sterkte!
LaterSS

tast speed schrijfvaardigheid aan?

Zo te lezen wel :grin:

jasper

Wijs gebruiker
verbeter me als ik fout ben maar
ga je er ook niet gewoon slecht uit zien omdat je dan een te groot slaaptekort hebt?
want je slaaptekort heeft zich telkens opgebouwd en nu is het op zijn hoogtepunt?
ik geef maar een voorbeeld, ben vrijdag naar maten geweest die ik al een lange tijd niet meer heb gezien en 1van men mate was al acht dagen wakker en dit zag je echt verschrikkelijk hard aan zijn gezicht.

heb zelf persoonlijk geen ervaring met speed dus verbeter me alsk fout ben

jasper

Wijs gebruiker
doet me weer eens ergens aan denken :)
ik ben net op kot (vanaf half september) en heb er dan ook echt van genoten, elke dag weggaan, 1 uur slaap en dan naar de les

zag er na 2 maanden ook echt niet uit, ik ben er nu dus zowat mee gestopt met het uitgaan enzo en rust nu goed uit maar als ik nog eens zo een feestje doe en dan weinig slaap zie ik er ook super slecht uit, ik denk dat dit komt doordat je reserves gewoon leeg zijn en deze heel traag terug komen

probeer anders eens gewoon even elke dag goed te gaan slapen en voldoende ongeveer voor een 2 weken (maar dan echt elke dag he ) zodat je reserves terug weer wat zijn aangemaakt

probber dit eens als het gaat
volgens mij moet dit helpen

berbe

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
berbe zei:
El Retro zei:
helemaal waar barry. Beetje logisch ook eigenlijk he... :)

ik had het ook als ik uitgeslape was en 1 klein lijntje nam:confused:
dus niet waar

Je ziet er gewoon altijd slecht uit na speedgebruik, dat bedoel ik :)

niet waar
eerst kon ik makkelijk een weekje of langer doorgaan zag je niets aan me enkel een beetje walle
lmaar niet zo pikzwart zoals het nu zou zijn

maverick

Belezen gebruiker
omdat je lichaam langzaam aan het slopen bent, wat overigens neit zo heel sloom gaat met speed, jevet reserves zijn zo goed als weg, je gezichtsspieren zijn sterk afgenomen, daardoor krijg je zown schedelgezicht.. en als je dan ook nog is weinig er bij slaapt.. krijg je dat gedoe..., tuurlijk had je dat in begin niet.. toen was je nog wel redelijk gezond neem ik aan.. maar kvertel jouw: dat verhaal op de 1ste pagina vn je... zegt genoeg.. en je kan ook duidelijk merken dat je hard aan t gaan was toen je dat verhaal schreef.. kap dr mee btr nu dan nooit.. lukt je dat neit ben je zwak.. tis puur keuze maken.. als jy gebruikt, kies je dus dr voor om vernieling in te gaan (iig in die orde zoals jy gebruikt), en jah ik heb zelf ook grootste moeite met stoppen en dan is dan alleen nog maar mt blowen.., zoek professionele hulp :) sterkte dr mee.. khoop dat je op 1 of andere manier.. anders gaat denken.. wilt stoppen motivatie hebt en maatregelen neemt zodat je kan stoppen.. tis te doen.., maar moet je wel sterk in die schoentjes staan... en hard zijn en niet slap..!

verdiep je is in speed gebruik, en dan vooral over de nadelige effecten en verhalen vn mensen die hun beste kameraad helemaal gek zagen worden enzo.. jy gaat die kant op.. als je dr al niet bent..

nog keertje: sterkte..! ogen open doen (figuurlijk) mt waarmee je nu bezig bent.

Drientje

DF-koning
*Kick* omdat ik eigenlijk toch wel wil weten hoe dit verhaal is afgelopen... Dus... Berbe? Melden bij de info balie alsjeblieft.

Bovenaan