whehe dude,mondje houden als je nergens iets van weet...zommes zei:Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.
Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
tofke zei:Als je 10 g op een avond wegwerkt kan dit maar 3 dingen willen zeggen:
1 je morst heeeeeel veel
2 t is geen deftige pep
3 je telt 1-2-10
stuikerken zei:Idd 10 gram op een avond hmm... Dan ben je echt wel ziek, of je kan gwn niet tellen.![]()
zommes zei:Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.
Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
Ellesdee zei:en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven
nee een maat van ons...Deranged zei:Dat is hijzelf?
berbe zei:mathijs zei:berbe zei:ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie
en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL![]()
Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
en van snuiven wel dan![]()
en da is nog veel te licht uitgedruktFrisko zei:nee een maat van ons...Deranged zei:Dat is hijzelf?![]()
![]()
hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!!![]()
![]()
![]()
meth666 zei:Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
meth666 zei:Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
Moon zei:ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit![]()
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelfik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.
citaat<-- komt uit origineel verhaal (van Berbe)en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
.De reden waarom ik dit denk is (afgezien van het vele gebruik-->hartinfarct) Omdat je niet bij mij de indruk wekt in je verhaal, ook echt je best te doen goed voor jezelf te zorgen. Zoals je weet ontrekt speed vocht, dus drink veel! ten tweede zou je eigenlijk elke dag een vitamine-tablet moeten nemen, omdat je lichaam veel meer vitamines verbruikt. Als je zulke dingen dus niet doet gaat je lichaam 2/3x zo snel naar de k*nker, terwijl het niet eens zo'n grote moeite is . Zoals ik net al zei, weet ik niet zeker of je dat ook daadwerkelijk niet doet, maar ik denk door je verhaal te lezen van niet. In ieder geval is dit als een tip bedoelt en niet als kritiek, je moet zelf weten wat je er mee doet/of je er wat mee doet.
blow_girlie zei:*legt nog maar een lijntje en snuift en leest gezellig door*
GabberFreak17 zei:tjeeeshhh jonge ga hulp zoeken echt!
kweet hoe t is ! stom kk wereldje.. dagenlijks gebruik van speed
breek me de bek dr nie over los pfff
Nd dan stuk na stuk togh steeds weer n paar mensjes die drugs wille gebruike... ndd... Die in T Loze Drugs wereldje komen. dan krijg je gevallen zoals dit... zelf heb ik dit ook eerlijk gezegt zit ik er nog in, Hoe ik eruit kom ik weet t niet,, Mja To The Point,
Kan wel zeggen' Kortom' Was dr maah iemand die t kon weerhoude die zooi bestond, of ontwikkeld werd, zou een hoop problemen Schelen!
berbe Sterkte!
LaterSS
deamonique zei:GabberFreak17 zei:tjeeeshhh jonge ga hulp zoeken echt!
kweet hoe t is ! stom kk wereldje.. dagenlijks gebruik van speed
breek me de bek dr nie over los pfff
Nd dan stuk na stuk togh steeds weer n paar mensjes die drugs wille gebruike... ndd... Die in T Loze Drugs wereldje komen. dan krijg je gevallen zoals dit... zelf heb ik dit ook eerlijk gezegt zit ik er nog in, Hoe ik eruit kom ik weet t niet,, Mja To The Point,
Kan wel zeggen' Kortom' Was dr maah iemand die t kon weerhoude die zooi bestond, of ontwikkeld werd, zou een hoop problemen Schelen!
berbe Sterkte!
LaterSS
tast speed schrijfvaardigheid aan?
El Retro zei:helemaal waar barry. Beetje logisch ook eigenlijk he...![]()
berbe zei:El Retro zei:helemaal waar barry. Beetje logisch ook eigenlijk he...![]()
ik had het ook als ik uitgeslape was en 1 klein lijntje nam
dus niet waar
El Retro zei:berbe zei:El Retro zei:helemaal waar barry. Beetje logisch ook eigenlijk he...![]()
ik had het ook als ik uitgeslape was en 1 klein lijntje nam
dus niet waar
Je ziet er gewoon altijd slecht uit na speedgebruik, dat bedoel ik![]()