Verstop plekken drugs bij feesten

--DREAM

Experimenterende gebruiker
Waar kan ik het beste me stuff laten bij nightmare?
Heb gehoord dat er strenge controle is, en ook honden rondlopen.
Wil natuurlijk voorkomen dat ik word gepakt, en lekker de hele avond stampe :grin:

Twix

gewoon onder je ballen of voelen ze daar ook?
hieri s de controle niet zo streng

edblok2

Bewuste gebruiker
nou, stop ze in een condoom en en prop die condoom in een tampon dan. Probleem opgelost :)

ps, plaats es een pic van je poes :hearteyes:

ok, sorry :rolleyes:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nou ben ik een man en dus geen expert op het gebied van tampons maarehhh...Een condoom in een tampon proppen? Hoe de la fuck wil je dat voormekaar krijgen dan? XD

Op een feest met zo'n strenge controle zou ik m'n drugs maar gewoon van te voren nemen..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
(voor vrouwen) condoom in, knoop erin en in je *** steken voor als je helemaal op safe wilt spelen.

(voor mannen) idd gewoon onder je ballen, wel opletten dat je dan een spannende boxer draagt.

( voor mensen met dreadlocks ) gewoon tussen je dreads steken en zorgen dat ze lekker vuil zien zodat niemand de moeite zal nemen daar te gaan controleren :) :stoned:

grts

steaker

steek gewoon 1 pil of een klein beetje van wat dan ook opzichtig en de rest beter weg, bij controle ben je hoogstens een klein beetje kwijt maar heb je nog de rest over...

misslinda

Bewuste gebruiker
ik had laast een superpushup bh daar sneetje in gemaakt, vulling er een beetje uit gehaald en pillen er in was niet te voelen:grin:

steaker zei:
steek gewoon 1 pil of een klein beetje van wat dan ook opzichtig en de rest beter weg, bij controle ben je hoogstens een klein beetje kwijt maar heb je nog de rest over...

Dan nemen ze je gegarandeerd mee en mag je strippen

steaker

E_Is_For_Ecstacy zei:
steaker zei:

ahzo, dan stel ik nog voor een capri sun drankje open snijden uitspoelen en uitdrogen, stash erin en dichtbranden die handel daarna met een drupje secondelijm het rietje terug over de brandnaad plakken en je hebt een lekker 'drankje' bij je. En doordat je het terug opvult met iets anders lijkt het wel of dat zakje vol met fruitsap zit

misslinda

Bewuste gebruiker
steaker zei:
E_Is_For_Ecstacy zei:
steaker zei:

ahzo, dan stel ik nog voor een capri sun drankje open snijden uitspoelen en uitdrogen, stash erin en dichtbranden die handel daarna met een drupje secondelijm het rietje terug over de brandnaad plakken en je hebt een lekker 'drankje' bij je. En doordat je het terug opvult met iets anders lijkt het wel of dat zakje vol met fruitsap zit

word drinken enzo ook niet in beslag genomen? de feesten waar ik heen ben geweest mocht dat niet mee na binnen

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
word drinken enzo ook niet in beslag genomen? de feesten waar ik heen ben geweest mocht dat niet mee na binnen[/quote]

idd dat is verboden. ik heb de flap van mijn schoen onderaan open gesneden en wat vulling uit gehaad en voalá. ik doe het altijd onder mijn ballen. :smoke:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af, als je gewoon in je broekzak (evt kleine broekzakje boven de normale) of jaszak gewoon los een pilletje heb, zouden ze dat ook voel met fouilleren?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
boenkeng zei:
Ik vraag me af, als je gewoon in je broekzak (evt kleine broekzakje boven de normale) of jaszak gewoon los een pilletje heb, zouden ze dat ook voel met fouilleren?

Soms keren ze die ook om hoor, dus zou het risico te groot vinden.

grts

boenkeng

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
boenkeng zei:

Soms keren ze die ook om hoor, dus zou het risico te groot vinden.

grts
Daar heb je gelijk in, maar negen van de tien keer denk ik ach had het ook gewoon los in me broekzak kunnen hebben, of gewoon bij me sok in oid. Heb pas één keer gehad, in de RAI in Adam, dat ik me schoenen moest uitdoen :openmouth:

steaker

in het slechtste geval als je toch dan perse drugs mee wilt meenemen naar binnen bestaat er nog zo iets als durex en je anus :stoned: :rock:

Ess

Newbie
Ik stop het gewoon in mn bh of ondergoed :rolleyes:
Als ik al gefouilleerd word, komen ze niet eens in de buurt!
Das et handige aan n vrouw zijn, denk k :)

techneu

Newbie
Plastic folie om een pil heen doen, even je aansteker eroverheen halen zodat het dicht is en onder je tong leggen.

misslinda

Bewuste gebruiker
techneu zei:
Plastic folie om een pil heen doen, even je aansteker eroverheen halen zodat het dicht is en onder je tong leggen.

maar dan kan je niet goed praten! en kan je er maar 1 ofzo mee toch

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ess zei:

Kijk uit met je BH, vriendin van me is daarmee gepakt. Als je pech hebt en je hebt een ietwat brutale vrouwlijke controleur voelen ze gewoon achter je beugeltje enzo :wink:

Heren: Koop een boxer met een zakje, die worden steeds vaker verkocht. Ik heb mijn kast ermee volliggen en het werkt geniaal goed!

Heiden

tja waar i kwoon heb ik nooit gedonder maar ben ook wle eens in belgie naar een festival geweest. met honden en al.... maatje van me had een goede oplossing.
thuis helemaal luchtdicht verpakt zo ver mogelijk en in 2 zakjes(mijn idee... warom hoor je later in eht verhaal)
deo erover voor de laatste geur(die honden hebben veel last van deo) en die gek stopt het zo in zijn bilspleet. binnen even naarde wc buitenste zakje weggegooid en huppa.
mijn persoonlijke oplossing: paar lekkere zweterige kisten en het dan onder inlegzolen doen en veel deo over je schoenen.

edblok2

Bewuste gebruiker
^^
alleen mongolen geloven het fabeltje dat pindakaas en deo helpen tegen de guer van grugs. Die honden fool je niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
edblok2 zei:
^^
alleen mongolen geloven het fabeltje dat pindakaas en deo helpen tegen de guer van grugs. Die honden fool je niet.

:grin: true

De meeste honden zijn helemaal geen drugshonden maar worden alleen zo gebruikt. Je ziet het snel aan mensen als ze nerveus zijn, en mensen worden nerveus van honden. Tsja als je kalm blijft bij een nep-drugshond en je shit zit in de pindakaas dan is de conclusie (iets té) snel getrokken :wink:

Zo'n ouderwets plastic doosje van een fotorolletje werkt dikke prima.
Bij die honden moet je domweg doorlopen en niet blijven staan. Die fout heb ik dus gemaakt. Ging dat beest zitten he. Gast ging all the way...

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ess zei:
Nou ik heb het ook altijd in m'n ondergoed, maar had een keer een panty en een rokje aan en die vrouwelijke fouilleerder ging er zo dicht langs dat ik het wel even benauwd kreeg... Tegen de stress de keer erop toch maar weer een broek aangedaan :P

harry123

Bewuste gebruiker
Doe het altijd achter de balzak, broek ietsjes lager dan normaal, komen ze er nooit bij. Heb et ook wel eens achter de riem geplakt, maar onderbroek is altijd saver.

Voor de dames in de privé delen, of achter de bh denk ik toch?

Ach en zo streng zijn de meeste controles helemaal niet..

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Ik heb ook die boxers gezien van Soho, maar zo groot is dat zakje niet. Straks valt het uit je boxer, langs je broekspijp op de grond AAAHH!
Ik doe het gewoon lekker in me boxer met strakke pijpen, tussen mn zaakje en me been. Denk dat het ook wel gewoon in je sok kan.

harry123

Bewuste gebruiker
Toch lijkt me als je het zakje onder jenoksel plakt ze het ook niet merken, je shirt beetje natmaken met water onder de oksels, niemand die daar durft te voelen :tongueout:

Robbin

Newbie
Drugs -> in folie doen -> in het hoekje van een plastic zakje doen -> opdraaien -> afbranden & dichtbranden -> mondhoek.

nog nooit gepakt. :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
harry123 zei:
Toch lijkt me als je het zakje onder jenoksel plakt ze het ook niet merken, je shirt beetje natmaken met water onder de oksels, niemand die daar durft te voelen :tongueout:
Dat is toch een plek die ze echt standaard fouilleren?

misslinda

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
harry123 zei:
Dat is toch een plek die ze echt standaard fouilleren?

Dat lijkt me ook, die stoere mannen zijn echt niet bang voor beetje zweet.
Al werd ik vorige week helemaal niet aangeraakt, hij vroeg alleen heb je iets bij je hahah
Maar me vriendinnen werden wel onder oksel gevoeld

harry123

Bewuste gebruiker
Sowieso wordt ik bijna nooit goed gefouileerd, heb denk ik gewoon betrouwbaar uiterlijk en heb natuurlijk nooit wat bij me :rolleyes:

eefje123

Sommige tips zijn wel enorm creatief haha! Ik zie er erg onschuldig uit dus meestal kan ik zo doorlopen haha.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha afgelopen zaterdag ook, tas laten controleren bij aankomst, zeggen ze: 'heb je nog drugs bij je?' zeg ik 'Neehoor!' met een gigantische big smile van de pep :grin:

Missyy23

Bewuste gebruiker
En gewoon in je sok/schoen ? Misschien wat makkelijker dan in je anus/ k*t ? haha, ik doe het meestal wel in mn bh, maar je zal idd net zo'n wijf treffen dat gewoon gaat voelen daar :openmouth:

Bovenaan