vervanger voor weed ( JWH-018 )

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
edwin__ zei:
Laat een 2 liter melkpak vullen door een niet blowende vriend. Neem een klein flesje, flesje vullen op je kamer. En hele dag achter je onderbroek houden, dan neemt het je lichaamswarmte aan. Heb jij een mooi warm potje thc-loze pis :kots:

Btw. hoe oud ben jij, en wat een kut ouders heb jij ?!
Ik ben 17 jaar.En tjah , niemand uit de familie rookt of heeft ooit drugs genomen.Daarom mag ik dat ook niet doen.Ik vind het overigens normaal hoor , dat het me wordt verboden.
Enkele vrienden uit de buurt mogen ook niet meer , maar zij laten het daarbij.Ik zoek gewoon een alternatief^^

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Sublimo zei:
Junk Deluxe zei:
Uhm sorry dat ik het vraag maar wat is JWH :flushed:

Synthetische wiet :)

Als ik me niet vergis is het 1 gesynthetiseerde cannabisoïde.
Wiet bevat er 100deren waar THC de meeste effecten veroorzaakt.

JWH schijnt vooral voor medi gebruikers wat interessanter te zijn vanwege de iets mindere ''spacie'' effecten.

drunkenmonkey

PepTalk zei:
Sublimo zei:
Junk Deluxe zei:
Uhm sorry dat ik het vraag maar wat is JWH :flushed:

Synthetische wiet :)

Als ik me niet vergis is het 1 gesynthetiseerde cannabisoïde.
Wiet bevat er 100deren waar THC de meeste effecten veroorzaakt.

JWH schijnt vooral voor medi gebruikers wat interessanter te zijn vanwege de iets mindere ''spacie'' effecten.
minder ?
Heb toch al enkele zware reports gelezen hoor ^^..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Meeste reports die ik er over gelezen heb ( gaat dan wel over dat spice product) waren wel tevreden over JWH, maar vonden het iets subtieler dan wiet.

In grote dosissen kan het natuurlijk een stuk heftiger zijn, maar dauw jij maar eens een paar gram oraal weg:wink: Dan blijkt wiet toch niet heel onschuldig te zijn. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik dacht eigenlijk ook dat het over de pure vorm ging, wat zijn die spice kruiden dan ?

drunkenmonkey

Sublimo zei:
Ik dacht eigenlijk ook dat het over de pure vorm ging, wat zijn die spice kruiden dan ?
hierin zit een klein percentage jwh-018 en nog enkele andere cannabinoiden ( kan het woord niet uitspreken :grin:)
Deze dingen werden vroeger verkocht in smartshops als ik me niet vergis, maar uit de handel genomen..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
drunkenmonkey zei:
Sublimo zei:
hierin zit een klein percentage jwh-018 en nog enkele andere cannabidoiden ( kan het woord niet uitspreken :grin:)

Ah, dankjewel. En als je het woord niet kunt uitspreken, dat hoeft ook niet. Je moet het alleen maar kunnen schrijven hier. En zelfs dat is al voor je gedaan :wink:

Bovenaan