Verward verbaal uiten (Wartaal)

Telefoon

Wijs gebruiker
"film mij film mij film mij"
"waarom?"
"film mij film mij film mij "
"doe ik toch"
"film mij film mij film mij "

Stfuuu XD :stoned:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Met je lijpe hoofd werken op een callcenter en een collega van een jaar of 50 naast wie je zit hoort hoe jij aan het bellen bent :sunglasses:

En die dubbele tong blijft een killer :grin:

En je middenin een gesprek voegen omdat je precies weet waar het over gaat... toch? :grin:

Jah die uitspraken weet k niet meer daar ben ik dan te vaag voor whewhe

falinter

Experimenterende gebruiker
waar heb je in godsnaam die schoenen vandaan?
de haan kraait , de kraai haant , de haai kraant , de kraant haai
haal jy je neus maar niet door mijn zaken want dan komt het niet goed.
aanrijding met dubbel D.
ik lul uit me nek , me capuson zit vol met woorden.
wil ali b zich melden by balie a.
de kat kapt de ketamine van de kast
tik de dag , pluk een eitje.

uitspraken van my en wat kameraden.

slaan volkomen nergens op :mrgreen:

Jellebel

Newbie
Tijdens Trance Energy, na een pilletje teveel zei ik tegen mijn vriendje:

"Hou jij die doos even vast dan haal ik nog wat dingen uit de schappen"
(ik dacht dat ik bij de Aldi in de rij voor de kassa stond)

Mijn vriendje tijdens een ander feestje tegen mij:

"Als er zometeen gefloten wordt moet iedereen die langs de lijn staat naar de middenstip rennen"
(hij dacht dat we bij een voetbalwedstrijd waren)

Op een feestje vraagt een vriendin om mijn lippenbalsem. Ik zoek 'm in mijn tas, haal er vanalles uit en geef haar de camera. Ik dans weer verder. 10 minuten later vraagt ze of ze nu dan de lippenbalsem mag, Oja...
Ik zoek in mijn tas, geef haar een pakje zakdoekjes en dans weer verder. 10 minuten later vraagt ze of ik haar nu echt de lippenbalsem wil geven. Toen gaf ik haar eindelijk de lippenbalsem :)

L

Lid 6909

Gast
Ja ging weer lekker vannacht jongens.

Wat heeft die stucadoor van jou allemaal voor frutsels op die muur gefrutselt?

DAT MEEEEHHHHHNN JE NIET?

pretender

Belezen gebruiker
Re:

jael_XX zei:
ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...

hehehe heb ik ook last van, recht door zee!!... erg diepe gesprekken voeren is heerlijk, maar wat minder als je halverwege je gesprek niet meer weet waar je t over had.. :(

ciao

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vriend van ons: "Heb je iets waar ik een lijntje op kan leggen?"

Tyler: "Pak die deurfilter maar..."

Hij bedoelde hiermee een van onze glazen onderzettertjes... :grin:

Gemini

Badass junkie
Zo heb ik er echt teveel.. Ik vergeet ze altijd, maar deze heb ik van de week gezegd, zover gaat m'n geheugen nog wel.

'Ik kan de S niet uitspreken. Oh, toch wel.'
'Hij lijkt echt op een alien, maar na een paar biertjes is hij gewoon lelijk.'

Atropa

Bewuste gebruiker
Spraak blijft bij mij altijd wel vrij normaal en conversaties ook.

Maar soms is logica in klusjes echt bizar moelijk.

Dan heb ik gepist en ga ik telkens kijken of ik toch niet over de bril heb gezeken. Of meerdere malen kijken of de deuren van me huis wel ècht op slot zijn.

Bij het drinken inschenken proberen mezelf te knijpen of het wel realiteit is. En dá's niet zo fijn als je dat juist wil laten varen. Maar voor kleine handelingen moet je je toch schrap zetten en weestand bieden.

Soms heb ik ook echt de indruk van 'fuck it, ik pis gewoon waar ik ter plekke sta'. Wat de afgelopen keer resulteerde in een ondergezeken vloer tijdens een paddotrip. Maar goed, ik kon nog geen deur opendoen of ik vergat waar ik heen wou gaan.

Drientje

DF-koning
Ik vergeet ze meestal ook wel, sla ook niet zo vaak wartaal uit, maar dat omdraaien van de eerste letters van een woord deed ik al toen ik 6 was. Met je ouders in de auto woordspelletjes doen leer je nooit meer af.

Ik ooit in een bakkerij(nuchter dat wel) : Doe maar 2 keieroeken en 2 bentekrollen (eierkoeken en krentebollen). De verkoopster wist niet waar ze kijken moest en moest het wel 3 keer vragen. :grin: .

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
was een keer op het station, en vroeg naar een enkele reis Zwolle. maar ik was al in zwolle, ik moest naar Groningen. :grin: Je had haar moeten zien kijken in het loket.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Een keer onder invloed van MDMA:

- Heb je ooit wel eens een hyena met een zebrakop gezien?
- "nee..."
- Daarom, het is er niet, maar toch kun je het voor de geest halen :grin:
_ "dus...?"
- Dus iets is niets!
- "he watte...?"
- Wat watte?

En dan ben je alweer vergeten waarje het over had...:P

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb ook vaak wazige gesprekken over helemaal niets onder invloed van het een en ander :P Vaak komt het omdat je afgeleid wordt in een redelijk normale zin en daar eindeloos op door gaat tot dat je eigenlijk niet eens meer weet waar de fuck het origineel over ging.

Btw geniaal topic, bij sommige lachte ik me echt kapot xD

vdk

Bewuste gebruiker
laatst weer een grappige, we zaten thuis lekker een jointje te roken, wou er nog 1 draaien, heeft er nog iemand halfzware shag en peuken?

toen ze me niet verstonden en het een 2e keer zei viel t me op haha heb toch wel in een deuk gelegen :grin:

lang geleden kwamen we na het feesten bij iemand anders thuis, meteen kennis gemaakt enzo, en meteen dikke vrienden, dat vind ik tog t geweldigste wat zo'n pilletje kan doen. Nu zit ik er zon 2 dagen in de week :stoned:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
in lsd trip terwijl het regende en ik wou ff wat water drinken

mag ik heel veel van dat maar dan geconcentreerd in mijn mond.

:P

Detroit303

Bewuste gebruiker
Op tomorrowland een nare blackout gehad van te veel te drinken.
Heel de tijd gewoon rondgelopen en niks van kunnen herinneren. Uitspraken doen zoals:

Varry: Ej, gast geef de portefeuille van m'n zuster eens terug!
Vriend 1 en vriend 2: Hahahahahahahahaha.
Varry: Hahahahahaha
Varry: Nu, serieus vriend 1, afgeven die handel!

Normaal kan je zoon dingen hebben als je wat veel mdma hebt geslikt, maar van drank.. :confused:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Onder invloed van paddo's:

..Belt moeders..

Moeders: Hallo met moeders
Ik: hallo..
Ik: (probeert nuchter over te komen) Waarom bel je me nou?
Moeders: schat, je belt mij...

:grin:

Gemini

Badass junkie
maiskorrel zei:

..Belt moeders..

Hahahaha! :grin:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Ik: 'Een duif kan toch niet blaffen?' (compleet vanuit het niets opgemerkt)
Vrienden: 'huh? :confused: :confused: :confused: , wtf loop jij nou te bazelen? hahaha'
Ik: 'Nee, ff serieus, want ik zag net....heh? nou ja laat maar.' (plotseling besef dat ik nog steeds vaag ben)

Delirium

Badass junkie
maiskorrel zei:

..Belt moeders..

Lol. Whoops :mrgreen:

PaiNandPleasurE

heb eens gehad dat ik zo zwaar aan het spacen op zondag(de beste dag voor zoiets :rock: )was en met een vriendin van mij op bed lag tv te kijken(dacht ik)
uit het niets zei ik ineens:
"gadverdamme wat een smerige tieten!" in de veronderstellign dat er 5 naakte vrouwen als in de dove reclame op een bankje zaten waarvan er 1 was die ontzettend dik was :kots:
bleek dat ik gewoon me ogen dicht had en alles als korte filmpjes zag(heb ik vaker)
een tijdje later sloeg ze ineens een paar keer op het dekbed.."ik zeg wat is er?"zit dr toch een groot brandgat in het dekbed :openmouth: oops vergeten dat ik een sigaret tussen me vingers had
:flushed:

Mr.rhythm

- Een pijp bewandelen -
- Tippie happen -
- Rokend op lopen -
- Wie a zegt moet ook zuidlaren zeggen! -

PaiNandPleasurE

mams vraagt:wat heb je gedaan met gister??(oud en nieuwe)
ik zeg:nou gewoon beetje van hot naar her naar jan en alleman van de hak op de tak en terug :rock: oeps gelukkig zag ze mijn kop er niet bij :openmouth:

PaiNandPleasurE

maiskorrel zei:
Een keer onder invloed van MDMA:

- Heb je ooit wel eens een hyena met een zebrakop gezien?
- "nee..."
- Daarom, het is er niet, maar toch kun je het voor de geest halen :grin:
_ "dus...?"
- Dus iets is niets!
- "he watte...?"
- Wat watte?

En dan ben je alweer vergeten waarje het over had...:P

:tearsofjoy: :rock:
errug bekend ook

Gemini

Badass junkie
Ik zwaar verontwaardigd: "What the fok weetje! En fok dit! En fok jou! En fok het woord fok, fokking irritant woord!"

Ewie

Belezen gebruiker
Kees Klapkaak zei:
Een greep uit mijn collectie:

-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.

-Het is s'avonds warmer dan buiten.[/b]

Lolz, en ik altijd denken dat ik de enige was :wink: het viel mij laatst ook op, even lastig om correcte zinnen te zeggen. Vooral als ik een periode weer best veel gebruik (vrijwel alleen wiet) :wink:

Vaak zeg ik het dan 2 of 3 keer achter elkaar fout, wat ik dan wel doorheb en om lachen moet, maar toch kan ik het juiste niet direct zeggen dan..

Bovenaan