sober_worm
Experimenterende gebruiker
stel dat we zo'n grote fles ketalar hebben..
hoe maken we dit snuifbaar?
gewoon uitkoken?
ofzo?

hoe maken we dit snuifbaar?
gewoon uitkoken?
ofzo?

Nick de Neger zei:4. Men pakt een naald, zuigt deze vol met de benodigde hoeveelheid en spuit deze in de aderen.
Succes!![]()
Nick de Neger zei:1. Je koopt een flesje neus-ontstopper (net zoiets als gootsteen-onstopper maar dan in een flesje met zo'n soort plante spuit erop...) Deze maak je voorzichtig open, gooit de ontstopper eruit en vult hem opnieuw bij met vloeibare keta!
Bedankt! Ik bedoelde het eigenlijk niet serieus... anders had ik hem natuurlijk wel bovenaan gezet! Maar het zou inderdaad wel lullig zijn als iemand nu net gedacht heeft "Oooooowww... kan dat ook?!?" en nu met een k-hole op ze bureau stoel zit...Drientje zei:Nick de Neger zei:4. Men pakt een naald, zuigt deze vol met de benodigde hoeveelheid en spuit deze in de aderen.
Succes!![]()
Niet in je aderen, in een spier! maakt niet uit waar. In je aderen ga je te snel k-hole, en als je zelf spuit heb je geen tijd meer om de spuit uit je arm te halen en kun je in het slechtste geval doodbloeden!
Laat je ook altijd helpen door iemand met ervaring...
X

Ketaboy zei:Ik heb ooit het verhaal gehoord dat je de vloeibare ket in de magnetron kan gooien en dat het dan kristaliseert ofzo ? :P
TechNora zei:Omdat dan de stap naar andere shit spuiten kleiner wordt... (lees: heroine)
Daarnaast vind ik spuiten weer een hele stap verder gaan. Ik ben er zeker niet bang voor - heb mezelf wel eens 3 weken moeten spuiten toen ik uit het ziekenhuis kwam, en dat vond ik niet erg om te doen... maar kom op man, je spuit die slechte shit zo je aderen in... dat gaat echt tegen mn gevoel in, voor mij wat te junkerig....

De info kun je trouwens zelf ook makkelijk vinden: Google is je vriend!!

jcutter123 zei:Hmm, ik moet nodig iemand kennen die een injectie bij mij kan zetten![]()
Atropa zei:Hey Ketanest.
Doe je nog aan wekelijkse bereisingen of is het wat minder intensief?![]()
Spor zei:Hij wel :P
En de rest van nederland zit met een nationaal ketaminetekort !
Nee, uiteraard wens ik niet jou aandoening te hebben, maar ik vraag me af, hoe doen ze dat bij mensen met jou aandoening die niet ook nog eens zitten te wachten op zo'n heftige trip ? Mag je zelf weten of je benzodiazepinen toegedient krijgt ?
ketanest zei:Ik denk dat je daar niet zoveel angst voor hoeft te hebben, op zich is ketamine vrij onschuldig, ook na langdurig gebruik.
![]()