Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
DarkScope zei:de meeste hier gebruiken wss geen hero, miss moet jij dat ook eens doen.
PJ zei:DarkScope zei:de meeste hier gebruiken wss geen hero, miss moet jij dat ook eens doen.
ik doe dit ook niet, ik heb dit namelijk gevonden en had graag geweten wat het waard was. Op het internet vond ik geen info over de prijs ervan, daarom dacht ik het hier even te vragen. Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn wiens dealer meer soorten drugs verkoopt. Als je hem even een belletje wil gevenom eens achter de prijs te horen, zal ik enorm dankbaar zijn
grtz
DarkScope zei:PJ zei:DarkScope zei:de meeste hier gebruiken wss geen hero, miss moet jij dat ook eens doen.
ik doe dit ook niet, ik heb dit namelijk gevonden en had graag geweten wat het waard was. Op het internet vond ik geen info over de prijs ervan, daarom dacht ik het hier even te vragen. Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn wiens dealer meer soorten drugs verkoopt. Als je hem even een belletje wil gevenom eens achter de prijs te horen, zal ik enorm dankbaar zijn
grtz
Nope ken gene die dat regelt. Hoe ben je zo zeker dat t hero is dan?
PJ zei:DarkScope zei:PJ zei:DarkScope zei:de meeste hier gebruiken wss geen hero, miss moet jij dat ook eens doen.
grtz
iemand die ik goed ken, is goed op de hoogte van zulke zaken en wist me dat te vertellen, er zaten trouwens ook twee staafjes in die typisch zijn voor het gebruik van vl hero, die bewuste persoon heeft er een prijs op geplakt maar ik geloof niet dat deze klopt. Deze is nl. 50 ml voor 2000 euro![]()
DarkScope zei:PJ zei:DarkScope zei:PJ zei:DarkScope zei:de meeste hier gebruiken wss geen hero, miss moet jij dat ook eens doen.
grtz
iemand die ik goed ken, is goed op de hoogte van zulke zaken en wist me dat te vertellen, er zaten trouwens ook twee staafjes in die typisch zijn voor het gebruik van vl hero, die bewuste persoon heeft er een prijs op geplakt maar ik geloof niet dat deze klopt. Deze is nl. 50 ml voor 2000 euro![]()
waar heb je die gevonden dan ben ik wel nieuwsgierig naar?
DarkScope zei:uhm, t lijkt mij gewoon hetzelfde als gewone hero, rond de 30-40 per gram.
Als je dus de dichtheid van heroine weet weet je hoeveel ml een gram is, dus kheb het je gezegd, waar heb je t gevonden?![]()
Japi-10 zei:€80,00 lijkt me sterk..
Dacht dat het varieerde van 30 tm 50.
DarkScope zei:uhm, t lijkt mij gewoon hetzelfde als gewone hero, rond de 30-40 per gram.![]()
speeseend zei:DarkScope zei:uhm, t lijkt mij gewoon hetzelfde als gewone hero, rond de 30-40 per gram.![]()
Niet jokken hé! Als je het niet weet, mag je het ook gewoon zeggen dat je het niet weet. Of anders zeg je gewoon niks.
DarkScope zei:speeseend zei:DarkScope zei:uhm, t lijkt mij gewoon hetzelfde als gewone hero, rond de 30-40 per gram.![]()
Niet jokken hé! Als je het niet weet, mag je het ook gewoon zeggen dat je het niet weet. Of anders zeg je gewoon niks.
Ik zei HET LIJKT mij hetzelfde , ik zei niet IK WEET dat het hetzelfde is dus waar kom jij mee
speeseend zei:DarkScope zei:speeseend zei:DarkScope zei:uhm, t lijkt mij gewoon hetzelfde als gewone hero, rond de 30-40 per gram.![]()
Ik zei HET LIJKT mij hetzelfde , ik zei niet IK WEET dat het hetzelfde is dus waar kom jij mee
Okay vriend! Dan interpreteer ik jouw tekst blijkbaar verkeerd, volgens jou!
-gaap-
p.s.
*Ik kom dan maar met het feit dat jij drie keer hero hebt gebruikt! En dit lijkt mij nu niet echt een goede graadmeter qua prijs-kennis, blijkbaar.
Verder kan ik mede delen dat de prijs van een grammetje bruin tussen de vijftien en twintig euro ligt. Ongeacht de kwaliteit, de prijs blijft altijd hetzelfde.
De eend
*dit is allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring.