Drientje zei:Denk niet dat mijn lief het oke vind als jullie 'komen'... En op de thee? Ik maak geen psilo thee, ik doe geen drugs....![]()

Angramar Temenos zei:verdomd lekkere Spaanse worst
Drientje zei:Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit!Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!

Ik ben zoooooo lief, niemand verdenkt me van zaken die buiten de wet vallen... Ik kan met ernstige MDMA oogjes een discussie voeren met een agent over de betrouwbaarheid van een blaastest, en al trippend aangehouden worden voor een kapot achterlicht, en niemand die iets zegt over mijn ogen. Schijnbaar zie ik er veel te braaf uit voor iemand die toch stiekem dingen doet die helemaal niet mogen, dat hoor ik best vaak van mensen...Soma zei:Drientje zei:Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit!Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Gratis uitdelen ziet de politie ook aan als dealen hoor (hier in België toch). Ik vind het anders wel lief van je.
psychopsychedelic zei:hallo politie meneer in uniform![]()
ik presenteer u met veel plezier mijn binnenzak:
![]()
nog veel meer in petto hoor meneer de politie fag,, heb nog meer zakken![]()
![]()
psychopsychedelic zei:hallo politie meneer in uniform![]()
ik presenteer u met veel plezier mijn binnenzak:
![]()
nog veel meer in petto hoor meneer de politie fag,, heb nog meer zakken![]()
![]()
Deep Blue zei:wa is da bovenste?
Nee joh, das kruiden theecaatje zei:Deep Blue zei:wa is da bovenste?
Dat lijkt mij wiet.
Drientje zei:Ik ben zoooooo lief, niemand verdenkt me van zaken die buiten de wet vallen... Ik kan met ernstige MDMA oogjes een discussie voeren met een agent over de betrouwbaarheid van een blaastest, en al trippend aangehouden worden voor een kapot achterlicht, en niemand die iets zegt over mijn ogen. Schijnbaar zie ik er veel te braaf uit voor iemand die toch stiekem dingen doet die helemaal niet mogen, dat hoor ik best vaak van mensen...Soma zei:Drientje zei:Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit!Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!
Gratis uitdelen ziet de politie ook aan als dealen hoor (hier in België toch). Ik vind het anders wel lief van je.
I'll take my advantage with this knowledge...![]()
cronos zei:MMMMMMMMMM POLITIEMANNEN,DAAR HOU IK ECHT VAN...ZO EEN HARDE KNUPPELS HEBBEN DIE STOERE BINKEN...HIER EEN KUSJE VOOR ONZE LIEVE VRIENDEN!!!
Angramar Temenos zei:Marla Singer zei:Ik heb ook niets om te verbergen. Aan grote hoeveelheden drugs in mijn huis doe ik sowieso niet. Dat is nog het meest uit zelfbescherming en puur voor mijn eigen gezondheid, want als ik het in huis heb, kan ik er niet van afblijven ook! Dealen zal daardoor dus ook nooit een geschikt "beroep" voor mij zijn, ik zal er zeker aan ten onder gaan...![]()
Ik vind het ook kinderachtig om topics aan te maken waarin mensen kunnen "pronken" met wat ze allemaal thuis hebben liggen aan hoeveelheden drugs. Ik zie dat echt alleen maar als stoerdoenerij zonder enige informatieve waarde... Domme pech voor je dan ook als de politie je daarop zal pakken. Je hebt het er dan ook echt zelf naar gemaakt vind ik.
Inderdaad! Stoer gedrag vind ik echt verschrikkelijk puberaal, een beetje het niveau van als je net op de middelbare school komt, en zo'n type zegt "wallah ik sfeer jonge ik ben de pimp". Zoiets. Als je loopt te pronken met een stash *Illegale* drugs, ja, dan kun je zoiets verwachten.
Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?

Angramar Temenos zei:1 Gram MDMA (getest op 78%)
2 capsules 2c-e (23-24 MG)
2 capsules 5-MeO-DiPT (12-13 MG)
8 gram gedroogde mexicaantjes (paddo's)
Nog een paar korrels ketamine (R-Iso, 87%)
1x oxazepam 50 mg
Halve Lorazepam
Angramar Temenos zei:Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?
honingolie zei:Angramar Temenos zei:1 Gram MDMA (getest op 78%)
2 capsules 2c-e (23-24 MG)
2 capsules 5-MeO-DiPT (12-13 MG)
8 gram gedroogde mexicaantjes (paddo's)
Nog een paar korrels ketamine (R-Iso, 87%)
1x oxazepam 50 mg
Halve Lorazepam
Angramar Temenos zei:Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?
hahaha maar wel met een mandje paddo's toch?
![]()
Als dat coke wasPlimu zei:ja het zou gewoon zonde zijn als dit forum gebinned word omdat mensen dealen of wat dan ook.
of fotos plaatsen van enorme hoeveelheden drugs ofzo
![]()
loadrunner zei:![]()
note: