PepTalk zei:
Wat is het verschil tussen kankerverwekkende stoffen en schadelijke stoffen?
Kankerverwekkende stoffen zijn toch ook schadelijk lijkt mij?
Verder zal de thc kanker cellen preventief bestrijden, maar chemotherapie overtreffen in het genezen van kanker lijkt mij klinkklare onzin. De wetenschap word financieel gesteund door de overheid welke tegen welke soort drugs dan ook is. Maar als iets verderfelijks als chemo vervangen zou kunnen worden door als terminale kankerpatiënt een jointje per dag te roken zou dat echt wel gedaan worden.
Natuurlijk zijn er altijd wel wat artikeltjes over onderzoekjes te vinden die het tegendeel proberen te bewijzen, maar als je logisch nadenkt snap je zelf toch ook dat drugs gebruik altijd meer nadelen dan voordelen heeft. En dat het typisch verslavings-gedrag is om steeds meer en meer goede kanten van een drug te gaan zien.
Over alles wat met drugs te maken heeft heersen taboes(komt mede door angst voor onbekende(onbekend is onbemint hehe

) ), over drugs bestaan zoveel wilde verhalen en vandaar ook dat de overheid het ook geen kans geeft( en er geen geld in word gestopt omdat ze daar zelf verlies op gaan draaien want zeg nou zelf een chemo kuurtje kost al snel duizenden euro's en een goed jointje 2,5 euro!, stel je zou miljoenen euro's pompen in de effecten van delta9-thc en de werking ervan.
en je zou het bijschaven enz, dan kan er best nog wel eens iets leuks uit rollen

.
en als je kijkt wat de overheid met textiel en hennep textiel heeft gedaan, heb ik ook echt iets van JONGEEE, hennep textiel is goedkoper dan gwoon textiel(ook sterker) en toch draagt iedereen gewoon textiel omdat de overheid daar meer geld in ziet. en met de schadelijkheid bedoel ik wat het aan emotionele schade brengt+de schade aan je longe, Hoger thc->meer schade, maar de emotionele schade kan alleen komen wanneer dit in je famillie zit(uitzonderingen bestaan voor de koppensnellers). ik wilde het ook niet helemaal geloven wat er stond en het zou echt geweldig zijn als het wel zo was.., maar inderdaad de kans is klein, maar het verdient WEL de kans om onderzocht te worden. WHO SUPPORTS!!
Happy day 2 everyone!!