waar is die echte knal-pep gebleven..

ik heb wel eens zo'n verknipt verhaal gehoord dat zo'n gast bruin door zijn pep heen mengde hehehehe shit zal je maar gebeuren hehehe

1 Tip, regel pasta; en ga het zelf drogen tot poeder. Succes gegarandeerd !

Heb juist een nieuw adres gekregen waar je naar het schijnt aan goeie pasta kan geraken. Kga voor dit weekend toch even men 'twee weken tussen laten' regel laten vallen en is pasta gaan halen. Hopelijk blijkt het goeie te zijn! Ik hou jullie op de hoogte. :wink:

je staat nog raar te kijken over de uitslagen geloof mij ehhe
somige lijkt wel goed maar blijkt maar 30 - 40% te zijn.
De meest zuivere die ik nu heb zit tussen de 60 - 70%

Is 30-40% amfetamine niet al een goed resultaat? Ik dacht dat in de gemiddelde gram die je op straat koopt slechts 10% amfetamine ofzo zit. 30-40% lijkt mij echt al wel heel goed en 60-70%...tja...dat klinkt als dé bom :love: !

Heeeey

Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?

Ik heb gisteren een paar dingen gelezen over crystal meth en ik begin langzamerhand te denken dat het idd crystal is dat ik heb gekregen. Ik love my dopeman haha :love:

DIMS:

Speed

De speedmarkt is al jaren heel stabiel. Alleen rond de eeuwwisseling was er sprake van een ‘dip’. In 2006 lag het percentage amfetamine in speed net als in de voorgaande paar jaar rond de 35%.

Speed is meestal versneden met cafeïne. Het percentage cafeïne in speed is gemiddeld hoger dan amfetamine, namelijk 45%.

gemiddeld dus; ik ga er vanuit dat er een vertekend ( negatiever beeld ) is doordat vooral mensen die twijfelen aan de kwaliteit het laten testen.

groeten, EK

je moet gewoon een gabber opzoeken die straktst staat in een discotheek en vragen of hij hele goeie pep heeft en wat kwijt wil

Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink
En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in...
En doe het hooguit 1x per week.... dat berichtje hier boven hoort er bij

Hillbilly bastard zei:
Is 30-40% amfetamine niet al een goed resultaat? Ik dacht dat in de gemiddelde gram die je op straat koopt slechts 10% amfetamine ofzo zit. 30-40% lijkt mij echt al wel heel goed en 60-70%...tja...dat klinkt als dé bom :love: !

Dit zijn echte cijfers ... en ja 70% is een bom, het knalt al boven de 30% puur.

Stonie

Ik ben momenteel toch echt in het bezit van zeer goede knalpep! Je moet gewoon wel de juiste mensen kennen...

IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :D
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie

75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??Of geloof jij je dealertje want goedkope speed is geen goede aanduiding voor goede sterke speed.

:mrgreen:

lysergine25 zei:
75% ...

Das 5 teveel laat jij wel is iets testen ??.

:mrgreen:

Beste,

Om te beginnen kan een sulfaat tot om precies te zijn 76,65 % gevormd worden onder de juiste condities !!!

Ik laat zelf alles testen, bij een instantie waar niet jan met ze korte achternaam kan laten testen ook nog eens.

:wave:

Proffesor Xavier zei:
IK ben dan hier mischien nieuw op het forum dan.
Maar wat ik in mijn veronderstelling opmerk is :
Dat mensen tegenwoordig maar zo 1 2 3 een zogenaamde knalpep (volgens hun dealer) dan zomaar nemen op het goede woord van deze dealer.
En ook de percentages die ik hier lees zijn vaak beduidend laag.
Maar dat is weer te danken aan onze lieve dealertjes die alleen maar aan zakken vullen denken inplaats van iets minder verdienen en iedereen blij houden.
Ik heb zelf dan gelukkig de mogenlijkheid wanneer zo nodig om een een amphetamine te komen die toch wel 75 % is :D
En duur ? nee hoor (zolang je niet voor een grammetje komt).

:wave: toedeliedokie

Niet mee eens... Er is hier in de buurt een hoop gezeik geweest omdat de pep werd versneden met caffeine. Waar ik het haal doen ze dat niet meer, maar de prijs is wel verhoogd van 5 naar 7,50.

Niet dat het voor mij wat uitmaakt, betaal nog steeds hetzelfde ;)

Owh en daar hoef ik het niet voor te laten testen. Als er caffeine in zit dan merk je dat echt wel hoor ! Ik tenminste wel...

Het is dat ik een tolerantie heb opgebouwd, maar ik zie andere mensen nog rustig 24 uur wakker blijven van 1 of 2 lijntjes.

Diabolique21 zei:
Heeeey

Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen?

Ik woon ook in België, maar ik laat alles testen in NL...Eindhoven is maar 45 minuten rijden, en dat is de moeite waard :wink: Heb er nu wat speed liggen, ben benieuwd volgende week :rolleyes:

Hemi

Mijn hemel, ik belde net ff, ben zo diep gelukkig.

Knal er maar op los ..... 73% is geen kattepis maar echte knalpep.

nog 6 daagjes en dan begin ik me zelf medicatie.

Ik hou van jullie allemaal, ook van Iraqio.

:love:

:wave:

Re:

Hillbilly bastard zei:
Mss ligt het er wel aan dat ik veel rilatine pak en dit ervoor kan zorgen dat ik niet meer zo gevoelig ben aan pep, dat kan volgens bepaalde bronnen. Ik mis die goeie oude tijd met die knalpep ook... :cry:

Zou het daaraan kunnen liggen :s
Volgens mij kan dat niet

Rilatine zorgt wel voor kruistolerantie met pep dacht ik.

En ik zou zelf wel gerust 100€ betalen voor 10 gr 70%. Is nog steeds niet zo duur als je het vergelijkt met andere drugs. Uit een (volle) gram 70% haal ik toch 20 bommetjes. Voor 1 nacht neem ik mss 2-3 bommetjes. Anderhalve euro is helemaal niet veel voor een nacht..

Goede dex is er wel.
Echt goede pep zal ik weer even voor moeten zoeken.
Ben tevreden met 50 procent / caffaeinevrij.

Soma zei:

Dus zou het ook zomaar kunnen zijn dat het door ritalin komt dat ik er steeds maar niets van voel.
Maar als je echt goeie pep hebt kan de ritalin het ook niet tegenwerken, lijkt mij

peppie zei:
Soma zei:
Dus zou het ook zomaar kunnen zijn dat het door ritalin komt dat ik er steeds maar niets van voel.
Ik sluit niets uit, maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk.

peppie zei:
Maar als je echt goeie pep hebt kan de ritalin het ook niet tegenwerken, lijkt mij
Dat lijkt me ook. Slik je dagelijks ritalin?

Nee alleen in het weekeinde eigenlijk moet ik d'r niets van hebben, want dat is echt kut spul (als ie uitwerkt dan)
Maar aangezien ik de laatste tijd meer caffeine had ipv amfetamine gebruik ik dat maar :)

Terug
Bovenaan