Waar kijk jij vaak naar

Waar kijk jij dan naar?

• ogen

Stemmen: 45 44,6%
  • billen

Stemmen: 48 47,5%
  • handen

Stemmen: 1 1,0%
  • benen

Stemmen: 6 5,9%
  • voeten

Stemmen: 1 1,0%

• Totaal aantal stemmers
    101

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Net alsof iedereen als eerste gelijk naar de borsten kijkt en dan pas naar de rest :P
Ik ben sowieso totaal geen borstenman. Als ik gewoon over straat loop, dan kijk ik vooral naar mooie billen. Als ik echt geïnteresseerd ben, kijk ik als eerste naar de ogen.

Lauu

Badass junkie
ImmortalTech zei:
Net alsof iedereen als eerste gelijk naar de borsten kijkt en dan pas naar de rest :P
Ik ben sowieso totaal geen borstenman. Als ik gewoon over straat loop, dan kijk ik vooral naar mooie billen. Als ik echt geïnteresseerd ben, kijk ik als eerste naar de ogen.

idd en het ligt ook aan die ogen/kop van die vrouw...mooie ogen trekken zoiezo snel mijn aandacht :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerlijk gezegd kijk ik vooral naar schouders en kaken. Ik ben echt gek op mannen met heerlijke schouders en sterke kaken/jukbeenderen.

Lauu

Badass junkie
vode zei:
Eerlijk gezegd kijk ik vooral naar schouders en kaken. Ik ben echt gek op mannen met heerlijke schouders en sterke kaken/jukbeenderen.

dus mannen die aan de pillen scheefkakend rondlopen zijn jou ding? :P :tearsofjoy:

Gemini

Badass junkie
Torso en billen. Voornamelijk de torso. Het hoeft niet gespierd te zijn, zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar) en in proporties is.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat dan weer niet, sterke kaken zeg ik, geen zwevende :grin:

Oh, en ik ben ook wel stiekem beetje gek op billen en borstkas ook.

Nou weetje? Het hele pakketje gewoon, rrrrraw

Serenity

Badass junkie
Het hele pakketje. Zolang die gene maar langer is dan dat ik ben. Ik kan op breed vallen, dun, een klein buikje kan ik ook heerlijk vinden, zolang het maar niet vies is of buiten proporties. Een man moet bij z'n lichaam passen.
Oh, en de piemel moet niet te klein zijn.

Mike

Bewuste gebruiker
Billen!

Het is alleen jammer dat onze lieve heer ze aan de achterkant geplaatst heeft....

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Gemini zei:
zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar)

Dus het is mannelijk als je geen borsthaar hebt :confused: Volgens mij is het juist mannelijk als je wel borsthaar hebt.
Mike64 zei:
Billen!

Het is alleen jammer dat onze lieve heer ze aan de achterkant geplaatst heeft....

Aan de andere kant.. Als ze een lelijke kop heeft is het juist wel mooi dat ze aan de achterkant zitten. In ieder geval een kant om te bewonderen :P

Gemini

Badass junkie
ImmortalTech zei:
Gemini zei:
zolang het maar mannelijk (dus niet heel dun en/of geen haar)

Dus het is mannelijk als je geen borsthaar hebt :confused: Volgens mij is het juist mannelijk als je wel borsthaar hebt.

Dat bedoel ik ook. Niet heel dun en geen borsthaar vind ik niet mannelijk.

Bolea

Belezen gebruiker
Mannen:Geen mager ventje(liever iets breedgebouw,voel me dan Oooo zo veilig :P ) en borsthaar(geweldig om in te kroelen).
Vrouwen:Ben ik niet zo kieskeurig in :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
:wink: :wave:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Bij mannen:
gespierd dik kontje met van die deukjes aan de zijkant, hmm
kleine (niet te) mannen met een gedrongen bouw. Spieren hoeven niet perse, maar een beetje een brede bouw is wel mooi. :grin:

Maar het allerbelangrijkste vind ik toch wel zijn gezicht en zijn manier van lopen/bewegen.
Oh ja en ik vind halflang haar geweldig.

Bij vrouwen:
een slanke taille en brede heupen.
En kontjes al la j-lo

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ogen kijk ik sowieso naar als ik met iemand in contact ben, maar een lekker kontje is nooit weg natuurlijk!! :hearteyes:

Debris

Bewuste gebruiker
Ik hou echt wel van die lekkere sappig dikke (niet te dik) billen!
Liefst nog met strakke jeans eromheen.

Lenin

Belezen gebruiker
Ik hou van botten :'(, echt raar maar ik hou van jukbeenderen, ribben, en oh my god zo dat heupbeen (denk toch dat het zo noemt), dan bot net onder buik (aan de zijkanten) als dat zo'n beetje uitsteekt, zo heerlijk om in te bijten :tongueout:. En nee ik hou niet van anorexia types :tongueout: gewoon botjes :tongueout:

waarom ben ik toch zo raar :'(

Qocaïne

Badass junkie
Het kontje natuurlijk :wink:

Maar eigenlijk naar alles van het vrouwelijk lichaam :rolleyes:

Een lief koppie, met mooie ogen! :hearteyes:

PositiveCreep

Experimenterende gebruiker
Ogen! In ieder geval als eerste de ogen, billen kunnen ook erg leuk zijn. Maar een vrolijke glinstering in de ogen, een beetje een speelse fonkeling, dat blijft voor mij leuker om te zien dan welk ander lichaamsdeel. Het is een stuk van de uitstraling, wat mij aantrekt.

berten

Belezen gebruiker
eerst gezicht & ogen, dan billen en dan borsten

en van die vetkwabjes aan de heupen vind ik mega lekker (neukteugeltjes) mmmm

Dopezilla

Badass junkie
Waarom maar één optie!? :angry:

Anyway, billen en benen. :grin:

Als het smoeltje een beetje presentabel is, in ieder geval. Daarna komt de rest.

Olle

Judas

Wijs gebruiker
Lippen. :wink:

T-men

Bewuste gebruiker
Komt ie; Schoenen...

Ik kan zo afknappen op een vrouw met 'goedkope' schoenen...
Ik weet het, 't slaat als een lul op een drumstel maar op de een of andere manier kan ik er niet tegen als je een mooie (of aantrekkelijke) vrouw op van die goedkope scapino (willekeurig gekozen) hakken ziet lopen...

*kijkt bedenkelijk naar zijn afgetrapte gympen die zo heerlijk zitten*

Bovenaan