Waar verstop jij je drugs?

Arenshi

Bewuste gebruiker
Stel, je bent op een fuif/rave/party (hoe je het ook wilt noemen) met eender welke drugs op zak en opeens komt er angstig een vriend naar je gelopen en zegt dat alle uitgangen gesloten zijn door politie en dat iedereen, 1 voor 1 langs de politie moet lopen en zonodig ook word gefouilleerd. Waar zou jij je drugs stoppen?
:wave:

ja goed dat kan, ben zelf ook vaak naar feesten geweest met 50+ pillen op zak, maar zulke hoeveelheden zijn gewoon risicovol he. Kijk als je nou 2 pilletjes bij je hebt ofzo en je wil er echt niet mee gepakt worden..maar in het scenario dat jij hierboven beschrijft ben je dan sowieso de lul. Of goed verstoppen natuurlijk...In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P

Je neemt het risico als je zoveel drugs meeneemt .... dan weet je dus ook de gevolgen!
Het is net als met te hard rijden en geflitst worden ;)

buzzrider zei:
De Sjeik zei:
In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
Idem hier.
Same, Daar mogen ze niet fouilleren. Alleen het zit uiterst onprettig :S ik had ook een paar pillen XTC en wou ik meenemen naar Utrecht, ik werd bang en wikkelde het in toiletpapier en deed ze bij me lul. Ja het was idioot maar toch een opluchting als je veilig bent beland. Dan denk je toch van ja het was het waard

Als het plafond ergens loszit op de wc, tijdelijk ff stallen...plek zoeken om te verstoppen en later weer ophalen :D

Toen ik nog veel naar feesten ging, werd er gelukkig nog niet zo extreem gecontroleerd als nu (1996-2003). Ik stopte het toen altijd in mijn bh of schoen. Ik feest niet meer zoveel verder, alleen heel af en toe eens een kraakfeestje en daar neemt men het gelukkig niet zo nauw met drugscontroles. Bewaar het dan altijd gewoon in een vakje van mijn tas.

Drientje zei:
Condoom erom heen en in je aarsje stoppen, of zonder condoom kan ook :love:

5420334_94a732d9d9.jpg

Op een feest als ze fouilleren bij de ingang,
stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. :wink:
Nog nooit gezeik mee gekregen.. :D

De anti-drugs feministen kijk ik aan met een seksueel getinte lach in mijn ogen die de dame laat kwijlen van een explosie aan genot die van binnen onbedwingbaar tot zijn ware werking komt.
Dan loop ik zo de discotheek binnen met het zakje amfetamine in mijn gebalde vuist :)

Gewoon in de kast, maar toen ik nog bij ouders in huis woonde in een 'schatkistje'. Een groen doosje met een paarse draak erop die op slot kan :love:

Beyond Illusion zei:
Gewoon in de kast, maar toen ik nog bij ouders in huis woonde in een 'schatkistje'. Een groen doosje met een paarse draak erop die op slot kan :love:
Heb jij een rave of party thuis :P

meestal leggen we allemaal in en dan gaat een iemand naar een dealer toe om 30 pillen te halen of zo, en dat ben ik meestal niet, dus ik heb het meestal zowiezo niet bij me, we gaan gewoon met zijn 4e naar een feest en eentje neemt de drugs mee naar binnen, wiet stop ik zo in mijn broekzak of in mijn pakje peuken

Mindgamer zei:
De anti-drugs feministen kijk ik aan met een seksueel getinte lach in mijn ogen die de dame laat kwijlen van een explosie aan genot die van binnen onbedwingbaar tot zijn ware werking komt.
Dan loop ik zo de discotheek binnen met het zakje amfetamine in mijn gebalde vuist :)
go mindgamer!

Ze kijken in discotheken alleen maar of je geen metaal bij je hebt... pilletjes kan je het beste in je broekzak stoppen, ze letten meer op randjes in je petje, of de randen van je sok.

Ik stop m'n pillen in m'n ondergoed, tussen dat stukje extra stof dat ter hoogte van je geslachtsdelen zit :P dus tenzij ik heel onzedelijk wordt gefouilleerd zal ik daar nooit problemen mee krijgen :D het scheelt ook wel als je een meisje bent denk ik, wordt meestal minder goed gefouilleerd dan m'n mannelijke vrienden..

Als het thuis op mn kamer ligt verstop ik het meestal in de leuning van mn bed ( grote buis met houtenbolletje erop :) )

Als ik uitga gewoon in mn broekzak ..

Men neme een kauwgumpakje. Kauwgum met plastic omhulsel eruit halen. voor kleine pillen: kauwgumpje eruit, pilletje erin.

Voor joints/groot spul:

Van het plastic omhulsel snij je de helft van 1 breedte van een kauwgum eraf( als dr van de voorkant naar kijkt heb je dus 2 hokjes waar kauwgums in zouden kunnen zitten als je t niet doormidden had gesneden) kauwgum ook doormidden snijden, met een beetje pritt/lijm kauwgumpje aan het omhulsel vastplakken, nu t geheel vastplakken aan de binnenkant van het pakje, aan de rand. Als je nu aan 1 kant kijkt zie je alleen kauwgum..

voor de andere kant kun je ook dat omhulsel gebruiken, alleen past er dan waarschijnlijk geen kauwgum in(als je alleen pillen/korte vloei doet wel natuurlijk), en moet je 'm natuurlijk niet vastplakken aan het pakje, anders krijg je dr niks meer uit :(

Voor de vlugge blik van een securitygozer in t halfdonker heb je gewoon kauwgum bij je 8) (en in 't volle zonlicht waarschijnlijk ook wel :D )

whyme zei:
Men neme een kauwgumpakje. Kauwgum met plastic omhulsel eruit halen. voor kleine pillen: kauwgumpje eruit, pilletje erin.

Voor joints/groot spul:

Van het plastic omhulsel snij je de helft van 1 breedte van een kauwgum eraf( als dr van de voorkant naar kijkt heb je dus 2 hokjes waar kauwgums in zouden kunnen zitten als je t niet doormidden had gesneden) kauwgum ook doormidden snijden, met een beetje pritt/lijm kauwgumpje aan het omhulsel vastplakken, nu t geheel vastplakken aan de binnenkant van het pakje, aan de rand. Als je nu aan 1 kant kijkt zie je alleen kauwgum..

voor de andere kant kun je ook dat omhulsel gebruiken, alleen past er dan waarschijnlijk geen kauwgum in(als je alleen pillen/korte vloei doet wel natuurlijk), en moet je 'm natuurlijk niet vastplakken aan het pakje, anders krijg je dr niks meer uit :(

Voor de vlugge blik van een securitygozer in t halfdonker heb je gewoon kauwgum bij je 8) (en in 't volle zonlicht waarschijnlijk ook wel :D )

Hmm, op de feesten waar ik naartoe ga wordt je kauwgom helaas wel echt uit het pakje gehaald. Bummer.

En in m'n bh stoppen werkt ook niet, ze voelen bij het fouilleren vaak onder het randje en dan zou het er zomaar uit kunnen vallen. :D

Terug
Bovenaan