Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
angie123 zei:Nou dan moet ik mijn flesje GBL maar snel eens omzetten naar GHB, want zo te lezen is het verschil in uitwerking toch wel erg groot!
Ik word van GBL alleen maar duizelig en sloom, dus denken jullie dat als ik GHB ipv. GBL gebruik het wel een betere uitwerking heeft voor mij?![]()
angie123 zei:Nou dan moet ik mijn flesje GBL maar snel eens omzetten naar GHB, want zo te lezen is het verschil in uitwerking toch wel erg groot!
Ik word van GBL alleen maar duizelig en sloom, dus denken jullie dat als ik GHB ipv. GBL gebruik het wel een betere uitwerking heeft voor mij?![]()

Psycho_Chrono zei:challenge zei:hey ik ben hier nieuw dus nog niet echt op de hoogte.
ik heb gelezen dat je GHB niet moet gebruiken in combi met alcohol
maar dat het heerlijk is in combi MDMA.
dat heb jij goed gelezen, en hou je eraan, geen GHB + alcohol, kan dodelijk zijn.
flappie zei:Ik gebruik alleen maar xtc en ghb tijdens de sex. Stappen met X of G vind ik niks maar tijdens de sex is het het lekkerste dat er is! Neem dan eerst een xtc en uurtje, 2 uurtjes later ghb. Met die combi heb ik de beste sex die er maar is! Kan dan ook rustig hele avond/nacht door en 8 uurtjes sex is dan niet overdreven!
Flugeltje zei:Ik gebruik het bij alles![]()
Ik ga men gebruik minderen...
barry zei:Ellesdee zei:Snackbek zei:ket ? bedoel je kat ?![]()
ketamine
wat is kat??![]()
El_V zei:als ik dit zo lees allemaal moet ik het toch ook eens een keertje uit gaan proberen :P
hopelijk komt het een keer op mn pad
Flugeltje zei:Je hebt gelijk poeheepunx, maar imo, veel mensen schrikken of vinden ghb minder omdat ze slecht kunnen doseren
challenge zei:op het bodybuildings forum word het heel positief omschreven voor de groei van het lichaam en vet afbraak.
mits bij juist gebruik.
poeheepunx zei:Waarom gebruiken jullie GHB?
Om te ontsnappen aan de saaie, eentonige en dagelijkse realiteit van onze maatschappij!
Het effect van GHB vind ik hééérlijk en in tegenstelling tot velen andere soorten drugs vind ik het geestelijk en ligamelijk veel minder schadelijk en valt het goede te combineren met mijn dagelijks leven. En je kunt het nog eens makkelijk zelf maken ook![]()
![]()
![]()
poeheepunx zei:Waarom gebruiken jullie GHB?
Om te ontsnappen aan de saaie, eentonige en dagelijkse realiteit van onze maatschappij!