Waarom gebruiken jullie GHB?

Ghb voor de sex ?

• Ja

Stemmen: 17 51,5%
  • anders

Stemmen: 16 48,5%

• Totaal aantal stemmers
    33
Ik gebruik ghb gewoon voor het relaxte gevoel en tijdens het uitgaan kan ik gewoon doorgaan tot in de middag, terwijl ik van alcohol rond een uur of vijf al moe wordt.
ik snap alleen niet dat zoveel mensen geil worden van ghb, ik heb dat dus totaal niet...
en dat je er geen kater van hebt is natuurlijk heel mooi meegenomen natuurlijk :D :D

SEX SEX zooooooooooo GOED met GHB het is hemels... oh oh oh ... ongelofelijK!!!!!! mijn 1ste x was uitproberen toen sex en t was :love: :love:
vind t veel chiller dan xtc, kater etc.. voel me vet opgefocked kan n week nie slapen maar met GHB is een roes en jUMMIE je voelt je 100% en het is lang nie tzo schadelijk als xtc of wahterver :P :)

Nou dan moet ik mijn flesje GBL maar snel eens omzetten naar GHB, want zo te lezen is het verschil in uitwerking toch wel erg groot!

Ik word van GBL alleen maar duizelig en sloom, dus denken jullie dat als ik GHB ipv. GBL gebruik het wel een betere uitwerking heeft voor mij? :s

angie123 zei:
Nou dan moet ik mijn flesje GBL maar snel eens omzetten naar GHB, want zo te lezen is het verschil in uitwerking toch wel erg groot!

Ik word van GBL alleen maar duizelig en sloom, dus denken jullie dat als ik GHB ipv. GBL gebruik het wel een betere uitwerking heeft voor mij? :s

Dat kan je alleen te weten komen als je heteens doet/gebruikt. Zoals je merkt en kunt lezen is de uitwerking toch verschillend per persoon.

Elke maand ga ik eens een dag of 2 door met speed. En dan heb ik wel ghb nodig. Wanneer je speed uitwerkt de ghb erop, dan blijf je je hemels voelen

angie123 zei:

Mwa, ik merk wel een klein beetje dat ghb meer het warme en lekkere effect heeft terwijl je van gbl meer verdooft wordt .

Maarja ben te lui om me gbl om te zetten :mrgreen:

Ik gebruik GHB altijd in combinatie met andere middelen. Het is perfect bij speed/coke/ketamine/mdma... Idd zoals flugeltje zei voor als het gevoel beetje over is om je nog even dromerig en lekker te voelen...

Ik gebruik alleen maar xtc en ghb tijdens de sex. Stappen met X of G vind ik niks maar tijdens de sex is het het lekkerste dat er is! Neem dan eerst een xtc en uurtje, 2 uurtjes later ghb. Met die combi heb ik de beste sex die er maar is! Kan dan ook rustig hele avond/nacht door en 8 uurtjes sex is dan niet overdreven!

Psycho_Chrono zei:
challenge zei:
hey ik ben hier nieuw dus nog niet echt op de hoogte.
ik heb gelezen dat je GHB niet moet gebruiken in combi met alcohol
maar dat het heerlijk is in combi MDMA.

dat heb jij goed gelezen, en hou je eraan, geen GHB + alcohol, kan dodelijk zijn.

Net zo dodelijk als alleen alcohol, het gene dodelijk is aan ghb+alcohol is dat je kan stikken in je eigen braaksel, dat kan bij alcohol ook.

flappie zei:
Ik gebruik alleen maar xtc en ghb tijdens de sex. Stappen met X of G vind ik niks maar tijdens de sex is het het lekkerste dat er is! Neem dan eerst een xtc en uurtje, 2 uurtjes later ghb. Met die combi heb ik de beste sex die er maar is! Kan dan ook rustig hele avond/nacht door en 8 uurtjes sex is dan niet overdreven!

xtc + ghb vind je niks aan tijdens het stappen :s :s :s

Waar vind jij dan wel iets aan?

Flugeltje zei:
Ik gebruik het bij alles :(
Ik ga men gebruik minderen...

Yo Flugeltje, :)

Jij bent duidelijk een van de meest ervaren en actieve leden in het GHB hoekje maar ik lees al wel vaker dat je gaat minderen. Ik wil niemand veroordelen op zijn keuzes en gebruik en wat jij wil doen moet jij gewoon doen. Maar minder je nou echt of neem je het steeds voor?

Adreno

Ik probeer toch 2 dagen per week niets te nemen.
Door het steeds willen minderen hou ik gewoon mijn gebruik in de hand..

Er zijn vaak dagen dat ik maar 4 ml neem, maar die dag heb je wel gebruikt....

Mijn uiteindelijke doel is alleen in het weekend gebruiken.

als ik dit zo lees allemaal moet ik het toch ook eens een keertje uit gaan proberen :P

hopelijk komt het een keer op mn pad

achja om er echt naar te gaan zoeken.. er komt vast wel een keer iemand aan mee zetten! ik heb tijd genoeg dus..

Om te ontsnappen aan de saaie, eentonige en dagelijkse realiteit van onze maatschappij!

Het effect van GHB vind ik hééérlijk en in tegenstelling tot velen andere soorten drugs vind ik het geestelijk en ligamelijk veel minder schadelijk en valt het goede te combineren met mijn dagelijks leven. En je kunt het nog eens makkelijk zelf maken ook :D :D

:love:

Je hebt gelijk poeheepunx, maar imo, veel mensen schrikken of vinden ghb minder omdat ze slecht kunnen doseren

Flugeltje zei:
Je hebt gelijk poeheepunx, maar imo, veel mensen schrikken of vinden ghb minder omdat ze slecht kunnen doseren

Waar ik echt van baal bij het gebruik van GHB is dat veel mensen je gelijk bestempelen als iemand "die ghb gebruikt om meiden te gebruiken en te misbruiken" Nou dat is iets waar ik echt van walg en nooit zal doen.

Opzich vind ik het niet gek want de media benadrukt ook alleen de negatieve kanten van GHB. Dat komt vooral door vieze trieste mensen:x die het als "rape drugs" gebruiken. Maar het grote meeren deel van de GHB gebruikers die het gewoon gebruiken om te genieten daar hoor je amper wat over.

Af en toe neem ik de tijd en moeite om mensen uit te leggen wat GHB nou is en dat het ook hele andere gebruikers doel eindes heeft. Ik zie ghb ook niet echt als een hard drugs maar meer als een soft drugs vergelijkbaar met wiet, hasj en alcohol. Alleen weet ik donders goed dat je ook snel te veel kan nemen en nokkie gaan. Maar dat vind ik opzich ook heerlijk :D zolang het maar gebeurd bij vrienden die weten dat ik GHB op heb.

Waarom.. ik gebruik dagelijks ghb door ghb is alles goed je hebt er nooit een kut dag tussen zitten je bent altijd vrolijk, het intresseert je niet wat andere van je vinden.. Ghb is gewoon zo kut omdat het altijd maar leuk blijft sommige mense zeggen je word het vanzelf wel beu maar ik vraag mezelf nog steeds af wanneer krijg ik dat dan. Met ghb maak je dingen mee die een nuchter persoon echt nooit van zijn leven zal meemaken.

Mijn ergste nachtmerrie zou zijn wanneer ik geen leverancier meer vind voor mijn ghb :o

@poeheepunx: het bizarre is dan nog, dat ghb bestempeld wordt als rapedrug, maar ten onrechte. Vele meisjes verzinnen maar zoiets om hun sletterig gedrag goed te praten van die avond en zo ghb een slechte naam geven.

Gebruik het gewoon en geniet van de vele voordelen omdat jullie wel met ghb omkunnen, en praat er gewoon niet over met andere mensen. Zo doe ik het ook. Om de maand eens enkele dagen rusten om je receptoren terug aan te vullen.

@Flugeltje: Ja je hebt gelijk, je kunt er vaak beter gewoon niks overzeggen tegen andere mensen.

En aan GHB komen is niet moeilijk je moet alleen weten waar je moet zoeken of zelf kok gaan spelen.

Aan GHB komen gemakkelijk? Waar dat ik woon wordt de drug GHB helaas als de grootste troep gezien die er bestaat. Coke, hero, XTC, speed,... Allemaal geen probleem, maar GHB "gevaarlijk gevaarlijk". Zeer spijtige zaak:(

Ik gebruik GHB óf GBL op sexparty, om er ongelooflijk geil en gewillig van te worden. Ik neem dan per 3 uur een GHB dosis van plm 3 ml, of GBL 1 mililiter. Om er zeker van te zijn dat ik weet wat ik doe, (want GHB/GBL nemen wél remmingen weg, móchten die er al zijn........) neem ik zeker niet meer. Af en toe is een lekker wijntje ook lekker erbij.
De frequentie van innemen is ongeveer 2x per maand.

Re:

challenge zei:
op het bodybuildings forum word het heel positief omschreven voor de groei van het lichaam en vet afbraak.
mits bij juist gebruik.

Was dit niet al achterhaald? Ik ben er erg door aangekomen, maar ik sport ook niet. Ik hield vooral veel vocht vast (GHB is een zout) en dat wil je niet als je strakke spieren wilt. De dag nadat ik stopte liep het vocht zo weer uit m'n porieen. Paar kilo lichter was ik meteen.

Ik kan me niet voorstellen dat een zout spieraanmaak bevordert.

toen ik het voor het eerst gebruikte voelde ik mij heel goed
maja ik heb soms mijn depressies en als ik dopje g heb gehad
dan voel ik mij lekker en ik heb schijt aan alles en ik ben niet zo lusteloos als anders
dan heb ik overal zin in en de problemen waar ik mee zit zeg maar daar zit ik dan niet mee.
en ik voel mij dan gewoon gelukkig zonder zorgen.
foking verkeerd maja

poeheepunx zei:

Om te ontsnappen aan de saaie, eentonige en dagelijkse realiteit van onze maatschappij!

Het effect van GHB vind ik hééérlijk en in tegenstelling tot velen andere soorten drugs vind ik het geestelijk en ligamelijk veel minder schadelijk en valt het goede te combineren met mijn dagelijks leven. En je kunt het nog eens makkelijk zelf maken ook :D :D

:love:

kijk zoiets heb ik dus dan ook. bijvoorbeeld met speed. word ik als het uitwerkt voel ik mij zwaar ellendig en verrot en als ghb uitwerkt dan ben je gewoon weer normaal

aah als ik dit hoor allemaal word ik echt boos :P

heb het ooit 1 keer gebruikt en t was heerlijk maar ben bang als ik het nog eens doe dat ik hooked ben. (ben vrij verslavingsgevoelig ik rook en dronk vroeger stevig)

Ongelooflijk fijn spulletje maar ik heb het tot nu toe alleen na parties gebruikt in een rustige omgeving of gewoon met wat vrienden in de huiskamer. Een heel warm en euforisch gevoel krijg je dan. Tijdens de seks is ook heel aangenaam.

Ik vraag me alleen af hoe het tijdens uitgaan is. Ik denk dat ik liever andere drugs gebruik tijdens het uitgaan maar het lijkt me leuk om een keertje te proberen. Tot nu toe gooide ik telkens het dopje van het flesje waarin het zat vol en goot het vervolgens in mijn keel. Als ik het tijdens feestjes ga gebruiken kan ik er beter wat voorzichter mee omgaan lijkt me zo.

Hoe kan ik het dan het beste doseren op een hele avond tijdens een partie? En hoe doseer je het spul in combinatie met xtc of mdma?

Terug
Bovenaan