Waarom snuif jij keta?

Ik snuif ketamine,
omdat het verdovende gevoel in je lichaam je zo duizelig maakt op een goede manier.
omdat ik op feestjes met men oge dicht 10 keer zo intens de muziek in me voel.
omdat ik het gevoel van ket snuiven leuk vind, het brandende gevoel in je neus.
& ik hou ervan om niet meer te kunnen stappen op je benen ,
en van de spleetoogjes ik ervan krijg.
Waarom snuif jij keta?
 
Exceptional Insight zei:
Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom.
Is da zo ?
ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen,
paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Omdat ketamine, ketamine is. Als het eenmaal je hart heeft gestolen ben je voor altijd verloren :hearteyes:
 

W.F.L.

Badass junkie
cOsmicSerpent zei:
Is da zo ?
ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen,
paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen

MDMA is hip bij de middelbare-school-huppelkutjes. Maar de man heeft gelijk. Ketamine's the new drug. :grin:
 

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Om scherpe randjes van pep eraf te halen, na lang wakker zijn, of als ik zin heb om schreef te zijn.
 
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
 

KoxBox

Badass junkie
cOsmicSerpent zei:
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
 

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat die kerel nu niks meer durft te vragen :P Bang dat jij en Drientje mij weer doen lachen :tearsofjoy:
 

Aalpoepert

Badass junkie
Omdat een k-hole zo'n aparte ervaring is dat het mijn nieuwsgierigheid blijft prikkelen. Het moment dat ik mijn lichaam niet meer voel, dat ik wegval tot de diepste kern van het zijn en dat angstige gevoel. Bang dat je doodgaat en dat je hierom zal verdwijnen, je voelt jezelf gewoon wegfaden.
Dat je vriendin bij je komt zitten (nuchter) en je knuffelt omdat je bang bent, want je bent aan het verdwijnen en dat er dan niets is dan een zeepbel met alleen jullie tweeën, zodat het lijkt alsof zij ook keta op heeft.

Bovendien is keta het magische danspoeder.
 

endor

Badass junkie
Drientje zei:
Omdat ik shotten nog niet kan.
:tearsofjoy:

OT : omdat ik graag eens wasted ben. Niets zo grappig als op straat stappen terwijl je om de 5 stappen bijna omvalt , terwijl mensen naar je kijken als je nog vrij normaal kan praten.
Alhoewel dat normaal praten er niet altijd in zit.
En zeer zeker omdat ik mijn eigen lach al lachwekkend vind op de keta , ik zeg 't je , ik lach echt als een meisje dan. :grin:
Dus vanaf ik lach , stop ik niet meer.
 

underworld

Wijs gebruiker
ik snuif keta omdat het persoonlijk een van de lekkerste drugs vind, je kan een uur lang compleet van de wereld zijn, en na dat uurtje heb je nergens meer last van, het geeft een golf van warmte over je heen, de k-hole is een van de intrigerendste drugs ervaringen die er is.
andere drugs gaan snel vervelen na meervoudig gebruik op korte tijd, maar keta wordt daarentegen steeds interessanter.

heerlijk spul om het ultieme uit muziek te halen en je wordt er lekker dansbaar van
 

flipkonijn

Bewuste gebruiker
cOsmicSerpent zei:
Exceptional Insight zei:
Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom.
Is da zo ?
ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen,
paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen

Waar ik kom (Gent en omstreken) wordt er veel ketamine gesnoven, ik zit naar het einde van de feesten soms wel eens als enige bij een groep niet aan de keta.
En waar ik woon zijn er ook nog veel mensen die het doen, meestal zijn het diegene die ik tegenkom in Gent, maar anders zie ik ze nooit.

Ik kan niet geloven dat het in Antwerpen niet zo is, want ik woon echt in een boerengat vergeleken met Antwerpen :wink:
Vooral eens je het gedrag van zo iemand kent, dan zie je het ook wel rapper.
Het zorgwekkendste vind ik dat ik 1 iemand goed ken die het soms doet en nooit koopt.
De rest van de mensen die ik het zie doen snuift eigenlijk alles op wat ze gekocht hebben tijdens of na het feest, en de afterparty duurt dan tot de ket op is :wink:

IK laat het eerlijk gezegd liever links liggen..
 

Beanhead

Badass junkie
Ach het is wel leuk maar het is niet my drug of choice. Vind het niet overweldigend leuk ofzo.

Maar wel grappig :tearsofjoy:

Maar inderdaad er wordt hier wel wat afgesnoven in Antwerpen hoor, alleen betalen ze zich blauw maarja moeten zij weten :wave:
 

W.F.L.

Badass junkie
flipkonijn zei:
Het zorgwekkendste vind ik dat ik 1 iemand goed ken die het soms doet en nooit koopt.
De rest van de mensen die ik het zie doen snuift eigenlijk alles op wat ze gekocht hebben tijdens of na het feest, en de afterparty duurt dan tot de ket op is :wink:

IK laat het eerlijk gezegd liever links liggen..

Dat ligt toch echt aan de mensen zelf hoor. Ik vind ketamine juist één van de minst verslavende drugs die er zijn. Wat niet wil zeggen dat je er niet verslaafd aan kan worden natuurlijk, maar het is wat mij betreft net zo verslavend als MDMA (voor mij minder zelfs, en MDMA vind ik absoluut niet verslavend), al kan je het wel vaker gebruiken. Niet zoals speed ofzo.
 

Beanhead

Badass junkie
W.F.L. zei:
flipkonijn zei:
Het zorgwekkendste vind ik dat ik 1 iemand goed ken die het soms doet en nooit koopt.
De rest van de mensen die ik het zie doen snuift eigenlijk alles op wat ze gekocht hebben tijdens of na het feest, en de afterparty duurt dan tot de ket op is :wink:

IK laat het eerlijk gezegd liever links liggen..

Dat ligt toch echt aan de mensen zelf hoor. Ik vind ketamine juist één van de minst verslavende drugs die er zijn. Wat niet wil zeggen dat je er niet verslaafd aan kan worden natuurlijk, maar het is wat mij betreft net zo verslavend als MDMA (voor mij minder zelfs, en MDMA vind ik absoluut niet verslavend), al kan je het wel vaker gebruiken. Niet zoals speed ofzo.

Was speed maar zoals ket :tearsofjoy:
 

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Omdat ik er vaag van word :confused:

Precies dat vage gevoel is geniaal.... Al zie ik me toch niet zo snel aan de Keta gaan tijdens een feestje.. Dan beter pep of sos of XTC natuurlijk.

Zeker de combo keta en dan goed blowen beviel me prima.

:hearteyes:
 

MrEko

Bewuste gebruiker
omdat ik als fan van Sci-Fi, Fantasy en (het genreoverstijgende, wtf-momenten leverende) Lost houd van bizarre alternatieve universa en mindfucks
 
Bovenaan