Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Status
Niet open voor verdere reacties.
harry123 zei:
Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch?

voornamelijk mentaal

fysiek heb ik zelf nog nooit meegemaakt en in mijn omgeving ook niet

de situaties waar het niet helemaal lekker liep was voornamelijk als iemand teveel input kreeg en flipte

zjimiz zei:
harry123 zei:
Wat bedoel je met niet meer kan handlen? Fysiek of psychisch?

voornamelijk mentaal

fysiek heb ik zelf nog nooit meegemaakt en in mijn omgeving ook niet

de situaties waar het niet helemaal lekker liep was voornamelijk als iemand teveel input kreeg en flipte

Nee niet echt last van.. Wel dat ik af en toe niet meer weet wat voor of achter was maar verder niet dat ik het niet kan handelen en er niet meer tegen kan of zo.

Heb gehoord dat er naast de oranje en gele redbulls op t moment ook roze redbulls in de omloop zijn, iemand bekend met de sterkte van deze? Mij werd verteld dat ze gemiddeld 190 mg zijn?
Iemand al eentje getest?

Ook zouden er naast de paarse partyflocks en rood/roze pf's nu ook blauwe defqons zijn, iemand die deze al gehad heeft en het mdma-gehalte weet?? zouden iig knallers zijn

Naast groene pistooltjes en oranje nu ook blauwe pistooltjes gespot, zouden ook knallers zijn iig

Bijlagen

• roze redbull.jpg
    roze redbull.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 34.522
Realities zei:
Heb gehoord dat er naast de oranje en gele redbulls op t moment ook roze redbulls in de omloop zijn, iemand bekend met de sterkte van deze? Mij werd verteld dat ze gemiddeld 190 mg zijn?
Iemand al eentje getest?

Ook zouden er naast de paarse partyflocks en rood/roze pf's nu ook blauwe defqons zijn, iemand die deze al gehad heeft en het mdma-gehalte weet?? zouden iig knallers zijn

Naast groene pistooltjes en oranje nu ook blauwe pistooltjes gespot, zouden ook knallers zijn iig

Heb de roze getest en deze zitten inderdaad in de buurt van de 190. Qua gevoel komen ze overeen met de oranje red bull

Wat betreft de blauwe defqons, deze zijn er al hele poos. Hier zit ong 200mg in! Ze knallen in ieder geval keihard!

Hmm ik vond de oranje Red Bullls toch beter dan blauwe defqon, maar die kunnen natuurlijk heel erg verschillen per batch..

Weer een nieuwe groene whatsapp nog maar paar dagen oud. Schijnen van de makers van fe groene pistooltjes zijn. Dus hopelijk ook weer dikke klappers

Grasdo zei:
Realities zei:
Iemand al eentje getest?

Heb de roze getest en deze zitten inderdaad in de buurt van de 190. Qua gevoel komen ze overeen met de oranje red bull

Wat betreft de blauwe defqons, deze zijn er al hele poos. Hier zit ong 200mg in! Ze knallen in ieder geval keihard!

bedoelde blauwe partyflocks, naast de roze:rode en paarse....
had blauwe defqons getypt, foutje, die zijn er idd al een tijdje

Maar las nu ook nieuwe nintendo's op de markt, zullen vast ook knallers zijn en rode redbulls ook denk k
Groene whatsapp ook vast, wel nog niet gezien, maar als ze vd makers van de pistooltjes komen...

k heb de roze ook gehad niet verkeerd van vele gehoord. alleen prijs was me beetje absurd
nu weer nintendos nieuwe druk

harry123 zei:
Jup gele en paarse nintendos gespot binnenkort paar gele halen

hoe is het met de zuiverheid van de pillen nowadays?

toen ik er mee begon eind jaren 80 was het allemaal best wel puur en goede kwaliteit, maar later werd het steeds meer bagger.

is het nu beter?

hoort wel!

:wave:

Hallo :)
Die paarse partyflock vond ik zelf echt mega fijn!!
Ik ben best klein en had aan een kwartje om mee te beginnen echt genoeg, vond ze best heftig.

Ik vroeg me af of iemand al ervaringen had met nintendo's ?

Ja ik, echte knallers! Had aan een halfje genoeg als start dosis, terwijl ik best groot ben. Bijnemen met kwartje. Heerlijk. Dit weekend weer op hard bass

Okee super bedankt voor de info! dan ga ik denk ik beginnen met een kwartje misschien zelfs een klein kwartje! :P

Ja! ik ook dit weekend op hardbass!! nou veel plezier :)
En nogmaals bedankt!

Ja precies je kan beter iets te laag beginnen dan te hoog, wat er in zit kan er niet meer uit.

Geen probleem en jij ook veel plezier!

Hier ook partyflocks, wat een knallers zijn dit. Heb die nintendo's ook genomen en die zijn ook heel goed, maar die partyflocks zijn iets beter. Ik zou alleen wel met een halfje beginnen want ze slaan echt in als een bom :beer:

Hihi ik heb weer de oude speakers op de kop weten te tikken :). Gelijk genoeg in geslagen voor een jaar of 2 hehehe kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken

Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.

Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???

Tekzor zei:
Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.

Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???

Paul franks zaten altijd rond de 120mg

Pff die nintendo's blijven ook echt knallers! Zaterdag 3 kwart gehad en ging perfect, zondag een halfje, en die klapte in! Echt wtf? Zelfde pil, uit het zelfde zakje, leek wel of ik een hele in een keer had genomen ofzo..

Trouwens weer nieuwe pillen op de markt: Lamborghini's en Batmans, lambo's rond de 190 mg, batmans schijnen hoger te zijn, nog niet weggebracht, maar moet ongeveer 250 inzitten.. Ben benieuwd!

Heb hier nu paarse lambo's, er wordt gezegd tussen de 190-204 mg maar dat weten we maar op een manier zeker!! :wink:

harry123 zei:
Hier ook een uitslag gezien van de groene androids (opvolgers van de mk's) 217 mg nog geen spreiding

Zijn weer meerdere sterke pillen in omloop, deze hierboven dus en:
walnootje zei:
Heb hier nu paarse lambo's, er wordt gezegd tussen de 190-204 mg maar dat weten we maar op een manier zeker!! :wink:

Blijkt na test circa 185mg MDMA erin te hebben zitten. Zijn die ook paars/rood (vrij grote) pillen gespikkeld met wit aan de buitenkant met niet op allemaal een gedrukt logo? Dat is tenminste die ik had laten testen en dus 185 uitkwam.

Lijkt gehaast te zijn gedrukt als je het mij vraagt, maar goed oppassen dus met deze pillen!

Weer nieuwe, eergisteren tegen gekomen, blauwe supermans, uitslag nog niet bekend denk dat die volgende week wel komen! En nieuwe batch mariosterren, spreiding ongeveer 140-150 mg

Ik heb net vandaag groen androids opgehaald, er werd mij ook verteld dat hier zo 200 - 220 in zou zitten. Dat zou dus kloppen met de verhalen die ik hier lees. Ik laat ze deze week testen en zou dan de testresultaten hier wel even op zetten.

Ik heb vorige keer pillen gehad waar hoogstwaarschijnlijk PPMA in heeft gezeten dus ik laat voortaan de pillen die ik koop eerst testen, meestal gaat het wel goed als je ze bij je standaard dealer weg hebt maar op feestjes e.d. weet je het nooit.

Ben nog maar een beginnende gebruiker maar wil niet meteen de kist in.

Ik lees hier over de blauwe superman.. Ik heb ze donderdag gepakt, heerlijk pillen maar ik heb me laten vertellen dat er 2-CB inzat, en dit merkte ik ook wel.. Ik heb 2x een halfje gepakt met daar een stuk of 4 biertjes bij en effect was echt zalig alleen erg moeilijk wandelen en geen sigaretten meer kunnen rollen..

Ik heb die blauwe supermannen gepakt donderdag, damn! Wat een pillen, maar er zat blijkbaar 2-CB in dus let er mee op!

Iemand ervaring met roze rolexjes?

Ik heb er hier een tripverslagje over geschreven, maar was wel 'n halfje (wat ik volgende keer ook zal doen wegens té sterk) en met een beetje C erbij (wat ik nu zal achterwege laten...)

Zo intens mellow heb ik me nog nooit gevoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan