Warm en koud niet onderscheiden

Beste df'ers,

Ik heb na een avond flink lopen spacen op xtc pillen bij thuiskomst iets heel raars gehad. Ik had me voorgenomen om een lekker warme douche te nemen en stapte onder de straal. Toen schrok ik toch wel wat het water wat over me hele lichaam heerlijk warm aanvoelde was ijskoud op m'n handen. Zou iemand dit misschien kunnen verklaren en of dit misschien ook verdere gevolgen heeft?

Thespacechase :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit kan komen door een verstoorde bloedsomloop waardoor je handen niet verwarmd worden. Hoeft op zich niks te betekenen maar het kan ook zijn dat je een afgeknelde bloedsomloop hebt. Dus als dit aanhoudt snel naar de huisarts anders kan het fout aflopen. Maar aan de andere kant zijn koude handen of voeten niet zo vreemd bij drugsgebruik. Gebruik je vaak?

Svali zei:
Dit kan komen door een verstoorde bloedsomloop waardoor je handen niet verwarmd worden. Hoeft op zich niks te betekenen maar het kan ook zijn dat je een afgeknelde bloedsomloop hebt. Dus als dit aanhoudt snel naar de huisarts anders kan het fout aflopen. Maar aan de andere kant zijn koude handen of voeten niet zo vreemd bij drugsgebruik. Gebruik je vaak?
hee thx voor je reactie,
gebruik niet zo lang en max 1 keer per maand en het was trouwens die zelfde avond al weer over maar schrok er toen wel even van, geeft maar weer aan dat het tering zooi is en je er mee moet oppassen :wink:

de avond zelf wel veel buiten geweest maar volgende dag toch wel even binnen gezeten voor het douchen, weet bijna zeker dat dit het niet is geweest het voelde ook wat intenser dan een normale kou/warm tinteliling
greeetz

Bovenaan