Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ali.b123 zei:------------------------------

yeti zei:Al kreeg ik er 50 euro de gram op toe: never again![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lysergine25 zei:zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?
Pikachu zei:Die persoon verkoopt voor 25 halfjes en voor 70 euro heeltjes van dezelfde kwaliteit... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Great succes!
xpressurself zei:Lang wachten en niet zeker weten of die daadwerkelijk komt en dan alsnog 50 euries betalen. Krijg dan wel echt keihard spul wat nog vochtig/plakkerig is en waarvan je echt al lekker verdoofd bekkie krijgt na een nak.
Of gewoon het middelmatig tot goede spul halen voor 40 euries en maar 15 min. wachten.![]()
aso zei:ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje
CrimIntent zei:teveel? teveel? haal het spul dan zelf binnen en distributeer het zelf dan als je het teveel vind..
natachadb zei:aso zei:ik betaal inkoop prijs 130 euro voor 5 gram. vant blok gesneden voor me neus.als ik meer koop betaal ik nog minder, en krijg altijd wel een extratje
en gaat het dan om goede kwaliteit (getest) ? Ben zelf ook van gent en ervaring leert mij dat er langs ons kanten geen (in mijn ogen) écht goede coke te kopen valt omt even hoeveel je er ook wil voor betalen.