Wat doen jullie tegen de zogenaamde dinsdagdip?

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb hem nu natuurlijk al vandaag, dat krijg je als je op vrijdag los gaat... :evil:

Ik weet het.... 'eigen schuld, dikke bult' en 'wie zijn billen brand moet op de blaren zitten'.

Maar misschien kunnen wij elkaar toch wat tips geven om deze dag toch zo goed mogelijk door te komen.

Mijn tip is: sapjes heel veel sapjes, ik drink nu fruit en co voor extra weerstand. Zo misschien even een beetje rustig aan sporten en dan even sauna-en of zonnebanken.

Wie oh wie heeft er nog meer tipjes?

(ben op dit moment vooral moe en wazig, meer dan down en depri gelukkig).

gelukkig heb ik daar niet meer zo heel veel last van nu ik minder gebruik. Maar kweet waar je over praat. Als ik me zo voelde na een weekendje er flink van langs gaan dan ging dingen ondernemen; op mn werk vooral doorgaan en niet stoppen (was dan na een weekend ook altijd spik en span hihi) en als ik niet hoefde te werken ging/ga ik flink opruimen. Kort door de bocht: zoveel doen dat je er niet bij nadenkt, jezelf geen tijd geven om je klote te voelen. Oja en goed eten dat wilde bij mij nooit zo lukken maar met wat dwang van mezelf .... dan voel je je ook een ander mens

Pre- en Postloaden!

Ik denk dat ik er binnenkort een mooi stukje overschrijf en er een sticky van maak.

Ik ben net even rustig aan wezen sporten, daarna de sauna ingedoken en toen nog even gezonnebankt... en ik ben helemaal herboren!!!!

Die houden we erin :mrgreen:

probeer dan wat fruit enzo te eten. en naar vrienden wat napraten en dan word iedereen vanzelf wel weer wat vrolijker door de vage acties die we hebben meegemaakt :P

ik heb een keertje toen ik in een weekend 3.5 snacks had genomen van dinsdag tot vrijdag op me bed gelegen en beetje zitten tv kijken meer niet ik had nergens zin in

ik voel me de dag na xtc altijd heel tevreden en goed

beetje brak gevoel in je lichaam wel maar mn geest voelt altijd heel fijn , gewoon de hele dag rustig aan beetje smoken met vrienden en muziek luisteren werkt altijd goed genoeg :stoned:

spacekonijn zei:
ik voel me de dag na xtc altijd heel tevreden en goed

beetje brak gevoel in je lichaam wel maar mn geest voelt altijd heel fijn , gewoon de hele dag rustig aan beetje smoken met vrienden en muziek luisteren werkt altijd goed genoeg :stoned:
idd ik ga akkoord.. ene beetje napraen over het feestje enzo, ook veel eten helpt dan voel je je lichamelijk al weer 85% in orde

Goed eten, veel fruit, exstra vitaminepillen, eiwitshakes, lkkr trainen, sauna.
Dit werkt voor mij erg goed.

je niet gek laten maken door je gevoel. Vooral in het weekend naast het ongezonde leven ook proberen nog een beetje gezon te leven. Plan iets in voor de dinsdag, thuis zitten wordt je alleen maar gaarder van.

Als ik dinsdags terug ben van school en de dip is d'r ga ik sowieso de hele middag slapen. En dan savonds lekker op de bank en hopen dat t woensdags over is :rolleyes:

Wat volgens mij ook wel helpt is er maandags 1 vreten, en dan woensdag weer 1 ofzo, zo kom je de week ook door 8)

fruit fruit fruit en nog eens fruit, en een flinke borrel wil bij mij
ook nog wel is helpen, voel me dan een stuk beter :wink: :beer:

Zowieso heel veel slapen is goed voor je, zeker na gebruik van pep. Gezond eten!
Van pep kan ik me maandag en dinsdag nog weleens wat depri voelen, met xtc heb ik daar gelukkig niet zo'n last van.

Goed slapen na feessie, fruit eten en L-Tryptofaan slikken. Als ik dat doe dan heb ik helemaal nergens last van. Voel me juist heel tevreden en gelukkig!

Wat ik doe is als de xtc snachts is uitgewerkt na feesje van alles eten en daarna wat multivitamine nemen en daarbij nog een hoop vitamine c bij nemen.
dan voel ik mij de dag daarna al stukken beter.
en de dag na xtc gebruik een antidepressie pilleke nemen,goed eten en s'avonds zyprexa nemen die ik nog heb liggen van vroeger toen ik die nog moest nemen.
de volgende dagen heb ik nergens last van.
als ik dit niet deed had ik echt heel lang last dat ik xtc had gebruikt.

Cordini zei:
Als ik dinsdags terug ben van school en de dip is d'r ga ik sowieso de hele middag slapen. En dan savonds lekker op de bank en hopen dat t woensdags over is :rolleyes:

Wat volgens mij ook wel helpt is er maandags 1 vreten, en dan woensdag weer 1 ofzo, zo kom je de week ook door 8)
Totdat je na een paar jaar helemaal kapot bent door elke dag te slikken. Nee sorry ik sla over.

Cordini zei:

ja en dan die dagen niet slapen en na een jaar dikke hersenschade hebben..
nee dank je :wave:

Jeller zei:
Cordini zei:

Dat valt ook wel weer mee.

Ik nam woensdag, donderdag, vrijdag en zondag (gisteren)... niet op Thunderdome dus. Donderdag kristallen en de andere dagen driehoekige X-ies. Erg slecht zoveel, maar geen dip.

boy zei:
Jeller zei:
Cordini zei:

Ik nam woensdag, donderdag, vrijdag en zondag (gisteren)... niet op Thunderdome dus. Donderdag kristallen en de andere dagen driehoekige X-ies. Erg slecht zoveel, maar geen dip.

Oh gast? Je maakt een slechte grap nu toch?

Bal0n zei:
boy zei:
Jeller zei:
Cordini zei:

Oh gast? Je maakt een slechte grap nu toch?

Was het maar zo. Het is een hele slechte gewoonte van me om als ik iets op het oog heb, dat ik me daar dan helemaal op stort. Dat heb ik echt met alles, van games, tot kleding en hier dus ook bij. Bijkomend nadeel is dat het voor mij erg makkelijk was om meer te pakken.

Maar goed, ik vond het zelf ook een beetje uit de hand lopen, dus heb me maar voorgenomen om een hele lange tijd niet te nemen. Afgelopen zondag merkte ik er ook echt niks meer van, en dat was ook eigenlijk het teken van shit dit gaat te ver.

Verder geen dip (nooit eigenlijk), alleen vanmiddag een beetje trillerige handen.

Ja van dip zal het mss meevallen, xtc is sowieso niet zo'n erge katerdrugs.. maar het zal je hersens gene deugd gedana hebbe

Jeller zei:
Ja van dip zal het mss meevallen, xtc is sowieso niet zo'n erge katerdrugs.. maar het zal je hersens gene deugd gedana hebbe

Niet zo een katerdrugs?? Ik voel mij toch altijd zeer slecht de dag erna!! Ben After-E gaan halen en ik moet zeggen het heeft toch wat geholpen :)

Als je maar 1-3 pillen pakt (hoger ben ik nog niet gegaan), dan heb ik er de volgende dag niet echt veel last van hoor.. en beetje leeg ben ik wel, maar om te zeggen dat ik me echt slecht voel, dat is het totaal niet.. en als ik dan wat eet is het bijna volledig weg. Mss als je overdrijft met gebruik dan zal je mss wel een stevige kater hebben, maar een speedkater is toch erger zeggen ze

Terug
Bovenaan