Wat eten jullie voor het gebruik?

BorisDude

Newbie
Hoy

Als je naar een feestje gaat en je wilt XTC/mdma nemen wat hebben jullie op voorhand gegeten? Ik eet nooit OP het feestje, ook niet als 't feestje bijna gedaan is (hamburger ed) want kan dan gewoon niet eten.

Is 't beter om op voorhand iets vettigs te eten (friet oid) of toch best een salade met dressing/brood? Letten jullie daar speciaal op wat jullie eten voor je gebruik of niet?

Gr

Immo

Badass junkie
Ik probeer altijd flink wat te eten (gezond eten), voor ik xtc gebruik omdat de dag erna toch niet echt veel naar binnen wilt. Na het gebruik eet ik meestal fruit.

langeman

Bewuste gebruiker
Gewoon waar je trek in hebt, liefst een beetje gezond (waar ik vooral gevarieerd mee bedoel).

Beanhead

Badass junkie
Heb net friet met biefstuk binnen.

Denk dat ik nog langs het frituur ga, daarna CORE EN MDMA WOOOO

iSmokex

Bewuste gebruiker
Meestal eet ik gewoon ongeveer 3 uur van te voren iets, niet echt iets speciaals, gewoon wat mn ouders me die avond voorschotelen. Maar ik zou niet met een te volle maag een pilletje slikken, heb bij vrienden gezien dat dit soms nogal ongelukkig afloopt (voelde zich in principe wel goed, maar heeft wel alles onder gekotst wat niet echt prettig voor hem, en ook de mensen die erbij waren was).
De dag erna wel goed eten natuurlijk! Al is het moeilijk, is het echt veel beter je er wel toe te zetten.

Dopezilla

Badass junkie
iSmokex zei:
Meestal eet ik gewoon ongeveer 3 uur van te voren iets, niet echt iets speciaals, gewoon wat mn ouders me die avond voorschotelen.
Dittem. Gewoon je avondmaal.

Tenzij ik me erg leeg voel eet ik daarna niks meer. Op een totaal lege maag neem ik geen drugs, aangezien ik dan nog wel eens wil gaan braken bij inslag.

Te vet eten is ook niet aan te raden, zoals sperSIZEboon al zei, dat wil ook nog al eens tot braken leiden.

Op een volle maag xtc nemen kan wel, maar het zal een tijd duren voor het begint te werken, dus houd daar rekening mee en ga niet bijnemen uit ongeduld. Als het dan inslaat wil je nog wel eens totaal van de wereld raken. :P

Olle

Chris Pontius

Badass junkie
Het liefst mijn favo eten zodat ik mezelf zo veel mogelijk vol kan proppen omdat ik daarna meestal niet zo veel eet.

BorisDude

Newbie
Okee, dus 't zal die avond voor mij een gewone maaltijd worden (niet te vettig) en ik ga eens proberen om niet vlak voor mijn vertrek te eten want idd de inslag duurt dan bij mij langer. Kotsen heb ik nog niet moeten doen, behalve een keertje van een mcpp pil (ervaring wil ik echt nooit meer meemaken!). Dus 3u ervoor ga ik eens proberen, thanks!

Grtz

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik eet altijd tot 3 uur voor dat ik een pil neem normaal een broodje of wat er voor handen ligt daarna niets meer

J86

Bewuste gebruiker
Aanrader: Pasta

Veel verschillende dingen geprobeerd en heb het idee dat als ik bijvoorbeeld een flink bord macaroni of spaghetti heb gegeten is veel minder last van een kater heb en me beter voel tijdens en na de trip. Komt vooral door de langzame koolhydraten. Wielrenners eten bijvoorbeeld ook vaak pasta voor een grote rit.

peter pan

Experimenterende gebruiker
Jup een lekker groot bord pasta doet wonderen voor mij betreffende mn kater de volgende morgen.

Wel een uurtje of 3 van tevoren om de ergste load op je maag te verlichten als de drug inslaat.

En aan het einde van de avond eet ik als het aanwezig is op het feest ook het liefste een bakje fruit of iig iets fris met veel suiker. Dat helpt bij mij ook altijd wel.

En als drinken iets van sportdrank om je verlies aan zouten en mineralen (door het zweten en plassen) aan te vullen. Aquarius is een goeie hiervoor. Of gewoon een andere isotone sportdrank.

Vigilante

Wijs gebruiker
J86 zei:
Aanrader: Pasta

Veel verschillende dingen geprobeerd en heb het idee dat als ik bijvoorbeeld een flink bord macaroni of spaghetti heb gegeten is veel minder last van een kater heb en me beter voel tijdens en na de trip. Komt vooral door de langzame koolhydraten. Wielrenners eten bijvoorbeeld ook vaak pasta voor een grote rit.

Inderdaad. Ik eet meestal ook veel, zodat mijn maag aan het eind van de avond niet vervelend gaat rommelen en knorren.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.

Oom Klaas

Badass junkie
zazzoo zei:
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.

Dat gaat toch alleen op voor dxm?

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ja en Benzo's, van mdma ben ik niet 100% zeker, maar ik vermoed van wel. Ik zoek het straks nog eens op welke stoffen agonisten en antagonisten zijn, of beter inhibitors.

Vigilante

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
zazzoo zei:

Dat gaat toch alleen op voor dxm?

Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik heb geen standaard ritueel voor dat soort dingen, ik prop er een gewoon een broodje in of een hamburger altijd goed.
Heb vaak dat ik sochtends pas eet en dan eet ik pas de volgende dag weer, beetje ongezond maarja.. van pillen krijg ik niet zo'n honger :grin:

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Bij mij ligt het er een beetje aan op welk tijdstip ik ga nemen.

Als ik naar een festival ga, en die zijn meestal overdag en ben ik daar rond een uur of 3, dan eet ik misschien brood maar een zak chips is waarschijnlijker.

Feesten die in de avond plaatsvinden, als avondeten vaak pasta, liefst ook een beetje laat. En soms ook nog wat chips of een kleine vette hap. Ik vind niets vervelender dan het gevoel krijgen van een hongerige maag terwijl je gewoon chill wilt spacen.

Flameon

Badass junkie
licht voedsel, niet teveel vet, dan duurt de inslag het langst.
Ook paar uur vantevoren eten inderdaad. 19u eten, 22u slikken

mephuser

Belezen gebruiker
Ik eet 4 uur van te voren niks meer.. Tijdens 'het gaan' ook helemaal niks.. Eigenlijk tot na een paar uur nadat ik de volgende dag wakker word niks. Niks smaakt en alles is heel droog!

zazzoo

Bewuste gebruiker
sarcasm zei:
Iets wat niet al te ranzig smaakt als het er weer uit komt. Meestal is dat dus niks...
Moet jij vaak kotsen van de mdma dan? In mijn omgeving zijn er wel mensen die van de mdma moeten overgeven of er toch misselijk van worden. Ik heb het nog nooit voorgehad, misschien omdat ik op de mdma nooit alcohol drink ofzo?!
Maar ik hou het toch op twee bananen voor gebruik :)

it'sme

Belezen gebruiker
Ik drink nooit alcohol met X, maar heb toch ook al regelmatig moeten overgeven. Bij is dat puur als ie inslaat en ik ff flink hard ga. Sinds ik na de eerste halfjes pak heb ik het niet meer gehad. Maar daarvoor altijd bij de 2de en 3de gooien :kots: Moet wel zeggen dat was vooral met de blauwe mitsu's en de mickey's. Die waren ook behoorlijk lekker :rock:

sarcasm

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
sarcasm zei:
Iets wat niet al te ranzig smaakt als het er weer uit komt. Meestal is dat dus niks...
Moet jij vaak kotsen van de mdma dan? In mijn omgeving zijn er wel mensen die van de mdma moeten overgeven of er toch misselijk van worden. Ik heb het nog nooit voorgehad, misschien omdat ik op de mdma nooit alcohol drink ofzo?!
Maar ik hou het toch op twee bananen voor gebruik :)

Pure MDMA niet echt, maar als je het combineerd met iets anders kan dat wel voorkomen. Van xtc ga ik regelmatig over mijn nek. Ik eet niet echt voordat ik gebruik, maar als het uitwerkt heb ik trek als een beer en eet ik meestal een grote friet speciaal met uien en een kaassoufle. Zelfs na de speed eet ik nog, iets waar mensen soms een beetje van opkijken... En ja, ik drink (bijna) altijd als ik uitga. Alleen bier en water dan wel, niks sterkers en niks met veel suiker.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Over welke combo heb je het dan?
Hehe daar kan ik me volledig in vinden,ik kan altijd eten, speed mdma... altijd wel trek in appels als ik op de mdma zit. :) Mijn slogan is dan ook, (waar ik voor betaald heb moet binnenblijven)
Dus geen gekots voor mij. (XTC doet gewoon niks met me)
Tja iedereen zit nu eenmaal anders in elkaar he.

trippelh

Bewuste gebruiker
Ja als je alles van iedereen leest reageerd iedereen anders op drugs , eten en alcohol.

Ikzelf eet ruim van te voren drink nooit met xtc en dat gaat goed :)

sarcasm

Bewuste gebruiker
Niet drinken met XTC? Ik heb heel veel moeite met plassen met XTC. Zo heeft iedereen wat...

Ik kots eigenlijk vooral als ik MDMA op heb als ik het combineer met iets waar ik vaker van moet kotsen. XTC, speed, keta, alcohol, etc. Ik heb een keer moeten kotsen van een MDMA en LSD combi, masar dat was eenmalig en volgens mij kreeg ik buikgriep tijdens mijn trip want ik heb meer dan 40 uur in de leegloopstand gestaan...

zazzoo

Bewuste gebruiker
Dat moeilijk plassen heb ik ook wel met mdma + en kleine fluit :grin:
Nee, combo's daar begin ik niet aan, hoogstens een benzo om er na lekker te slapen.

Bovenaan