Wat gebruikt in het weekend ??

68899

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Johannes de Tripper zei:
wat pep geprobeerd, maar delirium had eigenlijk al te veel opgesnoven. :openmouth: :P

Technisch gezien was dat niet in het weekend, het was vrijdag :P

Maakt niets... Vrijdag Zaterdag Zondag , en oja Koninginnedag allemaal een pot nat dus ook weekend !! :mrgreen: Hahaaha :beer:

Boelie

Newbie
vrijdag avond begonnen met drie vlinders en wat energy blikjes. Daarna won ik 10 euro met pokeren dus werdt een gram pep gehaald. Volgende dag weer 10 euro voor een gram pep ging naar een disco. volgens mij is er voor 40 of 50 euro speed gehaald in het weekend bij elkaar opgeteld.
Door mij en een paar anderen. Natuurlijk niet te vergeten wiet en kleine beetje hasj vrijdagavond.

^_^

Bewuste gebruiker
psychonaut'86 zei:
^_^ zei:
cocaine, speed, lsd, xtc :hearteyes:

Ik dacht dat jij gestopt was :confused: ? En dat je daarom niet naar e meeting kwam? Naja... wel gezellig gehad iig? :P

I fucked up :openmouth: Maargoed xtc was al 3,5 maand geleden dus dat mocht wel weer eens, lsd was leerzaam. Cocaine en speed ehm kleine hoeveelheid...

Heb er al over nagedacht om in ieder geval een dagje te komen het lijkt me wel heel gezellig, moet wel oppassen met drugsgebruik dan :P

hypersnap

Bewuste gebruiker
Nu niets meer omdat men stop periode er aangekome is (alleen smoren wel ga ik nog doen) So wish me good luck :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Dit weekend: keta, wiet / hasj, beetje pep, en ghb die ik niet voelde.

Volgend weekend :P alleen keta / kristalle en wiet denk ik :)

azgaza

Badass junkie
Dit weekend alvast paddo's gedaan, en wiet gerookt, en hasj gerookt, en ik zal vast nog wel meer blowen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Dit weekend: keta, wiet / hasj, beetje pep, en ghb die ik niet voelde.

Volgend weekend :P alleen keta / kristalle en wiet denk ik :)

Correctie gister pilletje getikt :)

En volgend weekend niets denk ik heel mis keta of kristalle. En anders alleen wiet en of hasj :wink:

:wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
nix paar jointjes gerookt en vroeg naar bed, daar bleef t bij, is ook wel een keertje goed :wink:
same here, wel wat alcohol maar nix van hardrugs
het weekend daarvoor was beetje teveel...

Bovenaan