Wat gebruikt in het weekend ??

Brandon

Bewuste gebruiker
helemaal niets, heb hard gewerkt, afgelopen week wel een keertje wat speed gehad :), maar heb weer zin in iets anders, liefst xtc, een avondje knallen een een hardcore feest xD

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pillen en pep, weer eens 2 maanden zonder volgehouden, dus het mocht wel weer. En shit wat was dat lekker! Ik voel me nog steeds raar >.<

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
GabberSnoePie zei:
ExceptionalInsight zei:
Pillen en pep, weer eens 2 maanden zonder volgehouden, dus het mocht wel weer. En shit wat was dat lekker! Ik voel me nog steeds raar >.<
slapen doet wondere (als je dat al kan) :P
Hah, nee, van een uur of 3 gistermiddag tot een uurtje of 10 vanochtend in bed gelegen, weer met een combi die ik al zo vaak heb gedaan en toch vind ik af en toe nog wel nieuwe dingen, is dat raar?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
GabberSnoePie zei:
ExceptionalInsight zei:
slapen doet wondere (als je dat al kan) :P
Hah, nee, van een uur of 3 gistermiddag tot een uurtje of 10 vanochtend in bed gelegen, weer met een combi die ik al zo vaak heb gedaan en toch vind ik af en toe nog wel nieuwe dingen, is dat raar?

:confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
GabberSnoePie zei:
Ik weet dat paranoia van lang wakker zijn niet raar is (nouja, wel raar, maar.), maar dit was voor mij bijvoorbeeld nieuw met x en pep.
Joint draaien was bijna onmogelijk, fel licht van die plakrand af, afgewisseld met zwarte vlekken, duurde best lang, ook nieuw.. en dat was zo'n 40 uur later :grin: en nog wel een paar vage dingen.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Vrijdag/zaterdag: 2 kleine potjes ghb
zondag: ghb + 1 klein lijntje speed + 1 slaappil + 2 joints
Maandag (verlengd weekend): weed + ghb + misschien 1 gr coke

Fishhead07

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Vrijdag/zaterdag: 2 kleine potjes ghb
zondag: ghb + 1 klein lijntje speed + 1 slaappil + 2 joints
Maandag (verlengd weekend): weed + ghb + misschien 1 gr coke

GHB verslaafd ? :P

Heheh lkkr combotje :grin:

OT: Alleen vrijdag MDMA kristalle + wiet gebruikt. Verder niets :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
Het is het weekend tot en met het einde ervan bij alcohol en thc gebleven, maar naast wiet en bier ook nog hasj en whiskey.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tot nu toe twee kleine spacecake jes, maar het is tweede pinksterdag, dus het wordt een lang weekend... :mrgreen:

xcrement

Belezen gebruiker
Saivy zei:
Ik weet het, maar het was eenmalig. :flushed:

Het is leverdialyse trouwens.

leverdialyse als gevolg van drugs?
is in ieder geval niet best.
En is het niet enorm slecht om dan nog speed/coke te gebruiken?

ot: enkel beetje wiet en alcohol
en beetje hydrocodeïne

Bovenaan