Wat is jouw drugs low 5?

Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in ;).
Gezien de hoeveelheden chemicaliën die via je mond naar je maag gaan. Dat kan nooit goed zijn voor alles wat het aanraakt. Hoor ook meerdere mensen hier vermelden dat GHB pas leuk wordt na een aantal doseringen.
En ik eet inderdaad geen drop. Niet daarom maar omdat ik veganistisch eet.

Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in ;).
Ook vind ik de kans op deze bijwerkingen niet echt aantrekkelijk (gezien het doseren nogal nauw komt, helemaal als je al onder invloed vent.)

Vergiftiging
Bij GHB-gebruik is de kans op overdosering
groot. Dit komt door de snelle en niet-rechtlijnige
opname, de smalle werkingsbreedte en de moeilijke
doseerbaarheid van GHB (Brunt et al., 2014; Jazz
Pharmacauticals, 2012; Wojtowicz et al., 2008).
• Een overdosering heeft effect op vele orgaan-
systemen: de hersenen, het maagdarmstelsel, de
stofwisseling, de ademhaling, en hart en vaten.
• De meest voorkomende klachten zijn braken,
misselijkheid, vertraagde ademhaling, verlaagde
lichaamstemperatuur en vermindering van het
bewustzijn.
• Ook opwinding, vergeetachtigheid, stoornissen
in oriëntatie, verslapping, duizeligheid, trillen,
onwillekeurige bewegingen, epileptische insulten,
verwarde spraak, hoofdpijn, verminderde
coördinatie, trage reacties, hallucinaties,
onbedoeld verlies van urine of ontlasting
(incontinentie), diarree, verzuring van het
lichaam, een te hoge suikerspiegel, acute afbraak
van spierweefsel, ademhalingsproblemen
(variërend van te weinig ademen of helemaal niet
meer ademen tot een versnelde ademhaling of
onregelmatige ademhaling), hartritmestoornissen,
een te lage hartslag, een te lage of juist te hoge
bloeddruk, etc. kunnen optreden (Neptune, 2015).
• Levensbedreigend kunnen de
ademhalingsproblemen, trage hartslag en het
bewustzijnsverlies zijn. Een van de gevaren is
ook dat de gebruiker stikt in zijn eigen speeksel
of braaksel (zie kader outgaan). De meest
aannemelijke oorzaak van overlijden is een
afname van het aantal ademteugen (bradypnoe)
of helemaal stoppen met ademhalen (apnoe)
(Thai et al., 2006, 2007). Als ook de omgeving
het bewustzijnsverlies als ‘normaal’ onderdeel
van GHB-gebruik beschouwt en er geen
medische hulp gezocht wordt bij overdosering,
kan dit leiden tot onnodige sterfte.

Bron: zie bijlage (pfd van trimbos)

Bijlagen

Maar goed, het is uiteindelijk mijn mening hé. Als mensen er plezier uit halen, prima maar voor mij wegen de vele nadelen niet op tegen de (voor mij) matige high.

Maar goed, het is uiteindelijk mijn mening hé. Als mensen er plezier uit halen, prima maar voor mij wegen de vele nadelen niet op tegen de (voor mij) matige high.
De truck zoals met iedere drug is om geen overdosering te nemen wat heel erg makkelijk is met het juiste doserings plan.
Dan verandert Ghb plotseling in een van de veiligste drugs!

Ik ben het er volledig mee eens dat de Ghb high matig is maar een drug zwart maken omdat een overdosering kut is gaat wel best ver gezien dit met alles zo is.

De truck zoals met iedere drug is om geen overdosering te nemen wat heel erg makkelijk is met het juiste doserings plan.
Dan verandert Ghb plotseling in een van de veiligste drugs!

Ik ben het er volledig mee eens dat de Ghb high matig is maar een drug zwart maken omdat een overdosering kut is gaat wel best ver gezien dit met alles zo is.
Tuurlijk, geldt voor elke drug. Maar feit blijft dat de dosering gewoon erg belangrijk is. En dat het snel mis gaat bij GHB om meerdere redenen. Oa door de opname via de maag (zie bijlage hierboven) en vertroebelde gebruikersfouten. GHB veranderd niet in een veilige drug, dat doet geen enkele drug.

Lees de bijwerkingen van een doosje met paracetamol eens..
Het gaat niet om paracetemol hier. De risico's om bijwerkingen te krijgen van GHB liggen veel hoger per dosis dan een paracetamol. Plus paracetamol is getest en goedgekeurd als medicijn.

Dat is idd hoe het werkt.

We kunnen een stofje niet beschuldigingen van ons misbruik of slechte handeling...

We zijn bewust van de risico's en daar passen we ons op aan om het gebruik zo veilig mogelijk te maken.

Dit heet Xyrem. En wordt op recept voorgeschreven. In goedgekeurde dosissen, zodat het niet fout kan gaan. Precies waar mijn punt over GHB over gaat dus wat wil je hier mee zeggen?
Dat Ghb veilig is waneer niet overgedozeerd.
Men kan met gemak een batch Ghb testen door een Max van 1.5 ml te pakken en van daaruit verder te gaan.

En uiteraard niet vaker dan 1x per 2 uur doseren.

Dit samen zou met een beetje gezond verstand het risico van overdosering vrijwel volledig in het niet doen...

We zijn bewust van de risico's en daar passen we ons op aan om het gebruik zo veilig mogelijk te maken.
Wij inderdaad, maar 90% van de gebruikers hebben geen idee wat ze doen, met elke soort drugs.
Dat Ghb veilig is waneer niet overgedozeerd.
Een botsing met de auto tegen een paaltje met 1 kmh is ook relatief veilig.
Men kan met gemak een batch Ghb testen door een Max van 1.5 ml te pakken en van daaruit verder te gaan.

En uiteraard niet vaker dan 1x per 2 uur doseren.

Dit samen zou met een beetje gezond verstand het risico van overdosering vrijwel volledig in het niet doen...
Dit is natuurlijk een complete utopie. Juist omdat gezond verstand bij veel mensen ver te zoeken is maakt dat GHB voor mij een gevaarlijke stofje. Niet zozeer om de stof zelf maar de risico's er om heen.

Kom kom. Ganggang 100. Ik snap jouw aversie wel tegen gea. Het risico op lichamelijke afhankelijkheid ligt altijd op de loer bij frequent gebruik. Daarnaast ben ik het met je eens dat GHB soms wordt gemaakt door klunzen... Verontreinigingen, slechte omzetting gbl->ghb of zelfs verkeerde verhoudingen met als gevolg teveel naoh / hoge pH.

Maar goed, hier meldt zich ook iemand met een liefde voor GHB. Waarom? Omdat het in de juiste dosering en met doelbewust de tijd in de gaten houden een heerlijke drug is. Zelf combineer ik het vaak met alcohol of een upper. Echt fijn!

Kom kom. Ganggang 100. Ik snap jouw aversie wel tegen gea. Het risico op lichamelijke afhankelijkheid ligt altijd op de loer bij frequent gebruik. Daarnaast ben ik het met je eens dat GHB soms wordt gemaakt door klunzen... Verontreinigingen, slechte omzetting gbl->ghb of zelfs verkeerde verhoudingen met als gevolg teveel naoh / hoge pH.

Maar goed, hier meldt zich ook iemand met een liefde voor GHB. Waarom? Omdat het in de juiste dosering en met doelbewust de tijd in de gaten houden een heerlijke drug is. Zelf combineer ik het vaak met alcohol of een upper. Echt fijn!
Ieder z'n ding natuurlijk. Mooi dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan.

Je weet wel alcohol met GHB combineren extra risico met zich mee brengt? Ze versterken elkaars werking.

1. Tabak: nog nooit niet-misselijk van geworden na het gebruik ervan. Echt iets wat ik nooit regelmatig zou kunnen gebruiken en ben ik ook überhaupt niet meer van plan te gebruiken.
2. Wiet/hasj: heb ik zo erg misbruikt dat ik nu alleen nog maar angstig word als ik het gebruik. Heb het tot recentelijk nog gebruikt in de hoop dat ik er nog goed op zou kunnen gaan, maar nee, dus daar ben ik nu gewoon ook echt klaar mee.
3. LSA: een van de naarste trips die ik tot nu toe gehad heb. 1 uur lang overgeven, zeer matige visuals, duurde super lang, inclusief het inkicken ervan (Ik voelde pas iets na 3 uur), so no, thank you.
4. Alcohol: vind ik niks aan, ben ik ook mee gestopt.
5. Lachgas: vind ik ook niet zo boeiend, maar aangezien ik er nog niks naars mee heb ervaren gebruik ik het heel af en toe nog wel eens.

Edit: bij nader inzien zet ik cocaïne op 3 en schuift de rest naar beneden. Het matige effect + korte duur + hoge prijs + het feit dat ik 8u na het gebruik nog steeds niet 100% gekalmeerd ben maakt het echt een van de naarste drugs die ik gebruikt heb.

Laatst bewerkt:
1. Tabak: nog nooit niet-misselijk van geworden na het gebruik ervan. Echt iets wat ik nooit regelmatig zou kunnen gebruiken en ben ik ook überhaupt niet meer van plan te gebruiken.
2. Wiet/hasj: heb ik zo erg misbruikt dat ik nu alleen nog maar angstig word als ik het gebruik. Heb het tot recentelijk nog gebruikt in de hoop dat ik er nog goed op zou kunnen gaan, maar nee, dus daar ben ik nu gewoon ook echt klaar mee.
3. LSA: een van de naarste trips die ik tot nu toe gehad heb. 1 uur lang overgeven, zeer matige visuals, duurde super lang, inclusief het inkicken ervan (Ik voelde pas iets na 3 uur), so no, thank you.
4. Alcohol: vind ik niks aan, ben ik ook mee gestopt.
5. Lachgas: vind ik ook niet zo boeiend, maar aangezien ik er nog niks naars mee heb ervaren gebruik ik het heel af en toe nog wel eens.
Probeer anders eens snus of snuif tabak.

I'm kan je garanderen dat dit de positie van tabak zal verlagen.

(gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo)

Dit geeft dus aan dat je geen idee hebt wat ghb is en wat het doet.
En je nog vasthoud aan iets wat mensen 15 jaar geleden riepen.
Daarom maak ik mensen duidelijk dat jou posten over ghb in elk topic geen toegevoegde waarde heeft, en je zelfs nog niet iets weet wat basis informatie is bij ghb.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen

Achterhaald verhaal dat met gootsteen ontstopper dat is helemaal niet de manier om het te maken.
Velgen maak je ook niet schoon met gbl.
Was een bangmakerij verhaal (zoals altijd) over ghb.

Laatst bewerkt door een moderator:
OT

1. Nicotine geen rush of high en maakt je alleen maar kapot. Meest nutteloze drugs en vervelendste verslaving.

2. Heroïne je word er ziek van en je verouderingsproces versnelt met 10x geen aanvulling maar een kapot maker.

3. Alcohol kan leuk zijn een paar bierjes maar word voornamelijk misbruikt. In het uitgaansleven veel vervelende dronken mensen. En de kater is verschikkelijk.

4. MDMA zelf helemaal misbruikt. Liefdes gevoel krijg ik niet meer en ga alleen maar hard. Eigen schuld dikke bult.

5. Speed na een aantal lijntjes ga ik trillen op een nare manier. Het niet kunnen slapen zo lang na mijn laatste lijntje vind ik ook maar niks.
Hallucinaties treden snel op bij mij zie dingen in me ooghoek elke keer. En ga er super van stinken.

Ey wat is er nou So speciaal aan het drinken van insecticiden.
Smh.

Voor though.
Nicotine is underrated.

Een hogere Oracle dosering icm met een stevige dosering Coffee brengt My toch echt wel op een leven van productiviteit vergelijkbaar met sterkere stimulansen.

En het voelt veel nuchterder.

Ey wat is er nou So speciaal aan het drinken van insecticiden.
Smh.

Voor though.
Nicotine is underrated.

Een hogere Oracle dosering icm met een stevige dosering Coffee brengt My toch echt wel op een leven van productiviteit vergelijkbaar met sterkere stimulansen.

En het voelt veel nuchterder.
Caffeíne vind ik dan juist underrated, wat een kopje koffie met me kan doen als ik me slecht voel is ongekend.

Ook erg verslavend wel, heb meer moeite met caffeine dan andere drugs. Hoge dosis koffie is bijna het zelfde als een lage dosis speed.

Ja ben nu al onderweg na huis...
Ik heb juist geen probleem met caffeine.
Een van de weinige drugs waar ik 5 doseringen op een dag kan doen voor een week en er dan gewoon de ene op andere dag mee stopen zonder enkel probleem.

Ik heb juist geen probleem met caffeine.
Een van de weinige drugs waar ik 5 doseringen op een dag kan doen voor een week en er dan gewoon de ene op andere dag mee stopen zonder enkel probleem.
5 koppen per dag is echt al super veel en slecht voor je, maar dat beseffen mensen niet door de acceptatie van koffie. Heb ook geen dip ofzo, maar das juist het probleem..

1. Ghb teveel ellende met meegemaakt in het verleden veel gebruikt.
2. 2cb vreselijke body load
3.wiet kan daarna niet meer wakker blijven
4. Crystal meth 1 keer nooit weer

Terug
Bovenaan