Wat is jouw drugs top 5 ??

Dapper van je, en fijn dat het geholpen heeft. Als ik het doe laat mij maar die 5-methoxy-verbinding eraf, die lust ik toch niet. Wie weet ooit komt het moment maar ik vond 300 mcg LSD al intens genoeg.
Kon me op dat moment gewoon niks schelen wat er met me gebeurde, zo suïcidaal was ik. Was verder weinig dapperheid bij betrokken, meer nihilisme en een shitload downers :wink:

Maar LSD en DMT lijken ergens wel op elkaar. Heel vergelijkbaar qua karakter en visuals. Zijn allebei hele 'warme', 'vriendelijke' stoffen met mooie kleurrijke visuals. 5-MeO-DMT is veel killer en veel minder kleurrijk. Voelde letterlijk als dood gaan, maar totaal niet eng gek genoeg. Denk dat 300mcg LSD je aardig voorbereidt voor een DMT trip, voor zover iets je daarop kan voorbereiden.

Je zou ook DMT-N-Oxide eerst kunnen proberen (gerookt), dat is in mijn ervaring nog wat vriendelijker en milder. Minder mindfuck en meer visuals.

1.MDMA
2.LSD
3.Coke
4.Speed
5.Ketamine

MDMA blijft , mits de 3 maanden vuistregel gehanteerd kan worden mijn top. 6APB heb ik al liggen alleen wat huiverig , gezien ik op MDMA slechter zicht krijgt , maar dit korter duurt dan 6APB.

1) Propofol
2) Heroïne
3) DMT
4) 4-HO-MET
5) Hydromorfon

En een honorable mention voor MDA :)
Propofol op 1?

Heb het gehad in het ziekenhuis en een keer zei de anesthesist tegen me: 'Dit is het lekkerste spul dat we hier hebben. :wink:'

Nou het was wel lekker dromerig en mellow op zich maar heb heel wat lekkerders gehad buiten het ziekenhuis. Maar het verschilt misschien erg per persoon.

Propofol op 1?

Heb het gehad in het ziekenhuis en een keer zei de anesthesist tegen me: 'Dit is het lekkerste spul dat we hier hebben. :wink:'

Nou het was wel lekker dromerig en mellow op zich maar heb heel wat lekkerders gehad buiten het ziekenhuis. Maar het verschilt misschien erg per persoon.
Kan moeilijk inschatten waar dat aan lag. Wellicht was de dosis te hoog of te laag voor de recreatieve effecten, Ik heb een vrij hoge natuurlijke tolerantie voor vrijwel alle middelen. Of het lag aan de setting. Of wellicht is het idd gewoon heel persoonlijk. Hoewel hele volksstammen van artsen er ook bij zweren. En die hebben heel wat lekkers om uit te kiezen :wink: Voor mij is het iig ontzettend euforisch en idd heerlijk mellow gevoel door m'n hele lijf. Ik vond het veel lekkerder dan heroïne of Hydromorfon, miijn favo opiaten. En ipv een hangover zoals van de meeste middelen wordt je super uitgerust en helder wakker na Propofol gebruik. Dat maakt het aantrekkelijk voor artsen die vaak lange dagen maken en weinig slaap krijgen. Even een Propofol-powernap is dan erg verleidellijk.

Edit 1: die euforie schijnt idd maar bij 50% van de mensen op te treden, iig bij standaard doseringen voor een 'roesje'. Ik vermoed dat de dosis vaak gewoon te hoog is voor de recreatieve effecten. Doel is immers dat patiënten zo min mogelijk meekrijgen van de ingreep. En daarvoor wil je vooral de sedatieve en amnesische werking van een hoge dosis, niet de euforie van een lagere dosis.

Edit 2: En ze gooien er ook nog wel eens fentanyl of fentanyl analogen (carfentanil, Sufentanil, etc) bij, die versterken de sedatieve werking van Propofol ten koste van de recreatieve effecten en maken er meer een echt narcosemiddel van. Dat is geen lekkere combo (en levensgevaarlijk zonder monitoring door een anesthesist) maar wel effectief voor kortdurende algehele sedatie die bovendien snel weer is uitgewerkt (10 minuten bij normale enkelvoudige dosis).. Daardoor is het erg populair in ziekenhuizen. Minder lange opnames schelen flink in de kosten. En de patient staat normaal binnen een uurtje weer op straat. Kreeg je het als 'roesje' of als kortdurende algehele narcose?

Laatst bewerkt:
Amfetamine.
Wiet.
Lsd.
4-ho-met.
6apb.

Wiet nog regelmatig in de weekenden, andere drugs is alweer een paar maanden geleden(denk ik zo ongeveer... Ben er niet meer zo mee bezig.)
Misschien komt het er nog eens van maar momenteel geniet ik van het nuchtere leven.

• Like
Waarderingen: XMR
Hoe ervaar jij comedowns op NEP? Ik word echt een chagrijnig hoopje mens namelijk terwijl ik dat met andere cathinone helemaal niet heb

Hier is de come down nou wel ingezet. Ben niet echt chagrijnig (nog😅), maar mn armen trilden net wel ontzettend en begin het wel beetje koud te krijgen. Dat herken ik nog wel van toen ik aan de 3mmc zat. Maar ik heb nu geen blauwe vingers iig👍

Hier is de come down nou wel ingezet. Ben niet echt chagrijnig (nog😅), maar mn armen trilden net wel ontzettend en begin het wel beetje koud te krijgen. Dat herken ik nog wel van toen ik aan de 3mmc zat. Maar ik heb nu geen blauwe vingers iig👍

Precies. Dit zijn de eerste stappen van de nep comedown zoals ik hem herken. En daarna kreeg ik het echt lege gevoel, grieperig, chagrijnig x 10 etc

Hoe ervaar jij comedowns op NEP? Ik word echt een chagrijnig hoopje mens namelijk terwijl ik dat met andere cathinone helemaal niet heb
Ik ook, bij veel cathinonen heb ik zelfs dat (bij verantwoord gebruik) ik zelfs een fijne afterglow heb. Bij NEP moest er altijd een benzo na gebruik anders werd het bijnemen. Denk dat het in dat opzicht wel echte typische pyro trekjes heeft. Dat is ook de reden dat ik het bijna niet meer gebruik.

1. 2c-e
2. Alcohol
3. Amfetamine (in al zijn varianten, meth nooit geprobeerd en gaan we maar niet doen ook)
4. LSD
5. De rest. Geen ghb, geen opiaten en benzo's, geen cathinonen.

1. CANNABIS
2. 4mmc (die ik 2j geleden had)
3. Coke (al hoe wel ik volgens mij nog nooit heeeel erg goeie heb gehad en het toch al vaak gedaan heb🙃)
4. Lachgas
5. Alcohol

1. MDMA
2. 1-P LSD
3. 2-fdck
4. 3-mmc
5. 6-apb
6. Speed
7. 4-fma

Mochten er maar 5? Boeie!
Toch wel bijzonder dat zo'n lijstje in de jaren kan veranderen, een update:

1. MDMA (daar kan gewoon niets tegenop)
2. 3-mmc (samen met m'n vrouw heb ik daar een paar keer per jaar bijzondere avonden/nachten op, ik koester dat)
3. 4-fma (al dan niet in combi met 5-mapb), werkt ook lang en mindere kater dan 6-apb)
4. 6-apb (prima voor een lang festival, fijne stabiele rush, hoewel ik die ervaringen van 8 uur en langer niet herken, werkt wel langer dan MDMA)
5. speed (grappig spul, altijd in combinatie met Phenibut wat het scherpe randje eraf haalt)

Op zich verrassend dat 1-P LSD en 2-fdck uit de top 5 zijn verdwenen.
Het is wel leuk en heel speciaal 1-P LSD en zou het vaker willen doen, maar lukt weinig.
Ook 2-fdck doen we nog wel eens, maar ik vind het wat 'kil' (vaak in combinatie met 5-meo-mipt).

Dit is ook weer een momentopname.

Nee propofol is geen narcosemiddel. Is een veel gemaakt misverstand. Ze noemen het een "roesje:". Stadium voor complete narcose. Je bent gewoon bewust. Is heerlijk spul. Super euforisch. Beter dan opiaten by far. En werkt heel goed als kortwerkend slaapmiddel. Alleen heel moeilijk te krijgen buiten ziekenhuis setting, En moeilijk toedienen. Voor de gevorderde gebruiker zeg maar :wink:

Edit: Die LSD analogen heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn ze beter dan LSD? AL-LAD staat al een tijd op mn verlanglijstje.

*Anesthesie assistent modus aan

Propofol is een hypnoticum, bedoeld om een patient te laten slapen tijden sen ingreep of operatie.
Geen roesje!
Als je het op de pomp toedient kun je de bloedspiegel enigszins berekenen (doet de pomp) en dan kan je met een lichte dosering de patiënt laten slapen en zelf laten ademen. Bij de hogere doseringen ademt de patient niet meer, lees Michael Jackson.
Dus geen recreatief speelgoed.

*Einde anesthesie assistent modus

1. 4-MMC
2. 3-MMC
3. XTC
4. Ketamine (vooral in combinatie met 4/3-MMC of XTC, dan misschien zelfs #1)
5. Alcohol

Cannabis zou op 6 staan, veruit het meeste gedaan, maar inmiddels kan ik daar alleen nog maar van genieten als ik alleen of met een klein groepje vrienden gebruik. In andere situaties moet ik het combineren met alcohol om niet te verdrinken in sociaal ongemak. Verder gaat het ook meestal wel prima op drugs-afters met andere middelen in mijn systeem.

aangezien ik nog niet slaap
1.speed/dexamfetamine
2.tramadol.
3 alle vormen van benzos
4. xtc(maar gebruik het liever niet omdat ik die extreme kick in the onnatuurlijk vind aavoelen
5.cocaine

1 Amnesia & Cali
2 Codeine 2x per maand.
3 Soms Tramadol.
3 Valium strikt op recept maar blijft lekker icm THC.
4 Een fles niks
5 Daarna nog een fles mee niks.

Terug
Bovenaan