Wat is jouw favo stijl?

Wat is jouw favoriete stijl? (of stijlen, max 2)

• Goa/Psy-Trance (inclusief de donkere stijlen zoals Dark Psy)

Stemmen: 29 18,1%
  • Hardcore (van Hardstyle tot Schranz)

Stemmen: 38 23,8%
  • Tekno

Stemmen: 19 11,9%
  • Techno (Minimal Techno)

Stemmen: 26 16,3%
  • Electro

Stemmen: 8 5,0%
  • Rock (van Metal tot Indie)

Stemmen: 34 21,3%
  • Drum n Bass

Stemmen: 29 18,1%
  • Dubstep

Stemmen: 10 6,3%
  • Dub/Reggea

Stemmen: 9 5,6%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 24 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    160
Hardcore (van Hardstyle tot Schranz)

gast...wtf?...hardcore = hardcore...van jump tot hardcore = the harder styles als je dat bedoeld...

voor mij:

early hardcore/rave

Lauu zei:
Hardcore (van Hardstyle tot Schranz)

gast...wtf?...hardcore = hardcore...van jump tot hardcore = the harder styles als je dat bedoeld...

voor mij:

early hardcore/rave

ja tuurlijk... maar je moet wat hè als je maar 10 opties kan maken...
hardcore is natuurlijk heel wat anders als schranz en hardstyle... maar je begrijpt wat ik bedoel toch?

Metal is ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl anders dan Indie...

In mijn geval dark psy trance en black metal, dat zijn echt mijn twee favoriete muziek stijlen. Daarna klassiek en dan met name opera uit 1800-1900, maar dat staat er niet bij en ik kon er toch maar twee kiezen :)

Ik heb voor psytrance en metal gestemd maar mijn oude post blijft gelden natuurlijk :P

Shokora zei:
alle vormen van metal, (dark)psytrance/goa, (psy)ambient, dubstep, (modern) klassiek, dnb, rock, (heel weinig) hiphop, tekno, techno, minimal, balkanbeats, (indian) chillout, industrial, noise, hardcore (rock) en nog een zooi meer.

Zat om te kiezen dus :P Al zijn metal (oude liefde) en psytrance wel mijn grootste genre's op dit moment (met natuurlijk leuke uitstapjes naar dubstep, dnb, ambient en klassiek).

Ik heb op hardcore & rock gestemd. Luister de laatste tijd voornamelijk rock/indie/punk/metal maar een goed hardcore feest is altijd dikke prima.

Ik luister ook wel veel andere stijlen, zoals hiphop, d&b, singer/songwriter.. Maar die andere luister ik frequenter en mocht toch maar 2 kiezen :P

hmm geef mij toch maar de Belgische house en techno-scene van 1991 tot 1996 :D
lekker toch die clubs gelijk de Globe, Cherry moon, Planet hardcore (nee de belgische dan..), Illusion, Carat, ... oohjaa voor de Nederlandse vrienden kunnen we de barocci in Zundert niet vergeten natuurlijk :smoke:

Ik heb de optie "rock" en "andere: hiphop" geselecteerd, maar eigelijk luister ik naar heel veel soorten muziek. Wel alles behalve tek en jump.

Teveel om op te noemen, van ambient tot breakcore, van stoner rock tot math metal.

Over het algemeen hou ik toch van experimentaliteit en jazz invloeden.

ik hou letterlijk van alles, klasiek, country, dub, maar ook industrial, hardcore, rave, electro, hause, punk, metal en ga maar door

Ik luister ook veel, het meeste goa en drum n bass, maar ook metal, rock, hiphop, hardcore, hardstyle enz.

SperSIZEboon zei:
pff moeilijk he

hardtechno, industrial hardcore, uk hardcore, frenchcore

je hebt zoveel hokjes tegenwoordig :D

Inderdaad. Ik ga zelf voor frenchcore, industrial hardcore, schranz en tekno.

voor mij goa.

maar ff tussen haakjes (shrans is toch afgeleid van uit de techno scene???:S en niet van uit de hardcore:S )

ik denk meld het even.

Hardcore, early Rave, André Hazes tussendoor, blijft een geweldige zanger met hele goede teksten.

Maar in de gabber stijl voel ik me heel erg thuis.

Minimal, D&B, dubstep, electro, goa, breakcore, tek en wat metal / rock weet ik ook wel te appreciëren.

hiphop, instrumentale hiphop, triphop, 60/70s, techno/minimal, dubstep, (indie)rock, dnb.... zijn wel zo'n beetje mn favoriete...

Terug
Bovenaan