Wat is jouw lengte en gewicht?

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever weer op mijn oude gewicht zou zitten. Zo rond de 55 kilo.
Maar ik hou mezelf gewoon voor dat mijn kont en tieten veel gewicht in beslag nemen. :P

bier

Badass junkie
Petrovic zei:
bier zei:
1 jaar geleden woog ik ook iets van 68 geloof ik..
Veel wezen hardlopen dus? :)

In de zomervakantie ben ik er eigenlijk mee gestopt omdat het te warm werd, het is moeilijk om mezelf daarna weer te motiveren om te beginnen... Ik ga nog wel naar de sportschool op vrijdag, moet dat nu wel ff proberen vol te houden. Paardrijden doe ik wel altijd op zaterdag, en op en neer fietsen, is ook weer zo'n 20km totaal...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Weet ik veel ben iets van 1,85 en heb al jaaaaaren niet op een weegschaal gestaan maar zal wel rond de 70 zitten schat ik in :wave:

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
funky_skunk_junky zei:
Maar ik hou mezelf gewoon voor dat mijn kont en tieten veel gewicht in beslag nemen. :P
:hearteyes:
Tieten maakt dan niet zoveel uit maar kont.... Een vrouw met een lekkere stevige kont. Niet zo een die blubbert maar eentje die terug veert als je er op slaat. WAUW<3

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben 1.78 en 57 kg. En dat maakt mijn bmi exact 18 :grin: Volgens die site heb ik dan ondergewicht, maar ik heb maat 36 dus volgens mij valt dat allemaal reuze mee haha.

kaasbaas

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
Moet inderdaad niet, sommige vrouwen zien er gewoonweg niet uit met een maatje meer. Maar goed, niet iedereen kan zo mooi zijn als mij :tearsofjoy:

Vind ik reuze meevallen, doe mij maar een maatje meer :hearteyes:.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
kaasbaas zei:
funky_skunk_junky zei:
Moet inderdaad niet, sommige vrouwen zien er gewoonweg niet uit met een maatje meer. Maar goed, niet iedereen kan zo mooi zijn als mij :tearsofjoy:

Wat funky bedoeld is volgens mij meer dat een maatje meer gewoon niet past bij iedere vrouw. Net als dat een heel klein maatje ook niet iedereen staat. Sommige mensen zijn heel fragiel en petite gebouwd en dan is een maatje meer compleet uit proportie. En sommige mensen zijn wat steviger gebouwd en dan is een maat 34 heel erg gek om te zien. :)

kaasbaas

Badass junkie
Dione zei:
kaasbaas zei:
funky_skunk_junky zei:

Wat funky bedoeld is volgens mij meer dat een maatje meer gewoon niet past bij iedere vrouw. Net als dat een heel klein maatje ook niet iedereen staat. Sommige mensen zijn heel fragiel en petite gebouwd en dan is een maatje meer compleet uit proportie. En sommige mensen zijn wat steviger gebouwd en dan is een maat 34 heel erg gek om te zien. :)

Ik vind een maatje meer bij de meeste vrouwen wel mooi :flushed:. Ik ben gewoon een chubbie chaser :sunglasses:. Maar dan niet die chubbies die aan "dik" grenzen.

kaasbaas

Badass junkie
Ik denk niet dat er veel met overgewicht hier zullen zitten. Van 1 avondje doorhalen op speed val ik al 1 kilo af.

kaasbaas

Badass junkie
bier zei:
KoxBox zei:
kaasbaas zei:
Ik denk niet dat er veel met overgewicht hier zullen zitten. Van 1 avondje doorhalen op speed val ik al 1 kilo af.
1? Ik gemiddeld 3 denk ik.

Maar daarna kom je weer 2kg bij ofzo...

Oh nee ik niet, ik kom niet aan daarna. En oké koxbox, ik ben wel is meer dan 1 kilo afgevallen maar ik eet nog steeds aardig veel met speed op. Net zo veel als normaal, als niet meer. :rock: Gezond proberen te zijn..met pep in mijn neus... :tearsofjoy:

bier

Badass junkie
kaasbaas zei:
Oh nee ik niet, ik kom niet aan daarna. En oké koxbox, ik ben wel is meer dan 1 kilo afgevallen maar ik eet nog steeds aardig veel met speed op. Net zo veel als normaal, als niet meer. :rock: Gezond proberen te zijn..met pep in mijn neus... :tearsofjoy:

Ook niet na die vreetkicks die jij altijd hebt? :confused:

kaasbaas

Badass junkie
Nope, na 2 weken heb ik pas weer m'n verloren kilotjes terug. Ik kom heel moeilijk aan maar val heel makkelijk af.

Bovenaan