Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Carlitos zei:
Ik hield ook niet van doorhalen.
Maar later word je er gewoon pro in,alsof het went.
Vroeger was 1 nacht me teveel.
Waar ik later er 3 nachten zonder problemen doorging totdat de radio aanging,telefoon die uit stond trilde,deuren die leken open te gaan,schaduwen kwamen,je naam de hele tijd geroepen werd.
En toen dacht je ; Ok bedtijd,en ervaarde het ook niet als 'erg/angstig/kut.
Nu zijn de omstandigheden er niet meer naar en zal ik af en toe een bom droppen en zorgen dat ik slaap in de avond en de volgende dag makkelijk door te komen is.

Bij mij is het eerder andersom; het wordt juist steeds moeilijker voor mij.

Van vrijdagochtend 7 uur tot zaterdagnacht 03:00 maakt samen 44 uur.
Was vorige week. Na 1 nacht wil ik toch echt wel even lekker in me eigen bedje liggen.

zondag opgestaan om 12 uur, en woensdag rond 2 uur 's nachts gaan slapen.
dat is ongeveer 48 uur, min 2 uur halfslaap dinsdagochtend. eerste keer dat ik langer dan 30 uur wakker was en ik ben voor het eerst nokkie gegaan, wat heel erg mijn eigen schuld was aangezien ik het goede plan had om uit mn dak in een warm bad te gaan.

Hmm,

nog niet extreem lang, gebruik nog niet lang maar zal nu op de 60 uur zitten.
Verder wil ik weleens verder gaan, lees veel dat mensen gaan hallucineren enzo dus dat lijkt me ook wel een keer raar om voor de fun mee te maken, wel waar iemand bij is omdat ik soms een beetje agressief kan worden.. haha

Mvg,

iets van 84 uur nu?
Niet echt mijn ding, dus ik kruip zo maar onder de wol voordat de schadwmensjes het te gezellig gaan vinden.
Wat een weekend :eek:

pfffft' meer dan 24u wakker zijn... waar hou je je dan mee bezig?
zou me beginnen vervelen
deed het vroeger wel eens met vrienden
maar zou het niet meer willen nu
en daarbij na 24u werkte de pep niet meer :D
mocht snuiven wat ik wou ik viel gewoon in slaap

taurus zei:
pfffft' meer dan 24u wakker zijn... waar hou je je dan mee bezig?
zou me beginnen vervelen
deed het vroeger wel eens met vrienden
maar zou het niet meer willen nu
en daarbij na 24u werkte de pep niet meer :D
mocht snuiven wat ik wou ik viel gewoon in slaap

Vervelen terwijl je hebt gesnoven?! Hoe is dat mogelijk? Sowieso verveel ik me nooit, en al helemaal niet als ik heb gesnoven, met een aantal geniale mensen geniale gesprekken voer en alles uit je dag/nacht haalt wat erin zit. :love:

Als je gesnoven heb dan verveel je je eerder. Dan wil je van alles ondernemen, maar als dat niet kan, word je leip.

Geen last van.

Als ik ook maar 1 bommetje genomen heb en ik doe niks krijg ik gewoon een achterlijke opruimkick...

Wel makkelijk, moeder blij en gewoon de hele nacht beneden thuis kunnen zitten met vrienden :)

Mvg,

Winehouse zei:
Als je gesnoven heb dan verveel je je eerder. Dan wil je van alles ondernemen, maar als dat niet kan, word je leip.

En leip worden staat gelijk aan vervelen? Sowieso kan bijna alles als je hebt gesnoven, en als er iets niet kan zijn er altijd genoeg creatieve alternatieven! En zelfs als er helemaal niets mogelijk is heb je altijd nog de mensen waarmee je hebt gesnoven, waarmee je eindeloos kan ouwehoeren. :love:

Uiteindelijk kwam er ook geen woord meer uit me, maar vervelen deed ik niet. Zelfs alleen een beetje zitten en om me heen kijken vind ik best. :)

Dat is zeker waar, en het is ook leuk om De Mosselman en EI te zien bekvechten en vanaf te zijlijn toe te kijken. ;) Ik verveel me ook nooit, voel me toch wel prima als ik in fijn gezelschap ben. En desnoods is er altijd nog Alfred J Kwak ofzo.

Ik gebruik net sinds een week een beetje speed, maar ga nu mijn tweede nacht zonder slaap in. De wereld is zo heerlijk rustig dan.....

Iets meer dan honderd uur. Ik liep toen als een pinguin en ben per ongeluk in een trein naar duitsland beland :D

Lol,

Heb een nieuw record :D
104 uur op. ( oud was 84 )
Ging me steeds slechter voelen, moeder was aan het zagen aan me kop en het interesseerde me niet eens, normaal wel aangezien me moeder zwaar depri is... dus doe alles voor der..

Toen ik eenmaal begon na te denken over wat me moeder zei en het me niet kon herinneren ben ik maar me bed in gekropen...

Eenmaal wakker gevraagd wat ze had gezegd en braaf het klusje gedaan (a)

1 maal was het best grappig, nu niet meer;)

Mvg,

Ik denk 3 nachten 100% wakker, maar uiteindelijk vond ik het continu hallicuneren niet echt recreatief meer. Ik zat in de kamer alleen maar ook weer niet alleen want ik zag overal mensachtige vormen heel rustig heen en weer lopen door de kamer. En de deur die heel snel open en dicht leek te gaan en talloze andere vage hallicunaties :love: Na 2 nachten dat te hebben meegemaakt had ik het eerlijk gezegd wel gezien :P Toen ben ik voor 14 uur in slaap gevallen en heb ik heuuull vaag gedroomd.

Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

The Used zei:
Ketaboy zei:
Afgelopen maand zat ik op 4 nachten doorhalen.. er zijn vast wel mensen hier die dat beter kunnen ghehe :P

Maak er maar " slechter " van. Als er iets is waar je kapot van gaat , is het niet eens de drugs zelf , maar je lichaam die dat gewoon niet aan kan en logisch. De lol is er toch ook wel af als je zo lang wakker bent. Iig ik vind erg geen reet meer aan dan, ik ga dan gewoon lekker slapen en mijn lichaam tot rust laten komen en dan ga ik volgend weekend weer, lijkt mij een stuk slimmer :)

Maar als je der trots op ben veel plezier dan :wave:

goed punt, mijn langste is van vrijdag ochtend 7:00 tot maandag ochtend 4:00 uur. Dus 69 uur en dat was een hel..

Gelukkig dat nooit meer mee gemaakt. :)

Rustig aan.

Mijn max. ligt op 90 uur (ongeveer 4 dagen) en dit tijdens de week terwijl ik moest werken.
Het is niet mijn doel om dat nog eens over te doen, laat staan overtreffen. Met de nodige planning en voorzorgen zeker interessant om eens gedaan te hebben zodoende de grenzen van een menselijk lichaam te ontdekken.

Mediator zei:
Mijn max. ligt op 90 uur (ongeveer 4 dagen) en dit tijdens de week terwijl ik moest werken.
Het is niet mijn doel om dat nog eens over te doen, laat staan overtreffen. Met de nodige planning en voorzorgen zeker interessant om eens gedaan te hebben zodoende de grenzen van een menselijk lichaam te ontdekken.

En vooral van de menselijke geest XD

clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.

Dat is 5 dagen :eek: :rolleyes: en je voelde je nog vrij normaal? Lijkt mij erg bijzonder maarja misschien dat je niet heel gevoelig voor de pep bent. De cafeine zou je wakker moeten houden, als die er niet in zit. Hoeveel heb je dan wel niet genomen om 5 dagen wakker te blijven??

Rustig aan.. :)

clockcable zei:
120 uur, en ik voelde me nog steeds vrij normaal. Kwam waarschijnlijk omdat er geen cafeine in zat.

Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.

Chris Pontius zei:
clockcable zei:

Nee, dat is het niet. Het zal misschien wat schelen, maar het lichaam zelf zorgt ervoor dat je jezelf zo raar gaat voelen als je lang wakker bent.

Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.

clockcable zei:
Chris Pontius zei:
clockcable zei:

Ik heb ook wel eens doorgehaald met pep waar wel cafeine in zat, en dan voelde ik me gewoon steeds slechter en paranoïde, maar nu ik t heb gewassen is het veel subtieler.

Cafeïne zorgt ook voor meer 'para-heid', maar dat betekent niet dat je zonder cafeïne in je pep niet para wordt. Als je lang genoeg wakker blijft zonder dope zul je ook para worden.

Langste periode wakker op pep? Gewoon 1 nachtje over slaan, dat is eigenlijk al net iets te veel, maar gaat nog gewoon goed. Meer hoeft van mij ook echt niet, vooral omdat ik na een nachtje doorhaal absoluut geen zin heb in pep, dat wil ik pas weer als ik me weer gezond voel, en het uitkomt (weekend etc).

Mijn max is 4 dagen en dat zal ik nietmeer herhalen, je voelt je zo bagger en ligt week in bed nadien.
:D Domme halucinaties lijkt dan wel of je TV vol met slierten zit.

Mijn record zit op 6 nachten, maar is alweer van de "goede" (of slechte) oude tijd dat ik dat haalde. Heb vorige week 4 nachten overleeft, maar daarna viel ik echt om. Hallucinaties inderdaad. En ik werd verschrikkelijk dom. Ik verlies altijd van alles op zulke momenten, zoals sleutels en telefoons, enz.
Wil voorlopig niet mer zo lang wakker blijven. 2 nachten is nog wel lekker, om dan als een blok in slaap te vallen.

Die 4 nachten had ik overigens niet gehaald met de huidige kwaliteit van pep. Wat een bagger zie ik steeds voorbij komen. bestaat pep nog wel zondr toevoegingen en aanlengingen?
Ik heb die 4 nachten gehaald met 1 flesje vloeibare speed. Een vriend van mij had er enkele weten te regelen en ik mocht er 1 overnemen. Volgens hem zijn die dingen bijna niet te krijgen. Hij zoekt die dingen altijd want iedereen zeurt erom, haha.
Dus er zit niets anders op dan te wachten. :rock:

En waar mag die speed dan wel mee vermengd zijn wil het vloeibaar zijn?

Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. :lol:

Drientje zei:

Gewoon opgelost in een of ander suf drankje en er dan 2x zoveel voor vragen. :lol:

Ik heb geen idee. Maar toen ik het voor het eerst tot me nam voelde het aan alsof ik weer voor het eerst gebruikte.
Stel het is wel opgelost in een suf drankje en ze vragen er 2x meer voor, dan maar 2x zoveel betalen. Het effect is toch het belangrijkste vind ik, al is het placebo.
Dat zeg ik ook altijd van gewoon speed: betaal liever 500 euro voor een ons zuivere speed dan 100 euro voor een ons speed wat aangelengd is met alcohol en/of versneden met pep. Maar de zuivere speed blijft bij mij in ieder geval uit, dus dan graai ik naar dat vloeibare spul.

arjan1234 zei:
Drientje zei:

Ik heb geen idee. Maar toen ik het voor het eerst tot me nam voelde het aan alsof ik weer voor het eerst gebruikte.
Stel het is wel opgelost in een suf drankje en ze vragen er 2x meer voor, dan maar 2x zoveel betalen. Het effect is toch het belangrijkste vind ik, al is het placebo.
Dat zeg ik ook altijd van gewoon speed: betaal liever 500 euro voor een ons zuivere speed dan 100 euro voor een ons speed wat aangelengd is met alcohol en/of versneden met pep. Maar de zuivere speed blijft bij mij in ieder geval uit, dus dan graai ik naar dat vloeibare spul.

Ja tuurlijk gaat het om de kwaliteit. Maar je vloeibare speed? Nog nooit van gehoord. Maar het effect is dus sterker dan gewonene speed? Klinkt wel interessant dan :)

arjan1234 zei:
Drientje zei:

speed versneden met pep :x

Dreuge zei:
arjan1234 zei:
Drientje zei:

speed versneden met pep :x
:lol:

Ik versnijd mijn speed altijd met pep. Soms ook met pep en heel af en toe ook pep, maar dat is dan ook echt alleen uit pure noodzaak.

haha, ach ja mensen met humor heb je er ook tussen zitten.

Adriaantje teringlijer... :rolleyes:

Ik heb dex binnen dus ben beniwud hoelang die me wakker houdt. Ik ga zelf niet meer langer dan max 2 nachten door.

:)

Vroeger heb ik wel is zonder drugs een nacht doorgehaald zonder te slapen, om 6 uur 's avonds val je dan inslaap als een blok. Met pep heb ik het gevoel dat ik niet hoef te slapen maar ik ben tot nu toe altijd nog zo verstandig geweest om op me bed te liggen en mezelf te dwingen om te gaan slapen. Dus zeg hier trots dat ik nooit langer dan 24 uur wakker ben geweest met pep.

Terug
Bovenaan