Wat is jullie ervaring met deze trip

Luomo

Experimenterende gebruiker
alhoewel ik wéét dat je niet zomaar op het uiterlijk van je blottertje moet afgaan vroeg ik me toch af wat jullie vinden van deze blotter :

Iemand een idee wat deze Hofmann 2000's met m'n arme geestje kunnen doen in mic's uitgedrukt? ^^

many thanks ! x
[/code]

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik heb er onlangs nog zo 1 gehad en die waren vrij sterk.

Gewoon testen in centrum of zelf( halfje droppen en kijken wat het heeft).

Luomo

Sja.. Hier geen testcentra behalve m'n tong ^^
Maar ze heten vrij goed te zijn die Hofmann 2000tjes

azgaza

Badass junkie
Nooit getest, maar ik heb ze meermaals gehad, en ze zijn in een woord fantastisch! Écht sterk, heerlijk visueel, en een halfje geeft al prima voelbare en sterke visuals.
Mijn favoriete zegels, beste die ik tot nu toe gehad heb. Elke keer to tnu toe wondersterk.

Ze zouden 200 of 250 moeten bevallen maar er zijn ook namaakvellen. Ik geloof dat ik de echte heb, want mijne zijn echt sterker dan ik ooit heb gehad buiten deze.

Luomo

@ Azgaza

niiice ^^

Ik ga ze dit weekend ff proberen en dan geef ik wat feedback.. Wel een leuke verwachting, hoop dat ze echt zo goed zijn maar ik heb ze van m'n leveranciertje die me al jaren bevoorraadt, en nog nooit een slechte gehad.. :)

azgaza

Badass junkie
Er zijn dus ook zwakkere namaakvellen van en als ze oud zijn zijn ze niet zo sterk als beloofd. Ze horen 200-250 ug te zijn en die ik had heb ik dus niet getest,m aar ze zijn ge-wel-dig.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als je ze niet goed bewaard zijn het na een dag al slappe flutloze papertrips geworden.

Groet

Stonie

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
als je ze niet goed bewaard zijn het na een dag al slappe flutloze papertrips geworden.

Groet

Stonie

Als dat zo is is mijn bewaar methode toch best goed; zilverfolie in een leeg wietzakje. Op die manier bleven ze maanden goed.

Luomo

Doe het precies op de zelfde manier :)
Maar is het echt zo dat de acid ZO snel verdampt??

teebo

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Nooit getest, maar ik heb ze meermaals gehad, en ze zijn in een woord fantastisch! Écht sterk, heerlijk visueel, en een halfje geeft al prima voelbare en sterke visuals.
Mijn favoriete zegels, beste die ik tot nu toe gehad heb. Elke keer to tnu toe wondersterk.

Ze zouden 200 of 250 moeten bevallen maar er zijn ook namaakvellen. Ik geloof dat ik de echte heb, want mijne zijn echt sterker dan ik ooit heb gehad buiten deze.

hoe meer je ervan verwacht hoe meer het kan tegenvallen é :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
teebo zei:
hoe meer je ervan verwacht hoe meer het kan tegenvallen é :wave:
En zo is het maar net ... jou LSD kan zowel zeer slap als lekker stevig zijn.
De kans dat ie sterker wordt omdat iedereen ernaar kijkt is 0%.

De LSD zal alleen maar slapper worden en slapper ....

Dus innemen maar.

Stonie

Bovenaan